✦BÖLÜM 16✦

99 51 20
                                    

NOT: BU BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR!

Selam bebeklerr🌸 Bölüme geçelim hemen :)) Şarkıyı açmayı unutmayalım çünkü şarkılar bölümle bağlantılı. 

Bölüm Şarkısı: Perdenin Altındakiler -Beni Kendinde Kurtar

🌜İyi okumalar🌜

------------------------------------------------------------------

Sabah gözümü açtığımda saat öğlen 12'ye doğru geliyordu. Erken uyumama rağmen geç kalkmıştım. Yorgundum, çok yorulmuştum. Gizli saklı şeylerden, geçmişimden, her şeyden çok yorulmuştum. 

Yataktan kalktıktan sonra hızlıca elimi yüzümü yıkayıp kişisel bakımımı hallettim. Bugün hafta sonu olduğu için okulum yoktu. O yüzden rahattım. Mutfağa gidip kendime bebe bisküvisi yapıp yedikten sonra üstümü değiştirmek için odama geldim. Evden dışarıya çıkmayacaktım belki ama evin içerisinde kıyafet giyip fotoğraf çekmeyi çok seviyordum. Sonra da fotoğrafa bakıp kendimi çizmeyi. Üzerime yeşil geniş bir crop giyip altıma da kısa siyah kot pantolonumu giydim. Saçlarım zaten kısa diye bir şey yapmamıştım, yapamamıştım ve yapamayacaktım. Çünkü saçımı uzatmayacaktım artık.

Ama çağr-

Çağrı bana verdiği sözleri tutmadı ve şimdi ona inat daha da keseceğim saçlarımı. Hızla salondaki dolaba gidip içerisinden makas aldım ve banyoya gittim. Aynadan gözlerime baktım, kendimi gördüm. Yorgunluğumu, acımı her bir şeyimi gördüm yüzümde. Saçlarıma değdirdim gözlerimi, Çağrı bana yazdığı zaman kesmeme kararı almıştım kendime. Şimdi kesecektim. Omuzlarımın biraz daha altında olan saçlarımı omuzlarımdan daha kısa kesmeye başladım. Aklımda yamuk olacak düşüncesi yoktu, alışmıştım. Gözüm kapalı olsa bile keserdim ben saçlarımı.

 Gözlerimden yaşlar geliyordu. Ağlamamı durdurmam lazımdı. Beni ondan uzaklaştıracak şarkı bulmam lazımdı. Daha dün yüz yüze görüştüğüm bir çocuğa ne kadar da çok bağlanmıştım. Aptaldım ben. En büyük aptal bendim. En ufak bir ilgide aptal gibi inanan bendim işte. 

Saçlarımı hızlıca kestikten sonra hafif bir şekilde taradım. Sonra gözlerim yaşlı bir şekilde elime telefonumu aldım ve şarkı aradım. Bana bir şarkı lazımdı, yeni duyduğum bir şarkı. Beni Çağrı'dan uzaklaştıracak bir şarkı. Gözüme ilişen şarkıyı görünce hemen üstüne tıkladım.

 Perdenin altındakiler- Beni Kendinden Kurtar

Çağrı, beni kendisinden kurtarsındı artık. Yatağıma uzanıp duvara baktım ve kendimi şarkıya bıraktım. 

''Senin ellerindeyim,

Düşlerindeyim, gülüşlerindeyim.

Kaybolan soluk gidişlerin

Canım sevgilim artık ölmeyelim

Boşluğun dibinde yalnızım 

Biraz kararsızım 

Kendinden utanır mısın?

Sonum belki en başımdır 

Yollar karışmıştır 

Ben olmadan kaçamaz mısın?...'' gözlerimden yakan yaşı durduramıyordum artık. Sessiz sessiz hıçkırıyordum. Artık bu sessiz odada sadece şarkı değil, hıçkırıklarımın da sesi duyuluyordu. 

''Düşerdim yamaçlarından

Sapsarı saçlarından, avuçlarından

Yine de kalkar severdim, gülüşün özeldi

KİMSESİZ /TEXTİNG /TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin