Asztal. Hosszú, széles. Hárman ülték körbe, a műsorvezető, és a két műsorba elhívott személy, akik egymás mellett ültek egy-egy stúdió mikrofon előtt. Körbevette őket négy erősen hangszigetelt fal, így semmi zaj nem szűrődhetett be a szobába, a fókusz pedig tényleg a város két fontos személyére terelődött.
- Itt ül ma velünk fővárosunk két új hőse a mikrofon mögött, Sonic a sündisznó, és Miles Tails Prower. - kezdte podcastjében a műsorvezetőnő, miután üdvözölték egymást, majd merő kíváncsisággal Tails felé fordult - Miles, melyik nevet szereted leginkább? Hogyan hívjunk?
- Tails. - vágta rá kapásból.
- Rendben, megjegyeztem! Akkor Tails, négy hónapja, hogy felbukkantok, mint hősök, és máris mekkora rajongótáborotok van!
- Sosem gondoltuk volna, hogy ez megtörténhet. - dőlt előre a székében Sonic. - Új még ez az egész.
- Nagyon sok üzenetet kaptunk. - bólogatott Tails. - Rengetegen írtak, és nagyon kedvesek. Kedvesek vagytok, srácok! - szólt ki a közönséghez.
- Felbukkant néhány rossz arc a városban, és egyik sincs már itt. Senki sem tudja hol vannak most, de mind láttuk az akciótokat, és azt is, hogy élve elfutottak. Hogy csináltátok? - kérdezte meglepettséggel a hangjában a műsorvezető.
- Egyszerű. A mobiánok teljesen más erőben vannak, mint az emberek, és mi ezt kihasználtuk.
- Elijesztettük őket! - somolygott Sonic pimaszul, aztán felnevetett.
Tails is nevetett, szája erősen szélesre húzódott, bár nem láthatta senki, hiszen a mikrofon volt az egyetlen eszközük az információk felvételére. Sehol egyetlen kamera.
- Nem akarjuk bántani őket. Csak megvédjük magunkat, az embereket és ezt a gyönyörű várost. - dörzsölte meg puha, vörös mancsával az egyik karját Tails.
- A verekedést még helyénvalónak találjuk ilyen veszélyes helyzetben. De nem akarjuk elpusztítani az ellenséget.
- Mi nem pusztítunk.
- Nem ölünk.
- Mi csak elüldözzük őket.
- Nem ölünk, csak üldözünk.
- Nem ölünk, csak üldözünk... - ismételte meg a műsorvezető elgondolkodva. Elmosolyodott. - Lehetne ez a mottótok!
Hangosan elnevették magukat.
- Bevallom, én is hatalmas rajongótok vagyok! - hagyta abba a kacagást, de sugárzó mosolya megmaradt. - Tisztára olyanok vagytok, mint az a színészfiú, aki az időutazós és szuperhősös akciófilmekben filmekben szerepelt régen. Ő is mobián volt. Silvernek hívták. Nagyon híres volt, biztosan hallottatok róla.
Sonic és Tails bizonytalanul összenéztek. Megrázták a fejüket.
- Nem... Nem mond semmit a neve. - fordult a nő felé Sonic.
- Milyen mobián ő? - kérdezte Tails kíváncsian.
- Sündisznó. Fehér színű. - felelte a műsorvezető.
- Nem rémlik. - rázta meg a fejét.
- De visszatérve az akcióra... srácok... remekül festettetek! Hihetetlen erő lakozik bennetek! Nem akármilyen mobián képes erre! Különlegesek vagytok! Na de, nem akarom elfecsegni az időt, és elvenni előletek ezt a lehetőséget, úgyhogy most ti meséljetek!
- Ez a legelső interjúm, fogalmam sincs, hogy miről kellene beszélnem. - vonta meg Sonic a vállát, majd lazán hátradőlt, mintha választ várna.
- Ez a legelső?
- Úgy van.
- Ahhoz képest nagyon lazák és magabiztosak vagytok! Tök profin kezelitek!
- Igen?
- Engem úgy ismernek, mint a világ legőszintébb emberét.
- Akkor köszönjük! Nagyon kedves! - mondta Tails, és szerényen elmosolyodott.
- Hát... volt már részünk benne, hogy gyakoroljuk a feszült helyzetekben való megnyugvást. - húzta ki magát büszkén a kék fiú. - Nem félünk mi semmitől! - vihogta.
Tails szúrós tekintetével finoman rápirított. Sonic oldalra pillantott, s észrevette az apró jelzést, mosolya pedig alig észrevehetően, de elhalványult.
- Fejbe ne üssön az egód! - röhögött Tails, és viccesen rácsapott Sonic tarkójára.
- Ne törődjön velünk, mi mindig így szívatjuk egymást! - dörzsölte Sonic a sajogó nyakát.
A műsorvezető felkuncogott. Ezután feltett még néhány felszínes kérdést az első akciókról, az ellenségekről, gonosz tetteikről és a a fiúk hősies cselekedeteiről. Az interjú után elköszöntek a hallgatóktól, még néhány utolsó poén elhangzott, szórakozottan kacarásztak, ezután pedig a két népszerű srác búcsút vett a műsorvezetőtől is, és büszke mosollyal az arcukon kisétáltak a szobából.
- Köszönjük mégegyszer a meghívást! - intett Tails.
- Igazán megtisztelő volt találkozni Önnel! - lépte át a küszöböt Sonic, szorosan Tails mögött.
- Én is nagyon örültem nektek! - búcsúzott el a nő.
Sonic becsukta az ajtót, majd elengedte a kilincset. Egyszerre felsóhajtottak, mintha órákig fojtogatták volna őket kötéllel, és aztán végre szabadon eresztik. Sonic arcizmai elernyedtek, mosolya egyszerűen eltűnt az orra alól. Tails rögvest megindult a folyosón, lábait fokozatosan egyre gyorsabban szedte, váratlanul felgyorsított, majd rohanni kezdett.
- Tails...? - kerekedtek ki Sonic mélyzöld szemei, és nyomban utána eredt.
Tails kivágta a mosdó ajtaját, haladéktalanul az egyik szabad fülkéhez sietett, kicsapta annak az ajtaját is, a vécé fölé hajolt, öklendezni kezdett, gyomra pedig azonnal felszínre szabadított minden bent tartott mérget. Sonic megállt mögötte. A falnak támaszkotott, fejét hátradöntötte, s mintha csak isteni segítséget várna, felnézett a plafonra. Nem kérdezett semmit Tailstől, pontosan tudta, hogy mire gondol.
YOU ARE READING
Hősök? (Sonic fanfiction)
Fanfiction,,Sonic felnézett. Mélyzöld szemei végigfutottak az udvaron. Fáradt tekintete összeszűkült. A körülötte szaladgáló diákok mintha csak másik idősíkban mozognának, sokkal fürgébbek és élénkebbek voltak nála, ő pedig összegörnyedve figyelte a rohanó vi...