2. BÖLÜM

558 50 30
                                    

♣️TEKRAR KARŞILAŞMA ♣️

Kıvılcım güneş doğmaya yakın tekrar uyuyakalmıştı. Şiddetli baş ağrısıyla tekrar gözlerini açtığında saat 14.25'ti.

"Offf stüdyoya geç kaldım" dedi ve söylenerek aceleyle ayağa kalktı. Bugün mankenlerle prova vardı. Kendisine bir kahve yapıp hemen yola koyuldu. Arabayla biraz ilerledikten sonra sürekli evinin etrafında dolaşan köpeği görünce sağa yanaşıp durdu. Bagajında her zaman sokak hayvanları için mama bulunduruyordu. Arabadan inince Benekli yanına geldi. Kıvılcım'ı tanımıştı.

"Kaç gündür neredesin sen Benekli" bir yandan köpekle sohbet ediyor bir yandan da arabanın bagajında ki mamayı çıkarıyordu.

"Gel bakalım şöyle" dedi ve kaldırımın kenarına mamayı boşalttı. Benekli yemeğini yerken bir taraftan da onu seviyordu.

"Kıvılcım?" tanıdık sesle başını yukarı kaldırdı gördüğü kişiyle kocaman gülümsedi.

"Murat" dedi ve ayağa kalkıp sımsıkı sarıldı. Murat, Ömer'in kardeşiydi. Babası ne kadar zorlasa da asla onların işlerine bulaşmamış ve kendi hayallerinin peşinden gitmişti. Kvılcım, Murat'ı kendi kardeşi gibi çok seviyordu. Birkaç adım uzaklaştıktan sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Görmeyeli baya oldu en son uzak doğu ülkelerini gezdiğini duymuştum ne zaman döndün?"

"Evet bir fotoğraf kulübü ile gitmiştim çok eğlenceliydi. Yeni döndüm aslında birkaç gün oldu daha ben geleli." ardından özlemle Kıvılcım'ın gözlerine baktı "Seni gördüğüm iyi oldu merak ediyordum. Nasılsın Kıvılcım?" diye sordu. Kıvılcım buruk bir tebessümle

"İyiyim. Defile var üç gün sonra bundan dolayı yoğunum bugünlerde." telefonunun çalmasıyla cebindeki telefonu çıkardı. Asistanı arıyordu sessize alıp "Hatta stüdyodan arıyorlar bile" dedi gülümseyerek

"Ben seni daha fazla tutmayayım ama sonra mutlaka buluşalım olur mu?"

"Tabii olur hatta defileye sende gelsene Murat eğer herhangi bir planın yoksa"

"Bu fırsatı kaçıramam ünlü modacı Kıvılcım Ünal bizzat kendisi çağırıyor beni defilesine" dedi fakat kırdığı potu sonradan farkedip mahçup bir şekilde Kıvılcım'a baktı. Kıvılcım onun bu haline gülerek karşılık verdi.

"Eee artık bir Ünal değilim Muratçığım"

"Özür dilerim Kıvılcım ya ağız alışkanlığı" dedi. Kıvılcım daha çok gülerek

"Sorun değil ya takılıyorum sana. Ben sana davetiyeyi atarım mutlaka bekliyorum defileye."

Kıvılcım, Murat ve Benekli ile vedalaştıktan sonra arabasına binip stüdyoya geçti. Unutmadan Murat'a davetiyenin fotoğrafını çekip attı ardından biriken işlerine yoğunlaştı.

🍷

(Üç gün sonra)

"Her şey hazır mı? Defileye doğru yola çıkıyorum ben" dedi Ömer, adamlarıyla iletişime geçmek için kullanalcağı kulaklığı takarken.

"Hazır efendim konuklarda yavaş yavaş gelmeye başlamış"

"Tamamdır. Herkes plana sadık kalıyor kimse kendi başına bir işe kalkışmayacak anlaşıldı mı?"

"Merak etmeyin efendim hepsini tek tek uyardım"

Adamını gönderdikten sonra arabasına bindi. Şoföre komut verdikten sonra araba hareket etti. Sıkıntıyla nefes verip son kez planı gözden geçirmeye başladı fakat konsantre olamıyordu. İçinde adını koyamadığı bir sıkıntı vardı. Bir süre sonra arabanın durmasıyla indi. Ceketini düzeltip derin nefes aldı ve içeri girdi.

Kapıda ki görevli Ömer'i görür görmez

"Buyurun efendim hoşgeldiniz" diyip içeri aldı.

Ömer etrafa göz gezdirerek ilerlemeye başladı konukların çoğu gelmişti. Platformun etrafında olan koltuklardan boş olan bir tanesine geçti ve oturdu. İstedikleri parçayı son çıkacak olan manken taşıyacaktı ve o zamana kadar da kasada duracaktı. Bu yüzden defile başladıktan kısa bir süre sonra harekete geçmeleri gerekiyordu.

Defilenin başlamasına yakın işaret parmağını kulaklık olan kulağına götürüp konuşmaya başladı.

"Herkes yerine geçsin" dedi Ömer ve kendisi de ayağa kalkıp bulunacağı konuma geçti. Podyuma hala çok yakındı.

"Abi?" Ömer kendisine seslenilmesiyle arkasına döndü

"Murat, ne işin var oğlum burada senin"

"Asıl senin ne işin var"

"Bugün ki operasyon burada çünkü"

"N-ne hemen durdurmalısın Ömer bu defile Kıvı..." Murat'ın sözlerini alkış sesleri kesmişti. Ömer podyumda yürüyen Kıvılcım'ı görünce nefesi kesildi. Bir yıldır görmediği hasretiyle yanıp tutuştuğu kadın karşısındaydı podyumdan misafirlere selam veriyordu kafasını Ömer'le Murat'ın olduğu kısıma çevirince iki aşığın gözleri buluştu.

" Kıvılcım" diye fısıldadı Ömer aynı zamanda Kıvılcım da Ömer'in adını fısıldamıştı.

"Ömer..."

🍷🍷🍷

Yorumlarınızı bekliyorum ❤️

TUTUKLU🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin