3.3

50 13 1
                                    

Beyaz dış kapı açık olmadığından yan taraftaki zile basıp yan yana bekledik.

Aramızda dillendirilmemiş soruların uçuştuğunu görebiliyordum.

Fakat Borutoyla aramızdakiler düşünüldüğünde konuşmak benim için çok zor geliyordu.

Çünkü ne söylemem gerektiğini bile bilemezken Boruto'nun vereceği tepkiden de içten içe korkuyordum.

"Hoş geldiniz."

Düşüncelerimin havuzunda yüzerken aniden duyduğumda ses beni irkiltti.

Boruto omuzlarımı kavradı.

Ve gerçekliğe geri döndüm.

Karşımızda sekreter olduğunu düşündüğüm kadın profesyonel bir gülümsemeyle bize bakıyordu.

Boruto'ya baktığımda bana değil, sekretere bakıp başını salladı.

"İyi günler, saat 12 de randevumuz vardı."

Sekreter başımı sallayıp geri çekildi.

"Ah tabii, buyurun..."

Toparlandığım için Boruto'nun tutuşundan yavaşça çıktım ve tepkisine bakmadan içeriye girdim.

Hastaların ferah hissetmesi düşünülerek, açık renklerle dizayn edilmiş mekan bana iyi hissettirmesi gerekirken renklerinde boğuluyor gibiydim.

Sekreter bizi krem renkli bekleme koltuklarına yönlendirirken bakışlarım gri renkli mermer zeminde gezindi.

"Hangi doktorumuzdan randevunuz vardı? Sistemden kontrol edeceğim."

"Karin Uzumaki..."

Benim yerime cevap veren Boruto'ya bakmadan koltuklara  oturup sekreterin uzaklaşmasını izledim.

Aklımdaki her bir düşünceyi, geriye, ulaşamayacağım bir yere atıp Karin eğer aradığımız kişiyse söylediklerini anlayabilmek için güç toplamaya çalıştım.

Telefonumda fotoğrafını çektiğim mektuba bakıp dikkatle son bir kez daha okudum.

Boruto'nun omzumun üzerinden telefonumun ekranına baktığını gördüğümde ona doğru çevirdim.

Gözleri ekranda gezindikten sonra kararsızca bana baktı.

Bakışlarının anlatmak istediklerini anlasam da olumsuz düşünmemeye çalıştım.

Aradığımız Uzumaki Karin'in, o olmasını istiyordum.

'Hayatımda onca olumsuzluk varken en azından iyi bir haber almak istiyordum.'

İç çekip koltukta geriye doğru yaslandım.

"Sarada Uchiha?"

Adım seslendiğinde başımı kaldırıp danışman masasındaki sekretere baktım.

Bu kadar çabuk çağırılmayı beklemiyordum ama sanırım özel bir sağlık kuruluşuna gidildiğinde işler daha hızlı halloluyordu.

Gülümseyip eliyle Karin'in odasını işaret etti.

"Bilgileriniz birazdan doktorun bilgisayarına iletilecek, odasına geçebilirsiniz."

Borutoyla birbirimize baktıktan sonra, o önde ben arkada ayaklanıp Karin'in odasına yürüdük.

Kapının önüne geldiğimizde Boruto vakit kaybetmeden kapıyı tıklattı ve içeriden komutu bekledik.

"Girin."

İçeriden komut geldiğinde Boruto yavaşça kapıyı açtı.

Güneş gören geniş bir odaya adım attığımızda başımı kaldırıp etrafa baktım.

DEIANIRA (MAN DESTROYER) 🕯️/ UCHIHA SARADA FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin