🖤K.24 Kördüğüm 🖤

278 31 11
                                    


Medya: Kitappad profilim.

...Ne oluyor lan bu kıza?

Diye düşünürken kız ellerini adamın omuzlarına dayayıp geriye itti. Adam sırt üstü yerde kalırken üzerine doğru eğilip yüzünü adamın yüzüne yaklaştırdığında sıcak nefesi dudaklarını yalayıp geçti. Neydi adama karşı duyduğu bu istek bu arzu.

Kızın bakışları değişik kendini adama sürtmeye başladığında Şahin'in gözleri büyüdü. Daha da şaşırırken kafası iyice karıştı. Umay'ın bu hâlinin sarhoşlukla ilgisi yoktu. Kız bir kez daha hareket edince,

 Kız bir kez daha hareket edince,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Umay kaşınma. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim. "

Diye uyardı.

" Şahin... " Dedi kız ilk kez titreyen sesiyle.

" Çok sıcak..."

Bir anda adamın dudaklarına yapıştı kız. İştahla öperken Şahin kalakaldı yine. Saniyeler sonra ise kızın öpüşüne karşılık verirken buldu kendini. İnanılmaz bir haz alıyordu. Ama olmazdı. Yapamazdı. Az sonra kendine gelir gelmez kızı kendinden uzaklaştırırken Umay! Dedi sertçe.

" Delirdin mi?"

" Çok sıcak."

" Kalk üzerimden Umay yoksa gerçekten kötü olacak."

Kız duymazdan gelerek yeniden yapıştı dudaklarına. Öyle iştahla öpüyordu ki hiç bir erkek sakin kalamazdı. Ki, Şahin'in aklı da sabrıda zorlanıyordu zaten.

Sonunda dayanamayıp omuzlarından tuttuğu kızı yana devirip altına aldı. Bir dirseği üzerinde boştaki eli kızın çenesini kavradı. Dudaklarını hunharca öperken ince kollar boynuna dolandı. Kızın bacakları arasına yerleşip kendini kıza bastırırken öpmeye devam ettiği dudakların arasından bir inleme duyuldu adamı daha da çıldırtan...

Kız ilk kez hissettiği duyguların oyuncağı olmuş ne yaptığını bilmeden içindeki yangına ve kasıklarındaki hisse teslim, arzuyla yanıyordu.

Şahin ise deli öpüşlerin arasında gidip gelen aklı ile arada kalmışken kızın elleri boynundan ayrılıp gömlek düğmelerini buldu.

Parmakları düğmeleri açarken bacaklarını kaldırıp üzerindeki adamın beline dolandı. Aklını kaçırmış gibiydi hâli.

Saniyeler sonra aklı yerine gelen Şahin zorda olsa ellerini kızın iki yanına dayayarak dudaklarından ayrıldı. İkiside nefes nefese, kızın elleri hâlâ düğmeleri açmaya devam ederken kızaran gözleri adamın kara gözlerine bakıyordu. Şahin kızın ellerini bileklerinden kavrayarak iki yanına yere dayadı. Kız

Şahin...

Diyerek ellerini kurtarmaya çalışırken Şahin'in gözlerini kızın gözleri arasında gidip geldi.

KAÇAK ( GÜNCEL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin