hepinizden Özür dilerim. Çok uzun zamandir bölüm yazmıyorum. Neyse okuyun bakalim...
Masaldan
Korkuyordum... titrek adimlarla kapiya doğru yöneldim. Elimi kulpuna koyduğumda açmak vr açmamak arasinda kalmıştım. Poyraz bu odadaydi. Ve içerden kaç saattir çıkmıyordu. Tamam merak ettiğimden değil ama o geceden sonra 1 ay geçmişti. Ve poyraz evden cikmama hiç izin vermemiş bir hizmetçi tutmuş ve odamdan çıkmama izin vermemişti. Bende bu süre boyunca 4 tane kitap bitirmiş, yeni saç modelleri bulmuş, ve pjamayla oturmuştum. Poyraz hiç yanima ugramamişti. Ve benimlede görüşmüyordu. Firtina öncesi sessizliği andiriyordu bu süreç...
Kapiyi açtim ve kafami içeri soktum. Gözümü kapatmiştim. Tek gözümü açarak baktim ve içerde kimseyi göremedim. Içeri geçtim ve kapiyi kapattim.
-"poyraz?" Diye seslendim. Ama kimse cevap vermedi. Biraz daha ilerledim ve eskilerden kalma müzik kutusunu inceledim. Arkami dönmemle dilimi yutucaktim. Poyraz elindeki piçaği diğer eline sürtüyordu. Üstünde ise hiçbir şey yoktu. Böyle seri bir katile benziyordu...
-" sana odandan cikmamani söylediğimi hatirliyorum" diyerek soğuk bakışlarını bana yolladi. Firtina öncesi sessizlik gitmiş rüzgar kendini göstermişti. Ve poyraz çıkmıştı...
-"seni merak ettim ve odamda çok sıkıldım" dedim sakin bir şekilde ve kafami eğdim. O gün çok havaliydim ve egom tavandi. 3 gün poyrazi alt etmenin sevincini yaşamıştım. Ve sevinç dansimi yapmıştım. Yatakta ziplamiştim. Ama şuan Götüm üç buçuk atiyordu. ayaklarimdaki panduflari izlemeye başladım. Burasi yaz olmasina rağmen gayet soğuktu, ve benim vücüdüm soğuğa o kadar dayanıklı değildi. Konudan konuya atlamam ise korktuğumun belirtisiydi ve sacmaliyordum. Poyraz elindeki bıçağı bana yaklaşarak kollarimda gezdirmeye başladı. Metalin soğukluğuyla buz kesmiştim. Ve hareket edemiyordum.
-" bedeller artiyor güzelim beni o gece öyle birakmanin acisi sana pahaliya patlicak ve sen aci çekiceksin...
Ha birde sözümü çiğnemen var ve ben bu yaptiklarinin bedellerini ödekmekten zevk duyucam" diyerek soğuk bir şekilde siritti.Dedikleri kasilmama sebep olurken kanim çekilmiş gibi hissettim.
Kolumdan tutarak sürükleyerek bir odaya soktu.
-"birak beni" dedim sinirle. Kollarimi tutarak kelepceyle bir makinanın üstüne bağladı. Ne kadar çirpinirsam çirpiniyim engel olamadim tekme atmamla birlikte suratima tokati geçirdi. Dudagimdan akan metal kani hissetmemle gözlerim doldu. Ama onun yaninda ağlamayacaktim. Tokat atmasiyla yere düşmüştüm ve makinanin üstünden düştüğüm için kelepçeli olan ellerim kesildi ve o aciyla çığlık attim.
-"sana 2 tane seçenek veriyorum ya başladığın işi tamamlarsin yada seni burda ölüme terkederim ( kulağıma yaklaşarak) ama bu çok kolay bir ölüm olur aciyla ölmek kadar kötü birşey yoktur masal en kötüsüde yaşayarak ölmendir işte bu en büyük acıdır. Seni ölüme terkediyorum masal umarim uzun sürmez" diyerek kapidan dışarı çıktı. Kapidan çıkmasıyla hickirarak ağlamaya başladım. Canim aciyordu. Neden ben böyle bir hayata mahkum olduğumu kendimi sorgulayamadan edemiyordum. Ben yaşarken ölecektim hemde acimasiz bir şekilde...
1 ay sonra
Soğuk zeminden kafami kaldırdım. Zor bela oturur hale geldiğimde yanimda duran suya uzanmaya çalıştım. Ama ellerim kelepçeliydi. Ve kan olmuştu. Bileklerim kan olmuştu. 1 aydir bu odadaydim. Fareler bacaklarimi ısırmiş, böcekler üzerimde gezmişti her zaman karanlikti burasi. Poyraz arada gelip ekmek parçası koyuyordu. Ha bide düzenli olarak su koyuyordu. Ne kadarda vicdanli. Ona 1 hafta kölelik yapip kendimi becertmemi istemişti. Ama kabul etmemiştim. Haykirdiğimda veya çığlık açtığımda. O sarışın surtuk olan kizi yolluyordu. Ve surtukte ölümüne beni tekmeliyordu. Dayanacak gücüm yoktu. Yanaklarimdan yaşlar akiyordu. Ama hissetmiyordum. Yuzimun ne halde oldugunu bilmiyordum. Karnimda yaralar vardi. Bacaklarimda ise morluklar vr kemirme izleri kollarim ise kandi bisey Gözükmüyordu. Kapının açılmasıyla o tarafa döndüm. Ilk defa poyraz gelmişti. Yada ben halisunasyon gormeye başlamıştım. Bana yaklaştığını azda olsa görebiliyodum. Ama gozlerim buğuluydu. Öyle birşey olmadığına kanahat getirdiğimde bakışlarımi mermere indirdim.
Poyrazdan
Kapiyi açmamla şok olmuştum. Masal gerçekten çok kötü durumdaydi yavaşça ona doğru ilerledim. Bilekleridnen aşağı kan akiyordu. Ve omuzlarina kadar kuru kan olmuştu.
Bacaklarinda ise kemirme izleri vardi. Tişortü açılmış ve karni mosmordu. Bu kadar acimasiz olamazdim. Hemen ona doğru ilerleyip kelepçeli ellerini kurtardim bilekleri derin bir şekilde kesilmişti. Gözleri baygin bakiyordu. Ağlamaktan gözleri kirmizi olmuştu ve yanaklari pepbeleşmişti. Göz altlarinda morluklar oluşmuştu. Merdivenleri çıkarak onu kendi odama taşıdım ve yatağa yatirdim. Ilk yardim cantasini alip bileklerini temizledim kesikler belirginleşmişti ve kanamasi durmuyordu. Hemen doktoru aradim. Gelmesini söylerek telefonu kapattim. Kiyafetlerini çıkardım. Ve kirliliğe attim. Yeni iç çamaşırı giydirdim. Ve pamukla bacaklarindaki kanlari sildim. Yetmediği icin bir bez alarak temizledim. Yaralar belirginleşmişti. Kapının çalmasıyla arkami döndüm ve gir dedim. Ahmet bey odaya girip hemen masala yöneldi. Bileklerini birkac krem surdukten sonra bezle sardi. Bacaklarina ayni şeyi uyguladi. Ve duşa girerken sargilarina dikkat etmemizi ve cikarmamizi söyledi. Onu onayladim.
Boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.-"masal hanimin bedeni vitaminsiz kalmış. Ve çok iyi bakilmasi gerekiyor. Çok acil bir durumu yok. Ama yemek yemesi ve düzenli beslenmesi lazim. Iyi geceler" diyerek odadan çıktı. Bende masali kucaklayarak banyoya götürdüm. Ve küvete yatirdim. Sargilarini çıkardım. Ve ic çamaşırlarinada çıkarıp vucudunu lifledim. Yavaşça gözlerini açti. Ve saf bir şekilde bana bakmaya başladı. Onu umursamayip arkasini döndürdüm. Ve sırtınida iyice lifledim. Sessiz kalmıştı. Yaralarina dikkat ederek bacaklarini lifledim. Sonra suya tuttum tüm vücüdunu. Elime sampuani aldim ve saçını kopurtucekken. Elimden tutup durdurrdu.
-"senden bişey istemiyorum dokunma bana" diyerek itti beni. Onu umursamayarak devam ettim. Saçını yavaş yavaş köpürttüm. Tisortümden tutarak beni kuvete düşürdü. Sinirli bakışlarımı ona yönelttim.
-" sana dokunma dedim. Anlasana ne yaomaya çalışıyorsun. Beni 1 ay farelerin böceklerin olduğu karanlik bir odaya kelepçeledin şimdi de gelmiş bana banyo yaptiriyorsun amacin ne lan senin" diyerek elini kaldırdı tam bana tokat aticakken elini tuttum.
Masaldan
Sinirle ona tokat aticakken elimi tutarak dudaklarima yapişti. Ya nefret ediyordum ondan böyle yapmasindan nefret ediyordum. Sinirle onu ittirdim.-"o sadece BIR KERE OLUR!!!" Diyerek kukredim resmen. Oha o ses bendenmi çıktı. Sinirle inledim. Ve elimi kuvetin kenarlarina sinirle vurdum. Su kan olmuştu. Bileklerimden kan akmaya başladı. Acıyla çığlık attim. Hemen beni kucakladi. Vr koşar adimlarla beni yataga yatırdı. Üstüme ortuyu çektim. Bileklerimi temizledi ve bezle sardi. Aniden kapi bir gürültüyle açıldı.
"Amca"
İçeri giren kişi amcamdi fakat ironi olan şey poyrazin benim amcama amca demesiydi..?Arkadaşlar sezon finalinide bitirdik. Hiç içime sinmedi hatta bok gibi oldu. Ama idare edin artik. Öpüyorum hepiniziii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇMA! (düzenleniyor)
Humorufaklik hemen in arabamdan'' -''hayir olmaz hemen arabayi sürmessen seni öldürürüm''dedi bir yandanda titreyen elleriyle silahi tutmaya çalişiyordu. -''Hiç sanmiyorum ''dedi göz kirparak taki polis camlarini tiklatana kadar ondan sonra hizla gaza...