2.2

112 19 25
                                    

Derslerin bitiş zili çaldığında günümün ne kadar verimsiz geçtiğini düşünüp üzülmekle meşguldüm.

Zihnimdeki sesler bir türlü susmamıştı.

Tüm görüntüler tekrar tekrar gözlerimin önünde oynuyordu.

Naruto amcanın yüzü, Boruto'nun Hima'yı korumak istemesi, annemin babamdan bahsetmemek için çabalaması...

Sanki her şey iç içe geçmiş bir yumak gibiydi.

Yakında ben de o yumağa kapılıp karışacaktım belki de...

'Hepsi yalnız kalamadığım için...Kendi savaşıma dahil olmaya çalışan annem için...'

Ah, Tanrım...

Keşke rüzgara karışıp yok olabilseydim.

"Gidelim mi?"

Tepemde dikilen Kawaki'ye baktım.

Okul çıkışında onu Borutoyla görüştüreceğimi söylemiştim.

Sonrasında beraber çalışmak için kütüphaneye geçecektik.

Ayağa kalkıp sıramı bir şey unutma ihtimalime karşı bir kez daha kontrol ettikten sonra sırt çantamın sapını tuttum.

"Gidelim."

Neyse ki sınıfta hiç kimse kalmamıştı da rahatça hareket edebiliyordum.

Ben önde Kawaki arkada sınıftan çıktık ve koridorda ilerleyip çıkışa ulaştık.

Okulun lise için ayrılmış olan kısmı boşalmıştı, alt sınıflar için çalan ders zili sanki ihtiyacımız olan sessizliği sağlamış gibiydi.

Boruto'nun uzaktaki silüetini gördüğümde derin bir nefes aldım.

Kawaki ile tanışacağından haberi yoktu ama umarım bana bir şey demezdi.

Ona yaklaştıkça telefonunda gülümseyerek baktığını gördüm.

Neden bilmiyorum adımlarım yavaşladı.

Son zamanlar gülümsediğini az gördüğüm için mi?

Yoksa onu bu kadar mutlu eden kişiyi merak ettiğimden mi?

'Onun adına mutlu olmalıyım...Ama neden içim bir tuhaf..?'

Geldiğimiz duymuş olmalı ki bize döndü.

Bakışları önce bana, ardından arkamdaki Kawaki'ye baktı.

Silkinip az önceki düşüncelerimden uzaklaştım.

Dikleştiğini ve yüz ifadesinin dengesizleştiğini gördüğümde ortayı bulacak kişi olarak sakin kalmam gerektiğini kendime hatırlattım.

Boruto'nun önünde durduğumda gülümsemeye çalıştım.

"Boruto bu Kawaki."

Kawaki'ye döndüm.

"Boruto. Kendisi okulun basketbol takımının kaptanı."

Bu kadar konuşmanın yeterli olduğunu düşünerek aralarından çekilip ne olacağını görmek en iyisiydi.

İkisine de bakıp yüzlerinden en azından ufak bir işaret aradım ama ikisi de ölçülü bakışlarla birbirlerini incelemekle yetiniyorlardı.

O anda ikisinin de benzer fizikleri arasında kapana kısılmış gibi hissetmekten kendimi alamadım.

Fakat daha yeni tanışmış olmalarına rağmen aralarındaki bu güç yarışı neyin nesiydi?

DEIANIRA (MAN DESTROYER) 🕯️/ UCHIHA SARADA FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin