🖤K.23 Çok sıcak! 🖤

249 29 14
                                    

Hatalarım varsa affola canlarım.
Keyifli okumalar dilerim.

Elimde zalımın odasından aldığım dosya, sinirimi tepine tepine ve koridorda ki duvarlara vura vura çıkarıp rahatladıktan sonra başım önüme düşerek asansörün yolunu tuttum.

Sikeyim böyle işi.
Dua et sana borcum var. Yoksa beni öldürsen o Jale karısının yanına yollyamazdın.

Diye hırlayarak bastım düğmeye. Az sonra açılan kapı ile binip sıfır tuşuna basıp arkama yaslandım. Elimdeki dosyaya kaydı gözlerim.

Bu kadar önemli olan ne vardı bu koduğumun dosyasında da ben götürüyordum. Hayır! Jale hanfendi niye gelip almıyordu.

Kediyi merak öldürürmüş.

Diyerek elimdeki dosyanın kapağını açıp şöyle bir göz attım. Gördüğüm yazıların üzerinden okuyarak geçip arka sayfaya geçtim.

Vay, vay, vay...
Bakın hele siz. Bizim zalım ağa başka bir otel daha almış ve çok yakında bir bar açılışı varmış.

Para parayı çeker diyen kimdi?
Valla doğru demiş. Dur bakayım neredeymiş?

Derken asansörün kapısı açıldı. Gözlerim hâlâ dosya sayfalarında çıkışa yürürken arkamdan Mete'nin çağırdığını duyunca durdum.

" Umay, nereye? "

" Patron ağa bu dosyayı şirkete bırakmamı emretti. Bırakıp döneceğim. Ben gelene kadar idare et. İdare edemezsen patronu müdüre şikayet et."

Diyip kapıya döndüm. Eminim saf saf bakıyordu arkamdan. Gözüm hâlâ adres arar şekilde dolaşıyordum kağıtların arasında ve buldum.

Hassssiktir. Nişantaşı'n da bir otel mi? Allah'ım bu nasıl zenginlik?

Döner kapıdan çıkıp başımı yukarı kaldırdım.

Allah'ım en kısa zamanda bana da bir zenginlik kapısı rica ediyorum. Gördüğün gibi kötü yolları da bıraktım, kendi helal ekmeğimin peşindeyim. Miras falan da olur yani.

Gerçi kimden kalacak da!

Neyse işte sen işini bilirsin Allah'ım. Çok Amin!

Dedim. Ardından iç sesim dillendi yine.

Köpeklerin duası kabul olsa gökten kemik yağardı.

Sanane lan sanane!
Allah'la arama girmesene!
Bana bak! Sonunda iç ses aldırma operasyonuna girerim görürsün.

Resmen kendi kendime kavga ederken otelin önündeki taksilere doğru yürüdüm. Tabi ki taksiyle gidecek faturayı da Zalim'e kitleyecektim. Sonuçta onun işiydi banane. Şirkete kadar ne otobüs ne de metro çekecek halde değildim zaten.

Gördüğüm ilk taksiye işaret çekip bekledim. Önüme kadar gelen taksiye binip Gümüşdoğan Holding'e gidiyoruz diyip geriye yaslandım. Sonra da telefonumu çıkarıp Zalim Ağa'a bir mesaj yazdım.

Patron ağam şuan takside şirkete doğru yol almaktayım bilgilerinize arz eder, faturayı yollarım.

Arkasından ekledim.

Sonuçta senin işin. Jale'yi görmek zorunda kaldığım için faizini istemediğime dua et.

Bir kaç saniye bekledim. Mavi tiklere göre mesajımı okumuştu ama cevap yazmadı.

Odun! Ağa!

Dedim dişlerimin arasından. Sonra da gözlerimi kapatıp başımı geriye bıraktım. Bu trafikte en az yarım saati vardı yolun. Uyu gitsin kızım Umay.

KAÇAK ( GÜNCEL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin