♣️ESKİ GÜNLERDEKİ GİBİ♣️
Ömer sinirle evden çıkıp arabasına bindi. Gözyaşlarını silip koltukta bir kaç saniye durdu ve sakinleşmeye çalıştı. Kıvılcım'a yaşattığı şeylerden dolayı kendine çok kızıyordu. Vurmakta haklıydı diye düşündü sonra parmak uçlarını yüzüne götürüp gülümsedi.
"Fena vurdu ama" dedi gülerek. Ömer'i düşüncelerden koparan telefon sesiyle elini cebine götürdü, arayan Tamer'di.
"Buyur baba"
"Oğlum nerdesin geceden beri arıyorum açmıyorsun?"
"Defilenin Kıvılcım'ın defilesi olduğunu biliyor muydun baba?" Ömer lafı uzatmadan direkt sormuştu kafasını kurcalayan soruyu.
"Bende seninle onu konuşacaktım attığım konuma gel konuşacaklarımız var"
"Tamam eve uğrayıp üstümü değiştireyim gelirim" dedi Ömer arabayı çalıştırırken.
🍷
Kıvılcım temizlik şirketini arayıp dağ evine çağırmıştı onlar gelince evden çıkacaktı. Duş alıp üzerine kendi kıyafetlerini giydi. Çantasını almak için salona girince gözüne ilk çarpan koltuğun üzerinde ki ceket oldu. Koltuğa yaklaşıp ceketi eline aldı ve burnuna götürüp ciğerlerini Ömer'in kokusuyla doldurdu. Zar zor durdurduğu göz yaşları tekrar akmak için gözlerine hücum etmişti adeta. Kıvılcım gözlerini yukarı kaldırarak akmamasını sağlamaya çalıştı ama boşunaydı çabası.
Kapı çalınca kendini toplayıp elinde ceketle kapıyı açmaya gitti. Temizlik görevlilerine gerekli talimatları verdikten sonra evden çıkıp arabasına geçince çantasını ve Ömer'in ceketini yan koltuğuna koydu. Eve vardığında arabadan çıkmadan telefonu çaldı. Ekran da babasının ismini görünce açıp açmama konusunda kararsız kaldı. Dünkü yaşananlardan sonra hala sinir geçmemişti ama babasının ısrarla arayacağını bildiği için telefonu açtı.
"Efendim baba"
"Kıvılcım nasılsın kızım?"
"İyiyim baba bunu sormak için mi aradın?" dedi Kıvılcım nefes vererek
"Hayır seninle konuşmam gerekiyor her zaman buluştuğumuz yere gel" diye cevapladı Adem garip bir ses tonuyla. Kıvılcım dünle alakalı olduğunu düşündü ilk önce
"Eğer dünle ilgiliyse hiç yorma kendini"
"Yok başka bir durum var bekliyorum" diyip kapattı telefonu Kıvılcım şaşırmıştı başka bir durumun olduğu aşikardı, merakla arabayı çalıştırıp mekana doğru sürdü.
🍷
Ömer eve gelince annesinin soru bombardımanına tutuldu.
"Ömer neredeydin gece boyunca? Murat bir şeyler anlattı. Kıvılcım'ın defilesinde niye iş yapıyorsunuz oğlum siz?"
"Anne bir nefes al Allah aşkına babam beni bekliyor üzerimi değiştirip çıkacağım sonra konuşuruz"
"Kıvılcım iyi miydi bari onu söyle"
"İyiydi anne" dedi ve odasına çıktı.