בוקר שקט

156 17 7
                                    

סאלי ג'קסון הייתה רגילה לקום בבוקר ולמצוא את בנה יושב בסלון וצופה בטלויזיה.
הם מעולם לא דיברו על הסיבה האמיתית להשכמה המוקדמת שלו, והיה לה ברור שפרסי מעריך את זה.
בכל לילה ולילה היו לפרסי סיוטים. הוא היה זועק בשנתו, ואז מתעורר רועד, קם, ושותה קפה מול הטלויזיה עד שסאלי התעוררה. הוא יכל להתעורר בשתיים בלילה ולהישאר ער עד אז, או לא לישון בכלל, אבל הוא מעולם לא חזר לישון אחרי שהתעורר.
פרסי אף פעם לא סיפר לה על זה, הוא לא רצה להדאיג אותה, אבל הוא לא היה צריך.
סאלי שמעה את צעקותיו של בנה, היא שמעה את בכיו השקט, זה שלא נתן לאף אחד לשמוע. הוא התעקש להישאר הגיבור. לעולם לא להפגין חולשה, רק להמשיך להילחם.
וסאלי הייתה מתכווצת במיטתה ומצטערת שאינה יכולה לעזור לו.
זו הסיבה שבבוקר שמשי אחד, כשהתעוררה, היא הופתעה למצוא את הסלון ריק. ליבה החסיר כמה פעימות. הוא בסדר? היא חצתה את הסלון בצעדים גדולים והציצה לחדרו.
חיוך קטן נפרש על פניה כשהבינה שהוא לא לבד.
השמיכה הועפה מהמיטה, כך שהתמונה נראתה בבירור.
פרסי שכב עם גבו אליה, חובק בידו בחוזקה דמות אחרת. היא לא ראתה את פניה, רק את תלתליה הבהירים שליטפו את בטנו של בנה. היא הייתה מכורבלת בחיקו, והוא עטף אותה בחיבוקו, ממאן להרפות. נשימותיהם היו שלוות ורגועות. הווילון שעל החלון התנפנף, ושימש ראיה לדרך שבה נכנסה אנבת' לחדר. סאלי נכנסה לחדר והרימה את השמיכה. היא כיסתה את שניהם, ונשקה לבנה על מצחו.
ואז יצאה וסגרה אחריה בעדינות את הדלת, כשהחיוך לא מש מפיה.

מאוחר יותר, כשפרסי ניגש למטבח כשזרועו כרוכה סביב אנבת', שמחה סאלי לראות את מצב רוחו. חיוך של אושר היה פרוס על פניו, ובפעם הראשונה זה זמן רב, לא היו לו עיגולים שחורים מתחת לעיניים. אנבת' עצמה נראתה מדהים גם בסוודר נבחרת השחייה של פרסי, וג'ינס קצר. שיערה הבלונדיני גלש על כתפיה במפל של תלתלים. שניהם התיישבו לאכול פנקייקים כחולים, מאכילים איש את רעהו וצוחקים. אנבת' הציצה בשעונה ומיד מיהרה להיעמד. "קדימה, מוח אצה, אנחנו נאחר " היא קראה ונתנה לפרסי אגרוף בכתף. פרסי הנהן בהיסח הדעת והמשיך לבלוס את הפנקייק שלו. "פרסי, אם אתה לא בא עכשיו, אין נשיקות לחודש". סאלי חייכה לעצמה חיוך קטן והעמידה פנים שהיא מחפשת משהו במקרר. פרסי כמעט נחנק כשבלע את הפנקייק כולו בפעם אחת. הוא הסתובב ונעמד לצד אנבת' בצייתנות, ואז שרבב שפתיים כמצפה לפרס. אנבת' גלגלה עיניים אבל נישקה אותו על שפתיו. הוא חיבק אותה תוך כדי ומשך אותה אליו. סאלי הסיבה את מבטה, וחיוך קטן נפרש על פניה של אנבת'. למרות שלא הייתה מודה בכך מעולם, היא אהבה את הצד הדמרטי והקיטשי של פרסי. היא הניחה לו לשרטט עיגולים עדינים על גבה, ונצמדה אליו כמו אל חבל הצלה. כשהתנתקו, נשענה אנבת' על כתפו, ופרסי רכן אליה. ""תודה שבאת" הוא מלמל. "באמת, הייתי צריך את השינה הזו". אנבת' חייכה. "בפעם הבאה נקבע אצלי. המיטה שלך קשה נורא" הוא נשק למצחה, ואז היא תפסה את ידו וגררה אותו אל עבר הדלת. "להתראות גברת ג'קסון! תודה על האירוח" היא קראה לעברה, ושנייה אחר כך נשמע קול טריקת הדלת.סאלי התיישבה עם כוס הקפה שלה וחייכה לעצמה.

התראת כוכב!! אם אהבתם את הסיפור עד עכשיו, אני ממש אשמח שתשימו כוכב ועוקב, כדי להיות מעודכנים בפעם הבאה שסיפור ייצא!

קרדיט ל-

AlexAyajzjzhsh  שנתנה לי השראה

וואנשוטים של פרסי ג'קסון (והרבה קטעי פרסבת')Where stories live. Discover now