Х: розумієш, Джисон давно вже такий дурник. Він ненавидить вішати свої проблеми на інших, при чому у чужі проблеми втягує себе. Коли нам було 13 років, Ханові почав погрожувати один старшак з, так би мовити, поганої сім'ї. Батько сидів тоді в тюрмі, за торгівлю н@рк0тик@ми. Мати - п'яниця. Виховання у нього було нуль. Він чудово знав, що Хан був не з бідної сім'ї. В один день він знайшов привід шантажувати Джисоном, аби отримати гроші. Він записав відео, де ніби Джисон зарізає невинну людину ножем. А доказів, що це брехня, у нас не було. Монтаж був настільки хорошим, що дуже важко було відрізнити, що це неправда. Авжеж, Джисон віддав зазначену суму. Але кілька днів тому, той бовдур знову з'явився. Незрозуміло звідки він взяв Джисоновий номер і почав знову погрожувати. Тільки тепер він погрожує тим, що нашкодить його сестрі. Він присилав фото, де у парку на лавці сиділа Кейлі. Він звідкілясь взнав адресу її місця проживання. Проте, взамін він просить не гроші. А дещо цінніше...
М: що ж?
Х: бізнес його батька.
Дж: м, клас тепер ти Мінхо сюди вплутав
М: взагалі-то, він правильно зробив, що розказав. Чому ти мовчав?
Дж: я 100% вже набрид тобі з вічними своїми проблемами. Я не хотів тебе вплутувати...
М: Джисоне, коли ти вже зрозумієш, що в стосунках немає "я", є тільки "ми"?
Дж: ..пішли краще додому. Мені не по собіВони згодом дійшли додому. Джисон лежав на колінах Мінхо. Лі ніжно гладив меншого по голові.
Х: давайте думати, що нам робити
Дж: а чи не очевидно? Домовляємось зустрітися, аби передати документ, на це місце викликаємо ментів, вони його в'яжуть і садять його в камеру, де був його сдохлий батько..
Х: а якщо він перше покличе людину, щоб та перевірила чи є менти?
Дж: він не здогадається
Х: а якщо помітить, що документ - підробка?
Дж: хто казав, що документ - підробка?
Х: тобто ти хочеш використати справжній документ про передачу бізнесу?
Дж: так. Головне, щоб він бачив, що я не обманюю його. А далі...
М: а далі менти, арест і тюрма
Дж: саме такХьонджин зітхнув.
Х: та ну з ним! Спробувати треба! Коли починаємо?
Дж: давайте не будемо відтягувати, і зробимо завтра
Х: домовилисяНа наступний день вони розпочали так звану "операцію". Найперше, що зроби Хан - це написав і домовився про зустріч. Хьонджин орендував машину в якій мали сховатися поліцейські. Адже поліцейська машина з мигалками буде надто виділятися посеред інших. Тому він обрав непримітний мерседес. Мінхо ж відправився до батька Джисона по підпис ( P.S. батько був зараннє попереджений). І ось настав час зустрічі. Джисон прибув раніше. Через 2 хвилини прийшов шантажер.
?: нарешті, бо я вже хотів твою сестру сьогодні рубати, поки повідомлення не отримав
Джисон дав документ.
Дж: залиш тут свій підпис
?: де?
Дж: ось тутДжисон дав йому попід ребра. Той скривився і впав на землю. Шантажер прохрипів:
?: сволота! Та я органи твоєї сестри на ринку продам!З мерседеса вибігли поліцейські і закували руки злочинця в наручники.
Шантажера повезли в тюрму.Х: Джисоне, я не вірю, що твій план спрацював
М: ти класно йому попід ребра дав
Дж: я радий, що все тепер гаразд