12. BÖLÜM (DÜZENLENDI)

567 25 0
                                    

Tüm karakterler değişti.  Yeni kapağımiz nasil olmuş görüşlerinizi belirtin *-* Multimedyada tüm karakterler var.


Poyrazdan(masali odaya götürdükten sonra)

Masali odasına götürdükten sonra aşağı inip çalışma odasına girdim. Ve masadaki imzalanacak evraklari imzaladım. Telefonumu çıkarıp sekreteri aradim. Ve eve gelip dosyalari almasini söyledim.  Telefonumu cebime koyup  koltuğuma oturdum ve alevi hiç aramadigimi düşündüm.  Telefonu çıkarıp alevi aradim.

Çalıyor..
Çalıyor..
Çalıyor..

-"efendim"

-"alev bebeğim napiyosun"

-"poyraz Aşkım seni çok özledim hiç görüşmüyoruz hayatim. Beni unuttun resmen"

-"o zaman Özür olarak seni bağ evinde bekliyorum bebeğim"
diyip telefonu kapattim. Alev benim sevgilimdi. Onu gerçekten seviyordum.  Biraz yilişikti ama hünerlerini sadece bana sunardı. Ve güzeldi.  Mavi gözleri ve sari saçlarıyla gerçekten çok güzeldi. Kapının çalmasıyla dosyayi elime alip kapiya yöneldim. Sekreterim bahar gelmişti.  Dosyayi eline verip kapiyi hiçbir şey demeden yüzüne kapattim.

 

Salona geçip koltuğa uzandim. Ve biraz kestirmek amaçlı kendimi uykunun kollarina bıraktım...

☆30dk sonra☆

Kapi çalma sesiyle uyandim. Ve gözlerimi ovuşturup, kapiya yöneldim. Alev gelmişti kesin.  Alevle biraz tuhaf bir ilişkimiz vardı.  Ama seviyordum onu.  Beni tüm acilarimdan o söküp çıkarmıştı.

Kapıyı açmamla alev boynuma atladı. Bende ona sarildim. Ve etradimda bir tur döndürdüm. Indirdiğimde dudaklarımı onunkilerle birleştirdim. 1-2 dk sonra ayrıldım. 

Üstünde straplez bir bluz ve göbeği açıktı. Bluzu siyahti. Ve altina deri bir tayt giymişti. Sari saçlarıni doğal bırakmıştı.  Zaten kendinden dalgali olan saçları böyle daha hoş duruyordu. Mavi gözlerini siyah göz makyajiyla daha güzel yapmıştı.  Dudaklarına kırmızı bir ruj sürmüştü.  Ve böyle daha sexsi olmuştu.

-"poyraz seni çok özledim seni çok seviyorum seni çok seviyorum beni hiç bırakma tamammi"
diyerek bana tekrar sarıldı.  Bende kollarimi sıkıca ona sardim. Kapiyi kolumla ittim. Ve saçlarını öptüm.  Geri çekildiğinde dudaklarima yapişti. Onu duvara yaslayip açlıkla öpmeye başladım.  Ellerini saçlarımda gezdiriyordu. Boynunu öpmeye başladım. (Bu sahneleri yazarken gerçekten utandim lan domates gibi oldum böyle yerleri yazmayi pek bilmiyorum.  Siz daha ateşli yaparsiniz kffmncnc)
Öpüşmemiz iyice derinlere gidiyordu.  Kucağıma aldim ve koltuğa yatirdim. Ve duyduğum sesle sinirle arkami döndüm.

Masaldan

Poyraz ve sarışın bir facia koltukta sevişiyorlardi. 

-"OHA" diye bağirdim.  Hay dilimi filler siksin. Ne bağiriyorsam öyle poyrazin arkasını dönmesiyle hemen arkami dönüp odaya doğru koştum.

Ne yapıyordum ben. Ne diye çıkıyordumki dışarı.   Allah benim belami vermesin ya. Şimdi bir bedel ödemek daha zorunda kalmıştım. Aniden odaya dalan kizla kafami o tarafa çevirdim.

 
-"poyraza yillarca aci çektiren senmisin küçük fahişe?..

Ne diyordu bu ben poyraza ne aci çektirmiştim ki ?



Duyuru
Arkadaşlar bu kitabim tutmadi fakat ben bir finali uygun gördüm.  Fakat olmasi gereken daha çok olay var o yüzden finali biraz daha ilerde yapicam. 30. Bölümde filan birde karakter değişimi var. Onun değişme nedenim herkesin barbara palvin ve Francisco lawhocika kullaniliyor bende değişiklik olsun istedim. Bu karakterlerde çok kullanıyor ama olsun tüm karakterleri aşağıya yazdim. Yazim yanlışlarini maruz görün...

Masal Poyrazoğlu
Poyraz aras
Doruk bilen(poyrazin arkadaşı)
Ada Işık(masalin en yakin arkadaşi)
Rüya aras(poyrazin kuzeni)
Meric Alpaslan(ruyanin arkadaşı)
Çağrı aras(poyrazin kuzeni
Mete korkmaz(ruyanin nisanlisi)
Alev yildirim(poyrazin sevgilisi)
Rüzgar sürat(masala tecavuz eden)


DÜZENLENDI

KAÇMA! (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin