🖤K.1 İstanbul - Hırsız vaar!🖤

993 56 20
                                    

Selaam canlarım.
Bayram şekeri diye niyetlenip ramazan güllacına dönüşen hikayemize hoşgeldiniz. Ay çok heyecanlıyım.
Umarım beğenirsiniz. Hatalarım varsa affola 😍
Keyifli okumalar diliyorum ve son bölümün sonundaki kısmı lütfen dikkatli şekilde okuyarak cevap yazmanızı rica ediyorum.

Hepinizi seviyorum ❤️

Demiştim!
Veeeee! Yayınlandığım bu hikâye oylarınız sayesinde devam ediyor. Yani güncel olarak.

Yeni bölümlerde görüşmek üzere sağlıcakla kalın 🤗 🌹 ♥️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

" Hırsız vaaar İmdaaat!
Yetişin komşulaaar! Arabamı çalıyorlaarr!

Allah belanızı versin! "

Başımı şuan çalmakta olduğum arabanın camından çıkarıp üç kat yukarıda kıçını yırtan kadına baktım.

" Hay ben senin sesini ssiiii! "

Diye tısladıktan sonra kafamı içeriye çekip,

" Kes sesini be kadın kes! Kör karanlıkta nasıl gördün beni. Dürbün mü yuttun?"

Derken bir yandan da arabayı düz kontak yaparak çalıştırmaya çalışıyordum.

" Çalış be oğlum çalış! Yardım et! "

Sonunda kablolardan çıkan minik kıvılcımlarla araba çalışır çalışmaz,

" Aslanım beeh! "

Diyerek bir kahkaha attım.
Orta direk aracı vitese takıp gazı kökledim. Hızla gittiğim yüz metrede durdum.

" Atla Suzi. "

Arkadaşım Suzan sağ kapıdan girer girmez gaza yüklendim yeniden. Son hız uzaklaştım kenar mahallenin dar sokağında ilerleyerek.

" Nerdeyse yakalanacaktım korkusunu dibine kadar yaşattı o vakitsiz öten horoz kılıklı karı. "

Bugüne kadar yüzü görünmeyen, parmak izi bulunmayan ben, cırtlak bir kadın yüzünden geceyi kodeste geçirme korkusu yaşamıştım.

" Sen mi, ben mi? "

Dedi Suzan.

" Köşede devriyeleri kollarken mahalleliye yakalanacaktık az daha."

" Vura vura tozumuzu alırlardı kız vallaha.

Neyse çıkmayı başardık ya ona bakalım biz. Ama aynasızlar peşimize düşmüştür. Uygun bir yere çekelimde şu plakayı halledelim. Sonrada arabayı Niyazi'ye bırakıp arazi olalım."

Mahalleden çıkıp inşaatların çok olduğu kuytu araziye girip sağa çektim.

Arabadan inip Suzan'ın tuttuğu el fenerinin ışığında aracın plakalarını daha önceden hazırladığım şekilde değiştirdim. Böylece mobeseler görse bile zaman kazanacaktım. Aferin zeki ben. Hahaha!

" Hadi Suzi bin de gidelim."

Yeniden arabaya binip ben direksiyona Suzi yan koltuğa geçtiğimizde gerisin geri dönüp ana yola çıktık. Sonrada araba kasabı dediğim Niyazi'nin hurdacı adı altında çalışan araba parçalama yerine doğru ilerledik.

Bu Niyazi arabaları parçalar her bir parçayı isteğine satardı. Yada Niyazi'yi tanıyanlar özellikle marka model ister, oda bizim gibiler üzerinden temin ederdi.

" Umay..."

Hımm! dedim bir yandan trafikte ilerleyip dört göz olmuş polisleri kollarken. Hani polisi geçtim mahalle bekçisi görsem son hız kaçacak derecede gergindim.
O kadın beni fena germişti.

KAÇAK ( GÜNCEL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin