الطلقة الروسية
(بعد يومين في فيلا أيس بالقاهره )
- اذاى مأختش بالى اذاى كنتى بتكبرى قدام عينى وبتتحولى لنسخه منها وأنا مش شكيت حتى أنك بنت جوليا !!؟
- لا انا قتلت أخوك افهم بقا ..
- انتى أسامى بنت جوليا عايشه مش زى ماقالى الحقير يوسف الحقير حرمنى من جوليا مره مش هسمح يحرمنى منك أنتى كمان تعرفى أسامى ده كان الاسم اللى اخترته انا وأمك لما نخلف نسمية وانتى أهو على أسمى ودمك دم جوليا حببتى انتى ليه خبيتى عليا يا سام ليه بتعملى كل ده !!؟
تنهدت سام بقوه وهى تنظر الى عينيه المرتعشه الدامعه لتنظر له بضعف لم يراه عليها منذ سنوات طوال وقصت عليه كيف قتلك كارن وأنه كان يريد قتله وأخبرته عن الخادمه مارى وعن مشاهده الصور في جناحه ومعرفه أن أمها الحبيبه هي نفسها حبيبته التي يعشقها حد النخاع وأخبرته عن عائله يوسف وأنها أحبت أخيها فارس
- أيس باستغراب :- بما أنك عرفتى انك بنت حبيبتى جوليا ليه مفضلتيش جامبى وعرفتينى عن عمايل كارن كنت هسمحك أنا مستحيل أتسبب في وجعك حتى لو انتى قتلتينى هسمحك يا سام .
- سام بتنهيده قويه :- مكونتش عايزه كل لما تبص في وشي تشوف وتفتكر خيانه يوسف ليك وأنه أخد حبيبتك وعذبك السنين دى كلها .
- سحبها أيس داخل أحضانه وهو يقول بحنان :- مستحيل أفتكر غير جوليا يا سام انتى قدام عينى 10 سنين وكل مره اشوفك فيها كنت بشوف في عيونك جوليا ودلوقت شايف روحها فيكى انتى بنتى دمك بقا دمى من 10 سنين ومامتك عشقى انا بحبك قوى يابنت جوليا ومقدرش أعيش لحظه من غيرك .
- سام عادت لبرودها وقالت بحسم :- أدينى عشر أيام وهنرجع مع بعض روسيا بس هيكون معايا أخويا .
- انتى بنتى غصب عنك يا سام وأخوكى هيبقا ابنى كمان بس منتش شايفه ان الوقت حان عشان تحكيلى عن الماضى بتاعك وعن انتقامك .
- فاضلى ضحيه وأخلص انتقامى هقتله وأخد فارس وهنرجع روسيا ودلوقت أنا هرجع الصعيد وهاخد معايا ماكس سلام .
غادرت سام الغرفه بل الفيلا وركبت احدى السيارات وبجانبها ماكس وأيس يتمنى أن تفتح له قلبها ويعلم عن ماضيها الذى ولأول مره يتمنى لو عرفه منها طوال تلك السنوات لختلفت أشياء كثيره
في سياره سام نظر لها ماكس باشتياق وهيام
- حقا اشتقت لك كثيرا سام .
- كم مره صرت قائلا لى هذه الجمله !!؟
- امممم ربما 20 فوق المئه .
- اذا مللت منها ياأحمق ابحث عن غيرها .
- يالك من قاسيه والأن أين نذهب بحق الجحيم .
أنت تقرأ
الطلقة الروسية
Actionفتاه تم اختطافها على يد مافيا تجارة الأعضاء وحرمت من عائلتها وبلدها.... لتدخل الى بلد جديده عليها وتواجه المجهول حيث تم تبنيها من قبل أكبر زعيم مافيا وأنشأها على مبدأ القتل هو أسلوب حياه فهل ستظل تلك الفتاه على قيد الحياه فى عالم المافيا بعد توليه...