Selesai urusan check in ,pasangan mempelai di bawa ke bilik suite bulan madu yang di tempah mengikut pakej pilihan Puan Miah .Sebuah suite yang di hias begitu romantik bagai bilik pengantin dengan amenities yang terbaik di sediakan. Sebaik selesai di tunjukan oleh petugas hotel kini tinggallah Hafizi dan Azura berdua.Azura pun segera mendekati hafizi untuk bersalaman sambil menundukan badan dan mencium tangan Haifizi sambil berbisik 'terimakasih kerana sudi terima saya '.Hafizi pula segera mengangkat tubuh Azura untuk tegak beriri lalu dia pula mengucup dahi dan kening Azura sambil membalas bisikan dengan berkata"terima kasih juga kerana memilih saya walau sebagai suami sementara".lalu dia mendakap tubuh Azura rapat ke dadanya.
" Sayang ,jangan cakap sementara, I dah berniat kalau boleh biarlah kekal lama selagi U sudi jadi suami I,kontrak kita ini open ended"balas Azura dengan tersenyum sambil merenung tepat ke mata Hafizi."I know that,just to remind myself the battle is just begin"balas Hafizi pula.Dia teru smencium kedua pipi dan mulut Azura sebelum mengucup bibirnya yang mekar ranum dan disambut dengan kucupan dari Azura sambil memaut leher Hafizi.Mereka terus berkucupan dan menghisap lidah buat seketika .
"Zura, boleh i jalankan tugas pertama sebagai husband you?" Soal Hafizi ketika melepaskan kucupan ." Tugas apa tu sayang?"soal Azura." I nak bagi nafkah bathin kat u babe"balas hafizi." Of course boleh,I am yours now,anytime U want it i will serve u to the fullest" jawab Azura dengan tersenyum manja."Ok let us undress each other first"ujar HAfizi sambil terus membuka cangkok jubah Azura dan megangkat nya kelepasi kepala meninggalkankain dalam dan bra berwarna cream.Azura pula menarik zip jubah Hafizi dan meleraikankannya ke hujung kaki ,hanya meninggalkan singlet dan boxer nya sahaja.Ketika HAfizi cub amenarik kain dalam yang di pakai Azura di acuba menahan"tak kan nak berbogel siang hari macam ni"ujar nya." Apa salahnya kita berdua jer yang ada,saya nak belek lah body awak tu ,nak buat 100% check ,mana lah tahu ada defect "balas Hafizi mengusik.
"Amboi mentang mentang lah saya ni barang second hand,semua nak di beleknya ,jangan risau semua masih spec.as per contract "balas azura pulak."sementara masih siang dan terang,senang lah nak cari dan tenguk lubang,kalau malam kan meraba raba .main redah kan nanti salah lubang pulak" usik Hafizi membuatkan Azura membiarkan kain dalam dan bra di tanggalkan oleh Hafizi.Azura yang cuba membantu dengan menarik seluar kecil nyatetapi ditahan oleh hafizi." yang tu biar dulu ,nanti saya tarik dengan gigi "ujarnya membuat Azura tergelak .Dia kini membantu Hafizi membuka singlet dn boxer nya.HAfizi terkesima melihat sosok tubuh Azura terutama kedua buah dada nya yang membulat pejal dan terletak elok di dada.Tangan nys segera mengelus dan meramas denganperlahan sebelum muka nya di tekap untuk mencium kedua dua buah dada Azura .Azura membiarkan Hafizi mengerjakan buahd adanya dan dia hanya mengusap kepala dan rambut Hafizi yang berada dalamdakapan nya.
Azura merasa teruja dengan cara Hafizi melayani nya dan berbeza dari layanan yang diperolehi dari Talib sejak mereka berkahwin.Hafizi sering berkomunikasi ketika mencumbui nya membuat dia rasa di hargai .Sentuhan dan belaian Hafizi walau pun agak agresif tapi dia mengambil k ira reaksi dari Azura yang membuat nya makin cepat merasa ghairah. Dia merasa seronok bila hampir keseluruhan tubuhnya di cium dan di jilat oleh hafizi sebelum dia membenamkanmuka ny adi pintu pussy ,sesuatu yang tidak pernah di rasai .Dia mula mengerang sebaik sahaj lidah Hafizi memasuki pintu pussy dan menjilat cecair yang ada.Dia memekik mencapai klimak bila lidah dan jari Hafizi mengerjakan biji klitoris .Tidak pernah Azura mendapat klimak seawal pemanasan badan dalam berasmara."Cepat masuk Bang,Zura dah tak tahan"rayu Azura.
Hafizi yang juga telah teruja segera mengambil posisi dan mengacukan kepala punai ke pintu pussy Azura yang di lihat telah mula berpeluh sepertinya.Azura sempat memandang dan memegang batang dan kepala zakar Hafizi sambil berbisik."besar dan panjang Abang punya,pelan pelan ye sayang", 'lebih besar dari Talib punya' kata hati kecilnya.Sebaik sahaja kepala zakar hafizi melepasi pintu pussy nya,Azura mula menyeringai dan mengetap bibir menahan rasa sakit dan terasa laluan pussy ny abegitu sempit walau pun air mazi telah keluar.
Azura menlak dada Hafizi untuk memberhentikan tujahan zakar nya."Stop dulu sayang,masih sempit lagi dalam tu,pelan pelan tolak"bisik Azura." Sakit ke babe,kalau tak boleh Abang stop dulu,ketat lagi pussy babe ni,macam anak dara" ujar Hafizi sambil mengesat peluh di dahi Azura."Abang ,rasanya Zura ni masih virgin,Talib tak pernah masuk jauh ke dalam"ujar Azura membuatkan hafizi terkejut ."tak kan dah dua tahun lebih kahwin tak pecah lagi dara u,biar betul babe" ujar Hafizi sambil menatap wajah Azura denga lebih dekat. "Zura tak pernah nampak ada darah atau rasa terkoyak kat dalamtu,Talib ada PE (premature ejaculation) dn selalu pancut awal bila kena kemut ,kadang kadang kat pintu pussy pun dah terpancut"balas Azura .
"Okey baby ,abang akan cuba masuk ke dalamlagi dan tenguk samamda selaput tu ada lagi atau tidak ,kalau sakit sikit tahan ajer,memang betul lah ada dara lagi"ujar Hafizi yang menjadi lagi teruja untuk meneruskan penetrasi itu. Memang benar Azura dapat merasakan ada 'halangan'yang menahankepala zakar hafizi untuk terus masuk ke dalam dan dia memberi isyarat kepada hafizi,tanda itu .Hafizi dengan berhati hati meneruskan tujahan membuat Azura memekik mengaduh kesakitan.Adui pedih sayang ,cuba tenguk ada darah tak "pinta nya .Hafizi dengan perlahan segera mencabut batang zakar nya dan terkejut melihat darah di bahagiankepala zakar yang turut mengalir ke muka pussy."OMG,betul babe you masih virgin "ujar Hafizi sambil dia segera mencapai hp untk mengambi gambar kesan darah pada kepala zakar dan juga permukaan pussy Azura." Thankyou my dear for giving your virgin"bisik Hafizi sambil dia terus mencium dahi dan mengucup bibir Azura."memang rezeki you lah, hadiah I untuk suami baru"balas Azura sambil mengesat air mata. Mereka berehat sebentar sambil hafizi mengusap wajah dan tubuh Azura." Patut lah U tak pregnant,tak kan Talib tak tahu dara u belumdi pecahkan"bisik hafizi.
"entahlah,dia pun tak pernah tanya ,mungkin problem nya yang cepat pancut itu sebagai sebab I tak boleh pregnant dan dia masih cuba buat yangsama,tak pernah bincang pun hal itu,I yang suffer selama ni"balas Azura membuat kan Hafizi makin terharu.Setelah Azura bersedia Hafizi punmenyambung acara tujahan dan disambut dengan response yang bersungguh dari Azura kerana dia tidak pernah menikmati hubungan sehingga tahap iti di mana mereka mencapai klimak bersama. Sebaik sahaja mereka lega ,Azura memeluk ert Hafzii dan berbizik "Thank you very much my dear hubby for giving me the meaning of sexual intercourse ,Love u dera"."Love u too babe"balas HAfizi sambil memeluk Azura hingga terlena.
Petang itu selepas mandi dan bersiap untuk mencari makan malam,Azura menanya kan pada Hafizi mengapa di amengambil gambar darah dara nya ."itu bukti jadi kenangan paling istimewa,dara terbiar lebih dua tahun"ujara hafizi."Please u jgn share kat sapa sapa pun ,malu besar I " balas Azura." I think we shd let PuanMiah tahu dan I must thank her for giving me thi s honour to have your virginity "ujar Hafizi."Please sayang jgn buat macam tu "pujuk Azura." I think u should use that evident to end this contract dan reject Talib forever if you want to continue our marriage"ujar Hafizi bersungguh sungguh dan Azura pun terdiam dan menganggukan kepala sambil tersenyum dan mencubit pipi hafizi."u ni memang pandai lah sayang"bisik nya. (1164)
YOU ARE READING
C ++ # INFINITY NOVELA CONTEST 2024: IHSAN NIKMAT CORPORATION
RomanceIHSAN NIKMAT CORP.(INC) Syarikat yang dihasilkan oleh pasangan suami isteri Johari (Joe) dan isteri ( Salmiah (Mia) bersama rakan kongsi Alex dalam bidang perunding perniagaan dan projek kejuruteraan . Kombinasi pengalaman orang lama dan pengetahuan...