15. Bölüm

353 26 29
                                    

Kim Taehyung

"TAEHYUNG!!"

"Knk! HEYY!!"

Arkamdan bağırıyorlardı ancak ben duymamazlıktan geliyordum. Soo-ah'ın kolundan çekiştiriyordum. Arabamın yanına yaklaşınca bıraktım kolunu.

"Derhal bin şu arabaya!! Hemen!!" Diyip sürücü koltuğuna oturdum. Onun yüzüne bile bakmadım.

Kapı açılıp, kapanma sesi gelince anladım bindiğini. Hızlıca arabayı çalıştırdım.

Ana yola gelince derim bir nefes alıp Soo-ah'a bakmadan konuştum..

"NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN SEN!!?"

Tek kelime bile etmiyordu. İşte bu benim tanıdığım Soo-ah. Kızınca sanki kendi suçu değilmiş gibi susuyordu.

"SANA FRANSA'DA O KADAR ANLATIM!! SENİNLE EVLENEYECEĞİM!!"

Halla ses yoktu. Sinirlerim tavan yapıyordu. Her cevap vermek yerine susunca çıldırıyorum.

"SANA DEDİM BASKASINDAN HOSLANIYORUM DİYE!! AMA SEN NE YAPTIN AİLELERİMİZİ PEŞİMİZE TAKTIN!"

Onun yüzüne bakamıyorum. Ona ne kadar bakmasam da bana baktığını hissedebiliyordum. Bana soran ifade ile bakıyordu bunu hissedebiliyorum.

"Sana söyledim Kadınlar ilgimi çek-" Kafamı ona dönerek söyledigim bu söz yarım kaldı. Ani bir frenle durdum. Yanımda Soo-ah değilde jungkook vardı..

Frenim yüzünden hızlica öne atladı. Durunca ise gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana baktı...

"Miyor diye... Jungkook?"

Nihayet yarım kalan sözümü tamamlamıştım.

"Taehyung!! NE YAPIYORSUN SEN TEHLİKELİ BU!!"

Ağzım açık bir şekilde jungkook'a bakıyordum. Bana sinirli bir ifade ile bakıyordu.

"Sende nerden çıktın?"

"Kolumdan tutup çekiştirdin ya sen böyle yapınca bende tek kelime bile edemedim."

"Keşke etseydin ya! Niye konuşmuyorsun! Bende seni şey sandım." 

"Ne sandın?"

"Şey, şey işte."

"Ne? Taehyung düzgün cevap ver."

"Siktir et!" Diyip önüme döndüm. Jungkook'un bana şaşırmış bir ifade ile baktığına emindim.

"Sen cidden çok değişmişsin."

Diyince dayanamayıp ona doğru baktım. Dışarıyı seyrediyordu.

"Değişmişim derken? Ne demek oluyor bu?"

"Ne demekse o demek oluyor."

"DÜZGÜNCE CEVAP VER!!"

"Halla aynısın, eskiden hiç küfür etmezdin. Daha doğrusu benim yanımda etmezdin."

Bu sözünden sonra istemden düşündüm. Jungkook benim hayatımın tam olarak neresinde yer alıyordu? Neden benimle bu kadar normal konuşuyordu? Senli benli konusması da çok sinirimi bozuyordu.

Dahası, o neden benim için özelmiş gibi hissediyorum? Onun ne yönü var ki onu seveyim? Bunun kaybolan hafızam ile bir ilgisi olabilir mi? Yok canım nerde olucak. Olmaz değil mi?

SİKTİR YAAA!!

"Beni evime bırakır mısın. Sen nereye gitmek istersen git."

"Olmaz öyle şey." Diyerek arabayı çalıştırdım. Direksiyona hakim olunca çevirdim.

F4//Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin