Selaaaammm canlarım.
Bölüm biraz gecikti üzgünüm. Hikâyelerimi kaydetmek ve Wattpad deki sorun yüzünden bir çoğumuz gibi bende de sıkıntılar oldu. En kısa sürede düzelir bu sorun inşallah.Buyrun okumaya geçelim. Umarım beğenirsiniz. Hatalarım varsa affola♥️Keyifli okumalar canlarım ♥️
🖤🖤🖤
" Sen istedin cadaloz."
Diyerek Umay'ı omuzuma doğru kaldırıken bir anda bağırmaya başladı.
" Tamaaam!
Tamam valla sustum!
Yemin ederim ağzımı açmayacağım! "Tekrar kucağıma indirdim.
" Ha şöyle yola gel."
Yine ağzını açtı ama konuşamadı. O renkten renge girerken ben yürümeye devam ettim.
*****
Zalım Ağa'nın kucağında çıktım odadan. Önce asansörle aşağıya inip çıkış islemlerini hallettik. Bu süre boyunca hep kucağındaydım. Kolları da mı ağrımıyordu bu adamın.
İşlemler bittikten sonra yine kucağında çıktım hastaneden. Kapının önündeki araca kadar da yine kucağında getirdi beni.
Bacaklarımın altındaki eliyle açtı kapıyı ve ön koltuğa oturttu.
Kendisisi de ön taraftan geçerken güneş gözlüğünü yakasından çıkarıp gözüne takarak kapıyı açıp şoför koltuğuna geçerek oturdu.
Havanı sevsinler. dedim mırıltıyla. Bu gözlüğü onu ilk gördüğüm günden beri sürekli takıyordu. Bir parçasıydı sanki.
Cebinden telefonunu çıkarıp birine birşey yazıp attı.
Saniyeler içinde karşıdan mesajlar geldi arka arkaya.
Sonra yeniden birşeyler yazdı yolladı ve cebine koydu.
Motoru çalıştırıp gaza bastıktan sonra yavaşca çıktı park alanından. Sonra da ana caddeye çevirdi aracın yönünü. Trafiğe karıştıktan sonra gaza yüklendi. Bir süre ilerledikten sonra merakla,
" Gerçekten evine gitmiyoruz değil mi? Nereye gidiyoruz? " Dedim.
Evde bu kız arkadaşı varken benimle eve gideceğine inanmıyordum. Saniyelik bir bakış attıktan sonra vitesi büyütüp daha da bastı gaza.
" Benim evime gidiyoruz dedim ya."
" Ne? Saçmalama!
Kız arkadaşın bundan hoşlanmaz. Sonra aranız bozulur. Boşver ben otelde de kalabilirim."Kısa bir bakış attı yine ve yola çevirdi yönünü. Sessiz kalmaya devam etti. Umursamaz haline bakıp,
" Valla keyfin bilir ben uyardım."
Dedim kollarımı göğsümde birleştirerek. O umursamıyorsa ben neden dert evdeyim ki.
" Kız gelip de karşına dikilip,
Şahin! Kim bu kız! Neden getirdin? Derhal gidecek bu kız bu evden! Derse ben dediydim. Derim."
O an aklıma gelen şeyle kopası çenem yine durmadı.
" Sahi ya! Aklıma geldi bak.
Mardin'de Dicle ile evlilik planları yapıyorken nasıl oluyorda burada kız arkadaşın oluyor. Jale'yi mi kandırıyordun, Dicle'yi mi?Aaa... Belkide ikisiyle birden evlenecektin. Ne de olsa o taraflarda berdel, kuma gibi şeyler..."
" Bi sussana sen...! "
Diye bağırınca yerimde sıçradım resmen. Sinirle baktım yandan yüzüne. Dişlerimi sıkarak içime içime konuştum bu kez.
Zalim ağa ne olacak! En iyi yaptığı şeylerden biri bağırmak.
Zalımsın işte, zalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK ( GÜNCEL )
General FictionInstagram:azimet340 Peşindeki çetenin elinde ölmemek için İstanbul'dan Mardin'e kaçan hırsız bir kız. Umay... Ve berdel ile evlenmekten Mardin'den İstanbul'a kaçan bir kız. Dicle... Bu iki kız, insanlar gerçekten çift yaratılırmış dedirtecek kadar h...