Kalemimin tersini deftere vurup tutturduğum ritmi dinlerken en arkadaki sıramın üzerine yansıyan güneş ışığı yumuşak ve parlak renkleri taşıdı.
Ancak kalbim karanlıktı, kapkaranlık...
Bir daha asla gün yüzü göremeyecek bir durumdaydı.
Çünkü varoluşundan beri içinde biriken kadim nefreti yakında patlayacaktı.
Nasıl patlayacağını bilememek beni korkutan tek şeydi...
'Babam...Geri dönecek...'
Uchiha Sasuke 'baba' sıfatını hak ediyor muydu acaba..?
Hayatımda tek bir kalıntısı olmayan bu adam, karşıma geldiğinde ne olacaktı ki?
Ne değişecekti?
Bana babalık yapmak isteyecek miydi, yoksa hiç var olmamış gibi davranmaya devam mı edecekti..?
Düşüncelerim yüzünden sinirlenmeyi ya da herhangi bir tepki göstermeyi bekledim ama hiçbir şey olmadı.
'Bu zamana kadar asla babamın sevgisine ihtiyaç duymamış o güçlü kız gibi hissettim...'
Ama bu arkasına sığındığım en büyük yalandı.
Şimdi ise boş sınıfta öylece otururken sadece yıllardır düşündüğüm şeyleri yaşıyor gibiydim.
O adam gelse bile hayatımın merkezinde olmayacaktı, onu umursamayacaktım ve hayatıma kaldığım yerden devam edecektim.
Bunu yapmak zorundaydım.
Sıkıntıyla iç çekip başımı sıradan kaldırdığımda sınıfın yavaş yavaş kalabalıklaştığını gördüm.
Neyse ki Boruto'nun anlattıkları şeyler, annemin sorgusuna maruz kalmadan benim sırrım olabilmişti, gün boyunca annemden kaçmış ve odama kilitlenmiş olsam da nedensizce sakinleşmeye ihtiyaç duymuştum.
Şimdi ise sabah uçarcasına evden çıkmış, yolda öylesine bir kahvaltı yapmış ve okula 1 saat önce gelmiştim.
Annemle konuşmadığıma pişman değildim, asla da olmamıştım.
Çünkü çocukluğum kendi gizli yaşamımda büyüyerek geçmişti.
Ve hiç kimsenin bu lüksümü elimden almasına izin vermeyecektim.
Masanın üzerindeki telefonum mesaj sesiyle titrediğinde irkildim ve elimdeki kalemi bıraktım.
Telefonun ekran kilidini açtığımda Boruto'dan gelen mesajı gördüm.
Bana okuldaki derslerinin programını ve antrenman saatlerini atmıştı.
Boruto ile farklı sınıflarda olduğumuz için programını öğrenmek ve ona göre bir yol izlemeyi ben teklif etmiştim.
Neyse ki o da bana katılmış, programını atmıştı.
Gönderdiği programı incelerken sınıftaki konuşmalar gittikçe artmaya başlamıştı, gerçi saatin 9'a yaklaştığı düşünüldüğünde bu oldukça normaldi.
Yine de Boruto'nun programına odaklanıp onunla ders çalışmak için olası zamanları belirlemeye çalıştım.
Son senemiz olduğu için hocalarımız bizi çok fazla sıkmıyorlar ve okulumuz kendi ders çalışma programlarımıza uymamız adına saat 1'de bitiyordu.
Okulumuz özel bir hazırlık lisesi olduğundan devlet okullarından farklı bir programa sahipti.
İlk üç yıl boyunca dört senenin konularını bitiriyorduk ve kalan son yılda ise tekrarlar ve bol soru çözümüyle geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEIANIRA (MAN DESTROYER) 🕯️/ UCHIHA SARADA FANFICTION
Fiksi PenggemarHayatın beni renkleriyle boyayacağı yaşta ben senin siyahlığında kavruldum, acı çektim ve olgunlaştım. Ama şimdi her şey bitmişken, ben büyümüşken ve senin yokluğunu kabullenmişken neden dönmeyi seçtin baba..? İçimde sana karşı besleyebileceğim bir...