Az ősz szelei sokkal durvábbak voltak az emberek környékén, mint a mobiánok szigetén. Csípős reggel fogadta a családot. Sonic és Tails dideregve sétáltak végig az utcákon, elhaladva egy-két autó mellett és néhány ember között, akik furcsa szemekkel néztek le rájuk.
- Miért bámulnak így? Mást fejezne ki náluk ez a mimika? - húzta magát össze Sonic.
Tails a fejét rázta, és dideregve annyit mondott:
- Nem. Csak nem bírnak minket.
- Miért nem?
- Nem tudom, nekem múltkor beszólt az egyik.
- Mit mondott?
- Az hogy: "húzzál már arrébb, mobián...". De a "mobián"-t nagyon durván megnyomta, és nagyon gúnyos volt a hanglejtése.
- Mondtál erre valamit?
- Nem. Semmit.
Az iskolához értek, beléptek a kapuján, majd az épületbe sétáltak. Becsukták az ajtót, körülnéztek, ami pedig a szemük elé tárult, azt egyszerűen nem bírták felfogni.
- Mi az... isten? - nyögte ki Sonic.
- Mi történik itt?
Az iskolában lévő mobiánok közül majdnem az összes cipzáros pulcsit, kabátot, vagy bőrdzsekit viselt. Természetesen viselkedtek, mintha ruhát hordani természetes dolog lenne.
- Nem elég meleg a bunda, vagy mi? - nevetett Sonic.
- Nem... az nem eléggé...
- Sziasztok! - köszönt rájuk egy ismerős arc, Knuckles, akire alig ismertek rá.
Tails és Sonic végignézett rajta, tekintetük pedig végigfutott az összes ruhadarabján: a bőrből készült barna dzsekijén, a fején lévő fekete sapkán és sárga, bundás sálán.
- Haver... - kezdte Sonic. - Ez...
- Menő, mi?
- Az... de... fura is egyben.
- Hozzá fogtok szokni. Majd ha nektek is lesz...
- Én biztosan fel nem veszek semmit! - tiltakozott Sonic.
- Mmm... engem melegít a két farkam. - gondolkodott Tails.
Knuckles értetlenül meredt mezítelen barátaira.
- Ne már... Ne mondjátok, hogy ti nem fáztok...
A fiúk erősen befeszített izmokkal próbáltak nem látványosan vacogni.
- Tails, remeg a lábad. - jegyezte meg Knuckles mosolyogva, és megigazította a vadonatúj sálát, ami szorosan ölelte körbe bordó nyakát, teljesen eltűntetve azt. - Ez nagyon jó meleg. Nektek nem fáj a torkotok?
- Nem. - hazudták.
- Nem folyik az orrotok?
Tails nem merte felszívni a lefelé tartó taknyát, de végül csak megtette.
- Na ugye... - mosolygott barátjuk, majd elindult a terem felé.
Az ajtó előtt elköszöntek Tailstől, majd bementek a termükbe.
Silver egy pár sorral előrébb ült, mert onnan jobban látta a táblát. Sonic erre már nem mondott semmit, magában dühöngött kicsit, utána elengedte a dolgot. Az énektanáruk, Isabella belépett hozzájuk, kezében a kinyomtatott kottákkal. Táskáját az asztalára tette, piros dzsekiét lekapta magáról, és a széktámlára terítette, majd az osztály felé fordult.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hősök? (Sonic fanfiction)
Fiksi Penggemar,,Sonic felnézett. Mélyzöld szemei végigfutottak az udvaron. Fáradt tekintete összeszűkült. A körülötte szaladgáló diákok mintha csak másik idősíkban mozognának, sokkal fürgébbek és élénkebbek voltak nála, ő pedig összegörnyedve figyelte a rohanó vi...