15. BÖLÜM🔥

876 49 60
                                    

♣️BENİ SEN YARATTIN♣️

"Ne yapayım hayatım özledim seni" dedi Ömer ve dudaklarını birleştirdi. Öpüşmeleri giderek derinleşmeye başlayınca Kıvılcım kendisini geriye doğru çekti

"Ömer durmalıyız dikişlerin açılır. Hem senin ağrın yok muydu?" dedi nefes nefese

"Hayır yoktu seninle baş başa kalmak için uydurduğum bir bahaneydi sadece" üstünde ki tişörtü çıkarıp attı Kıvılcım'ın kulağına eğilip "Eğer sen üzerimde olursan hiçbir problem olmaz" diye fısıldadı ve boynuna öpücükler kondurmaya başladı.

Kıvılcım daha fazla dayanamayıp Ömer'e yer açmak için başını yana doğru yatırdı ve elini saçlarına daldırıp kendisine bastırdı.

Bu odada en son ne zaman birlikte bulunmuşlardı hatırlamıyorlardı bile. Şimdi ise aylar sonra bu oda tekrar ikilinin aşklarına tanıklık edecekti.

"Sen gel bakalım kucağıma" diyip Kıvılcım'ı kucağına çekti tekrar dudaklarını birleştirdiler. Kıvılcım altında hissettiği sertliğin üzerinde hareket edince Ömer'in ağzından ufak bir inleme firar etti. Ardından elini Kıvılcım'ın gömleğinin düğmelerine götürüp tek tek açtı her açtığı düğmeden sonra gerdanına bir öpücük kondurdu. Düğmelerin hepsini açtıktan sonra gömleği çıkarıp yere attı.

"Tenin..." elinin üst kısmını usulca Kıvılcım'ın çıplak vücudunda gezdirdi "Beni delirtiyor..."

"Sadece tenim mi?" diye sordu Kıvılcım muzipçe

"Hayır her şeyinle beni delirtiyorsun" dedi gülümseyerek ve Kıvılcım'ın dolgun dudaklarını öpmeye başladı. Öpücüklerini çenesine oradan boynuna indirdi. Göğüslerine gelince sütyenini çıkardı. Parmaklarıyla uçlarını uyardıktan sonra ağzına alıp emmeye başladı

"Ahh... Ömer" Kıvılcım aldığı zevkle inledi.

Kıvılcım Ömer'in kucağından kalkıp üzerinde son kalan kıyafetleri çıkardı. Aynı şekilde Ömer de çıkarıp yatağa uzandı. Kıvılcım Ömer'e yaklaşarak üzerinde yerini aldı. Eliyle sertliği içine yerleştirince ikili aynı anda inledi. Ömer Kıvılcım'ın kalçasından tutup hareket ettirmeye başladı. İkilinin inlemeleri ve tenlerinin birbirine çarpma sesleri odanın içinde yankılanıyordu.

"Ömerr geliyorum" dedi Kıvılcım titreyerek. Tırnaklarını tutunduğu Ömer'in kollarına geçirdi ve tırmandığı zevk merdivenlerini üçer beşer indi. Ömer ise Kıvılcım'ın kasılmalarının sertliğine uyguladığı baskıya daha fazla dayanamayıp içine boşaldı. Kıvılcım komidinin üzerinde duran peçeteyi alıp içinden akan kalıntıları sildi ve yorgun bir şekilde Ömer'in yanına uzandı. Ömer Kıvılcım'ı kolları orasına alıp sarmaladı ve ikili uykuya daldı.

🍷

Ömer gece yarısı acıyla gözlerini açtı. Omzunda uyuyan Kıvılcım'a baktı usulca saçlarını okşayıp onu uyandırmadan kalkmaya çalıştı. Kıvılcım hissettiği hareketlenmeyle gözlerini araladı.

"Ömer"

"Sevgilim" dedi Ömer ve dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu

"Uyuyakalmışız saat kaç?"

"Gece yarısını geçiyor aşkım"

"Ne! o kadar oldu mu ya sözde seni bırakıp eve geçecektim offf ayıp oldu annenlere" dedi doğrulurken

TUTUKLU🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin