Silvernek megállíthatatlanul terjedt a híre az iskolában. Ebédnél arról zajlott a vita, hogy melyik társasághoz üljön. Silver tehetetlenül állt az asztalok között, ameddig a társai veszekedtek. Tálcáját a kezében tartva figyelte a párbeszédet:
- Nekem több kérdésem van hozzá. Velem fog ülni.
- Velünk barátkozott össze először. Nem veletek!
Silver készült letenni a fenekét az egyik székre, de egy srác rá morgott, mire Silver meggondolta magát, és állva maradt.
- Órán megbeszéltük, hogy velünk fog ülni!
- Nekünk is ezt mondta!
- Srácok, srácok, nyugalom! - csillapította őket Silver türelmesen. - Ma ezzel a társasággal ülök, holnap pedig veletek.
- Válassz inkább kivel szeretnél többet lógni.
- Azt nem lehet, hogy több csapattal is logók?
- Mi nem vagyunk jóban azzal a csapattal. Úgyhogy nem. Válassz egyet.
- Nem akarok ellenségeket.
- Inkább ülj hozzánk! - mondta az egyik kislány, aki egyik bandához sem tartozott.
- Akkor ma veled eszek. - mondta mosolyogva Silver, és elindult a kislánnyal.
- Ez is a te hibád, barom! - lökte meg az egyik fiú a másikat.
Az visszalökött. A meglökött fél újra támadott, beszállt hozzájuk egy harmadik is, és gyorsan kialakult egy kisebb verekedés. Sonic a tálcájával sétált el mellettük, helyet keresve, az egyik fiú pedig véletlenül megütötte őt.
- Hé! Óvatosabban! - szólt rá Sonic.
- Mivan?! Mivan??! Mit akarsz?! Verekedni?! - kötött belé egy fiú, Ron.
- Seggfej... - fordított nekik hátat.
- Mit mondtál?! Mit mondtál, köcsög?!
- Semmit.
- Veled még számolunk!
- Remek! Már várom!
- Várjad is! Barom...
Ebéd után Sonic a szekrényéhez sietett, hogy összeszedje a cuccait, mielőtt hazamegy. Táskáját a földre rakta, kinyitotta a szekrényt, és kivette belőle a tornacipőjét, néhány tankönyvével együtt. Amikor megfordult, Ron állt mögötte, keresztbe tett karokkal, dühös tekintettel, és azt mondta:
- Gyere! Gyűrj le minket!
- Nem... én nem verekszem. Nem akarok bajt. - tiltakozott Sonic.
- Gyere, rendezzük le! Asszed olyan kemény vagy, mi?
- Nem. Én nem vagyok.
- Keménykedni próbálsz? Keménynek hiszed magad?
- Nem. Pontosan az ellenkezője vagyok.
- Gyere! Mutasd meg! Mutasd meg milyen kemény vagy!
- Gyenge vagyok.
- Figyelem, mobiánok! Most odakint olyan bunyó lesz! - kiáltotta el magát.
- Hahó, mobiánok! Nem lesz itt semmilyen verekedés, mert gyenge vagyok! És ez a srác itt mellettem százszor erősebb! És erős a gyenge ellen nem fer!
- Úgy összeverlek, hogy azt se tudod majd ki vagy!
- Megoldom helyetted! - kiabált, és finoman ütni kezdte magát az öklével. - Áh! Áúú! Áúúú!! Olyan gyenge vagyok, hogy még ez a gyenge kéz is legyőz engem! Áú!! - ereszkedett lassan a földre. - Ennyi ütés is elég! Áh! - feküdt le a padlóra. - Áh, ez fáj! Hagyd abba! - hempergett, és közben ütötte magát. - Ezt akartad? Ezt?! Ezt, Ron?! Tessék, el vagyok intézve! - ordította, és minden szem rá szegeződött.
CZYTASZ
Hősök? (Sonic fanfiction)
Fanfiction,,Sonic felnézett. Mélyzöld szemei végigfutottak az udvaron. Fáradt tekintete összeszűkült. A körülötte szaladgáló diákok mintha csak másik idősíkban mozognának, sokkal fürgébbek és élénkebbek voltak nála, ő pedig összegörnyedve figyelte a rohanó vi...