--------------------------------------------------------------
❗❗❗❗❗❗ДИСКЛЕЙМЕР!!!! Хочу попередити, що в цій частині присутній контент 18+!! Хто не любить таке читати, просто перегорніть цю частину! Перший раз таке пишу, тому на перед прошу вибачення!!! ❗❗❗❗❗❗❗
--------------------------------------------------------------
На наступний день, ввечері Джисон прийшов до Мінхо. Менший сів зверху і заговорив:
Дж: Мінхооо, мені нудно
М: і що я маю з цим зробити?Говорив Лі, читаючи книгу і періодично поглядуючи на Джисона.
М: єдиний варінт замовити тобі клоунів.
Дж: ніяких клоунів! Я хочу чимось зайнятися!
М: зайнятися.., ну так найди собі заняттяДжисон забрав книгу з рук старшого і кинув її на стіл.
М: е!
Дж: приділи мені увагу!
М: чого ж ти хочеш?
Дж: ну...Хан водив пальцем по животі старшого. Він довго мовчав, адже не міг пояснити правильно своє бажання. Нарешті він висказався коротко і ясно.
Дж: я хочу тебе
М: а...ну таке бажання я навіть не проти виконати)Старший скинув молодшого з себе і пішов шукати презерв@тиви. Лі зайшов у ванну кімнату і почав ритися в шухлядках. Згодом він повернувся.
Спочатку Лі затягнув Хана в довгий і глибокий поцілунок. Старший стягував одяг з Джисона. Мінхо поволі спускався і почав залишати засоси на тілі меншого. Хан тихо стогнав. А Мінхо це ще більше збуджувало. Лі не гаяв часу, тому надівши презерв@тив він легко, аби Джисонові не було боляче, ввійшов в тіло меншого. Мінхо не поспішаючи рухався всередині Хана. Джисон стогнав. Лі збуджувався ще більше.
Згодом він закінчив. Лі зняв презерватив, і викинув його в смітник.Дж: зажди, я хочу тобі віддячити...
Лі сів на край ліжка, Хан на землю. Менший засунув анальний орган старшого собі в рот. Джисонові вдалося (хоч із довгими зусиллями) запихнути чл@н Лі в усю довжину. Пізніше Мінхо кінчив, його сперма затекла Ханові в рот. Він її проковтнув.
Джисон і Лі прийняли разом в душ. Вони лягли в ліжко.
М: як же я тебе кохаю
Дж: і я тебеДжисон поцілував Мінхо в ніс.
М: чого в ніс, а не в губи?
Хан поцілував Мінхо в губи.
Лі поцілував його в чоло.Дж: чому в чоло, а не в губи?
М: бо таке життя
Дж: падла
М: а хвилину тому казав, що кохає!
Дж: кохаю, і дуже сильно
М: чим доведеш?
Дж: згадай, що було 30 хвилин тому
М: не має сумнівів теперПотім пара міцно-преміцно заснули в обіймах.