Bazen kendimi boşlukta hissediyorum. Hiç birşey olmayan bir boşlukta.
Kelimelerin bile tükendiği bir boşluk burasi. Kımse seni kurtaramaz. Boğulursun o çukurdan çikamassin. Uyandiğimda hiç tanımadığım bir evdeydim. Nerdeydim ben ?
En son uçurumdan düştüğüm aklima geldi. Ve neden düştüğüm...
Artik geçmişimi kara kalemle karalamiştim. Gözükmüyordu. Ama varliğini her zaman hissedicektim. Yattiğim yataktan doğruldum. Şuan nasil göründüğümü bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum.
Ama, Yinede başkalarının evinde kaliyordum. Bir kapi gördüğümde oraya doğru ilerledim. Ve kapiyi açip iceri girdim. Tuvaletti. Aynaya baktığımda gözümün altında morluklar oluşması açıkçası beni üzdü ,yüzümü sicak suyla yikadim. Ve havluyla kuruladim. Çıktıktan sonra karşımda tatlı bir kız
vardi.-" tatlim istersen seninle içeri geçelim. Ama önce üstüne bişeyler giy evde 3 tane erkek varda kıyafetler dolapta var. İstediğini giyebilirsin. "
diyerek kapiya yöneldi. Ve çikip gitti. Evde 3 erkekmi? Nerdeydim ben? Bu soruların cevabını öğrenmek için hemen dolaba yöneldim. Üstümde bir elbise vardi. Bu elbise intihar ederken üstümde olan elbiseydi. Ve pis görünüyordu. Hemen dolaptan siyah bir tayt giydim. Ve uzun salaş bir tişört giydim. Tişortün üstünde never say never yazıyordu. Asla ve asla deme bende gerçekten öylemiydim? Ne yapacağımı bilmiyordum. Ayaklarımada çorap giyip, yanda duran beyaz Converseleri giydim. Dışarı çıktım. Koridorda yürümeye başladım. Merdivene geldiğimde o kiz geldi yanıma ve kolumdan tutup aşağıya indirdi.
Mereivenlerden indiğimde karşıma 3 tane meteor çıktı. Yohamina bune lan böyle. Hepsiyle tokalaştim. Yanimdaki kiz onlari tanıtmaya başladı.
- bu mete bu çağrı buda meriç mete benim nişanlım. Meriç kuzenim. Çağrida arkadaşimiz. Biz seni balik tutarken bulduk. Biraz tuhaf ama olsun. Bu arada benim adimda rüya senin adin ne?
- ben masal tanıştığıma sevindim." Diyerek sicak bir gülümseme yolladım. Kapi çaldiğinda oraya doğru kafami çevirdim. Rüya içeri bir çocuk aldı.
-"buda poyraz benim kuzenim "demesiyle poyrazin içeri girmesi bir oldu. Gerçek olamazdı. Bana siritarak bakiyordu. Tekrar başa dönmüştü herşey kara kalemle cizdigim yeri poyraz silmişti.
Multimedyada rüya, Mete, çağrı.
DÜZENLENDI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇMA! (düzenleniyor)
Humorufaklik hemen in arabamdan'' -''hayir olmaz hemen arabayi sürmessen seni öldürürüm''dedi bir yandanda titreyen elleriyle silahi tutmaya çalişiyordu. -''Hiç sanmiyorum ''dedi göz kirparak taki polis camlarini tiklatana kadar ondan sonra hizla gaza...