✦BÖLÜM 11✦

121 70 62
                                    

NOT: BU BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR!

Herkese merhabaa 🌸Yeni bir bölüm ve gene ben :)) Bu bölümde önceki bölümün aynısını Miradan dinleyeceğiz. Miranın neler düşündüğünü... O zaman bölüme geçelim :D 

Bölüm Şarkısı: Kolpa- Gurur Benim Neyime?

🌜İyi okumalar 🌜

------------------------------------------

ÇAĞRIYA YAZMADAN ÖNCE MİRA'DAN

Gece neredeyse uyumamıştım ve saat şuan 8'e geliyordu. Acaba Çağrı'ya fazla mı sert çıkmıştım? Ama o da beni anlasındı. Kolay şeyler yaşamamıştım. 

Ama kolay şeyler de yaşatmamıştın Mira. Ona ne yaşattığını bilmiyoruz.

Haklısın içses, bilmiyoruz. Ama ben de ne yaşadığını öğrenmek için kızdım zaten. Bazen çocukça davranıyor. 

Çünkü seni seviyor Mira. Seni senden de çok seviyor. 

Yeni yaşadığım farkındalıkla silkelendim. Çağrı, beni benden de çok seviyordu. Beni ilk defa birisi benden çok seviyordu ve ben ilk defa bu duyguyu tadıyordum. 

Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. Daha sonra yatağımı toplayıp masamı düzelttim. Okula gitmeyecektim bugün, toplantı yapacaklardı ve 2 saat ders işleyecektik. O yüzden gitmeme gerek yoktu. 

Yatağıma bodoslama atlayıp elime telefonu aldım ve Çağrı'ya yazmaya başladım.

Ben: Günaydınn Mira'nın Çağrısıı :)) (08.15)

Ben: Ben dünkü olay yüzünden senden özür dilerim Çağrı.

Ben: Biraz fazla ileri gitmiş olabilirim.

Ben: Ama sen de beni anla lütfen, her şey öyle üst üste geldi ki...

Evet, Çağrıya artık tamamen açık olacaktım, ona karşı tamamen şeffaf davranacaktım. 

Ben: Annemin evlenecek olması,

Ben: Daha sonra unuttuğumu zannettiğim hayatımdaki en kıymetli kişiyi bulmam.

Ben: Benim bile kendimi unutmam ama onun beni unutmaması...

Ben: Anlayacağın kafam çok karışmıştı ve benim ikimiz hakkında bir şeyler öğrenemem canımı sıktı. Evet, günde 1 soru diye anlaşmıştık ama ben her saat her dakika senden bizi dinlemek istiyorum.

Evet, ben Çağrı'dan hoşlanıyordum. Ve bence ben onu hiç unutmamıştım. Her gün rüyamda gördüğüm o 'gizemli' kişi Çağrıymış meğer. Ya da dinlediğim şarkılarda aradığım kişi. Çağrı'dan almışlardı beni evet ama ruhumu kurtaramamışlardı ondan. Ben meğerse Çağrı'yı ruhumda yaşatıyormuşum hep. Tüm bu düşünceleri gece düşünmüştüm. 

İnsanın hafızası silinirdi ama hisleri değişmezdi. Hisler hep kalırdı. 

Ben: Bu yüzden seni kırmış olabilirim. 

Ben: Bu yüzden seni kırmış olabilirim (08.17)

Çevrimiçi olmasını bekliyordum. Normalde yazdığım an cevap verirdi. Tırnaklarımı yemeye başladım sıkıntıdan. Ya başına bir şey geldiyse! İçimde şuan büyük bir sıkıntı vardı.

Abart Mira, abart! Amma paranoyak oldun sende he!

Sus içses sus!

Kurban ol sen bana be! Başkalarının içsesi ya sapıktır ya da pislik ben sana yardımcı oluyorum burada!

KİMSESİZ /TEXTİNG /TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin