14. bölüm

626 29 6
                                    


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Oy ve yorum veren herkese teşekkür ederim...

Masaldan

Poyraz koluma girdi. O kadar yorgundum ki bana dokunmasina bile birşey diyemiyordum. Gerçek bir annem bile olmasa o beni büyüten bakan kişiydi. Ne olursa olsun onun hakkini yiyemezdim. Herşey kötüye gidiyordu. Artik Yorulmuştum. Hiçbir şey ellemicektim. Düşünmemeye çalişkcaktim. Çünkü düşündükçe kafayi yiyordum ben. Kötü oluyordum...

Poyraz yürüyemediğimi anlayınca aniden beni kucağına aldi. Ne kadar onla savaş içinde olsamda birşey demedim. Kollarimi boynuna doladim ve vanilya ve çilek karışımı muhteşem kokusunu içime çektim. Merdivenleri çıktığında odamin kapisina bi aduket (nasil yazıldığını bilmiyorum cahil ben -_-) tekmesi atarak kapiyi açti, bizim Öküzümüz. Hemen gözlerimi kapattim kollarimi dahada sıkılaştırdım. Bu gece tek uyumak istemiyordum. Onuda istemiyorum ama yinede birinin yanimda olmasi lazim ki bende iyileşiyim. Iyileşmek istiyordum. Bunlari unutmak hiç yaşanmamış gibi hayatima devam etmek istiyordum...

Kollarimi çekmedim eğildiğinde beni birakamadi. Çocuğu koala gibi sararsan tabi birakamaz iç sesimi umursamayip gözlerimi açmadim. Derin bir nefes alip oda benimle birlikte yatağa uzandi. Ona daha sıkı sarildim. Kokusu hoşuma gidiyordu sadece. Ona karşı bir duygu hissetmiyordum. Cenin pozisyonunda kollarim boynuna dolali bir şekilde ona sariliyordum. Kafami boynuna gömdüm. Ve kendimi uykunun derin kollarina biraktim...



Gözlerimi aralamamla poyrazi kalkarken gördüm. Gece olduğu belliydi, ve ben su isteğiyle uyanmiştim. Su icicektim ama önce poyrazin odadan çıkması lazimdi. Sessiz adimlarla odadan çıkıp gitti. Saate baktığımda. 2:30 olduğunu gördüm. sanirim saat 9:da filan uyumuştum. 5:30 saattir poyraza sarili bir şekilde uyuyordum. Ne yapiyordum ben böyle. Katilim olacak adama sarilmiştim. Hayir ona ihtiyaç duymuştun. Kokusunu içine çekerek uyumak istedin.kendini güvende hissetmek istedin... Sadece sicak kollar aradin. Bir çocuk gibi sarildin ona...

Babasina sarilan bir çocuk gibi. Hem kendini güvende hissettin. Hemde onun yaninda küçük bir çocuk olmak istedin masal sen poyrazin yaptığı saldiriya yenik düştün. Sen poyraza hapis olmaya başladın...

Yine iç sesimi umursamamak istedim. Ama olmuyordu işte. Hel biryerlden hakli çıkan iç sesim yine jakli cikiyordu. Ben poyraza hapis olucaktim. Ama hemen kurtulmaliydim bundan. Ona bağımlı olamazdim. Kafamdaki düşünceleri bir kutuya koyup kiliti vurdum. Ve beynimin en derinliklerine sakladim. Susuzluğum tekrar kendini belli ederken hemen ayağa kalktim. Ve yavaş adimlarla odadan çıktım. Sessiz olmaya çalışıyordum. Fakat sakarliğim bana el sallayarak merhaba dedi. Ve yere yapiştim. Ayağım bir şeye takilmişti. Elimi halida gezdirmemle elime göğüs kısmı sert olan bir sütyen geldi. Oha lan bune ?!!

Nerden geldi lan bu hey şu poyrazin surtuklerinden olan alevmidir her ne bok olanin sütyeniydi. Kiz resmen taştı. Inkar edemezdim. Sari saçları. Belinin biraz yukarisinda bitiyordu. Ve kahkulleri vardi. Saçlarindaki doğal sarilik onu daha güzel yapıyordu. Saçlari kendiliğinden dalgaliydi. Koyu mavi gözleri saçlarıyla uyum içerisindeydi. Ve fiziğide vardi. Sexsi giyiniyordu. Ve fizigini ortaya koyuyordu orospu. Kendimi düşündüğümde o kizin yaninda kezban kaldığımi düşündüm. Yeşil göz ve kahverengi saçlarım vardi. Dikkat çeken bir yanim yoktu. Okuldakiler dudaklarimi çok begenirdi. Vr sanirim vucumdaki en sexsi yerde dudaklarimdi. Ne diyorum lan ben . Yerdede mal mal oturmuş neler düşünüyorum. Hemen ayağa kalkip merdivenleri yavaşça inmeye başladım. Sonunda mutfağa vardiğimda, masanin ustunde duran pizza kutusunu gördüm. Ve aciktiğimi hissedip hemen pizzalara saldirdim.

4 dilim pizza ve 1 bardak kola içmiştim. Uf çok yemiştim. Suda içtim. Ve salona gittim. Birazcik film izleyebilirdim. Çünkü uykum kaçmıştı. Salon karanlikti ve ben önümü goremiyordum. Koltuğa oturmamla çiğliği bastim. Çünkü kasli bişeye oturmuştum. Senin gotunde ne işlekmiş kizim kaslari bile hissediyor helal olsun ne kadar yetenekliyim işte. Tam ayağa kalkiyordumki. Poyraz sandığım kişi beni çevik bir hareketle altina aldi.

(+18 bundan sonrasi ) (şarkiyi açin)

Gözlerimi yukari doğru çevirdim. Ve göz göze geldik. Bana biraz daha yaklaşıp. Nefesini boynuma üfledi. Titremiştim. Hissetmiş olmaliki pic smayl yapti. Yüzüne camdan vuran ay ışığı vuruyordu. Ve mimiklerini rahat takil edebiliyordum.

Bana yaklaştı ve tekrardan nefesini boynuma üfleyerek konuşmaya başladı.

"-gece gece napiyorsun böyle" demesiyle ne diceğimi bilemezken dudağimi isirdim. Heyecanlaninca dudağimi isirirdim. Napabilirim. Dikkatini dudaklarima verdiği anda gözlerimi kaçırdım. Ve konuşmaya başladım.

-"üstümden kalkarmisin?
Dedim tek nefeste heh ona bir oyun oynayabilirdim. O saldırısını yapmıştı. Onu en kötü zamanında öyle birakicaktim. Brni dinlemeyerek bana daha fazla sokuldu. Konuştuğu zaman dudaklarimiz birbirine değerdi. Artik onun yaninda kizarmiyordum. Ama alev alev yaniyordum.
Oyuna başlayarak. Boynundan onu çekerek öpmeye başladım. Ilk biraz saşirsa da oda bana karşılık vermeye başladı. Ewt oyun başlıyordu. Hemen elimi saçlarında gezdirmeye başladım. Dudaklarimi parçalicakti hayvan. Yettiği kadar karşılık vermeye çalışiyordum.

Dudaklarimdan boynuma yöneldi. Ve tişörtümün eteklerinden tutup bir çirpida çikardi. Bir yandan öpüyor. Bir yandanda vücudumu keşfe çıkmıştı. Töbe töbe kesin azdi bu. Eli şortuma gelince hemen siyirdi. Onuda bacaklarimdan. Bende onun Tişortünü çıkardım. (Burdan sonrasi kuzenim söyledi ben yazdim. Kuzenim büyük töbe töbe)
Yavaşça aşağı indi. Ve sütyenimin kopçasini çıkardı. Değişik hiriltilar çıkarıyordu. Yukarıya doğru onu çekip öpmeye başladım. Bu sefer ben onun boynunu öpüyordum. Çevik bir hareketle altina aldi beni. Bir vücudumun belli belirsiz uerlerini öpüyordu. Hatta ısırdığı bile oluyordu. Eli kilotuma geldiğinde çıkarmasına izin verdim. Kendininkini çikarinca. Tam kendini girişe yerleştirdi.(devam edebilirsiniz burdan sonrasini okuyun çünkü bişey anlamazsiniz sonradan) Aniden onu ittim ve yerden tişörtümü aldim. Bana şaşkın gözlerle bakiyordu. Kilotumuda hemen giydim. Ve ona dönüp

"-benim tuvaletim geldi poyraz başkasına yaparsin artik. Yada alevi çağır. Onla Eğlen. Sira sende poyraz ARAS " diyerek yukari merdivenlere yöneldim.

"-beni böyle birakamassin masal "

"-biraktim bile "diyerek siritarak yukari odama çıktım...



Uzun bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Oy vr yorumlarinizi eksik etmeyin lütfen. Yeni Bölüm çarşamba akşamı yada perşembe günü gelir...

Lütfen karakterler hakkinda düşüncelerinizi belirtin.

Masalin yaptigi şey doğrumu?
Poyraz masala ne yapicak?
Bedeller nasil olucak ?
Poyraz vr masali nasil buluyorsunuz?
Alevin hikayeye girmesi iyimi oldu yoksa kötumu?

Sizi cok seviyorum. Hepinizi kocaman öptüm


KAÇMA! (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin