🌺 Mała informacja 🌺

521 15 5
                                    

Hejkaa!💖💖💖💖💖💖

Moi kochani przepraszam was za to, że praktycznie cały czas robię wam nadzieję, a potem się spóźniam. Jednakże czasem podejmuje za bardzo pochopne decyzję.

Miał być dziś rozdział, no ale jak zwykle znów się nie wyrobiłam. Ostatnio mam tyle rzeczy na głowie, że ciężko pogodzić mi pisanie i resztę mojego życia.

Postanowiłam też ostatnio, że nie będę pisać rozdziałów żadnej z mojej książek na siłę, ponieważ to bez sensu. Chcę, żeby każdy rozdział był jak najbardziej ciekawy i jak najlepiej napisany, a nie byle jaki.

Moim zdaniem lepiej poczekać na lepsze niż dostać byle jaki.

Czuję się źle z tym, że obiecuję rozdziały, a potem ich nie dodaję, ale ja też jestem człowiekiem. Czasem po prostu coś mi wypadanie i nie mam czasu na dokończenie rozdziału albo po prostu brakuje mi pomysłu i potrzebuję przemyślenia.

Rozdziały "Forever in my Heart" i tak pojawiały się rzadko, bo jakoś bardziej skupiam się na Elicie, która muszę przyznać cieszy się dużo większą popularnością niż ta książka. Dlatego też rozdziały Elity staram dodawać się co tydzień przez co rozdziały moich innych książek dodaję rzadziej.

Jednakże zależy mi na skończeniu wszystkich moich dzieł. Będę starać się zacząć dodawać je regularnie. Chociaż nie obiecuję, że tak będzie od początku. Muszę najpierw się przyzwyczaić. Chcę dodawać w jeden tydzień jeden rozdział FIMH, a w kolejny rozdział "Tokyo Ghost" (serdecznie zapraszam do przeczytania tej książki) i tak na zmianę.

Jednak teraz muszę nadrobić trochę moje braki w "Forever in my Heart" i wynagrodzić wam to, że nie dodałam dziś rozdziału. Tak, więc jutro pojawi się nowy rozdział, w tygodniu i może (ale nie jestem do końca pewna) w niedzielę. I te rozdziały serio się pojawią XDD

Dziękuję wam, że ze mną jesteście! Dziękuję za każdą gwiazdkę i komentarz!

Buziaczki!💋 Kocham was!👑

Forever im my HeartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz