24. Bölüm

298 21 7
                                    

✋⚠️ SMUT İÇERIR.⚠️✋

Kim Taehyung

Artık hiç bir şeye kafam basmıyordu.. Annem dediğim kişi, annemiz dediğimiz kişi ablamı öldürmeye kalkıştı!! Öldürmek!!

Böyle bir şey olmaz olmamalıydı.

O kadını bıraktığım eve geldim. Ben ona iyi davranırken o neden bize bu kadar çok kötü davranıyordu?

Merdivenleri koşarak çıkarken durdum. Karşımda değişik elbiselerle duruyordu. Bir elinde gözlük diğerinde ise bavul vardı. Nereye gidiyordu? Yoksa kaçacakmı?

"NEREYE!"

"Hani seni ilgilendirmiyordum?"

"Bu saatten sonra ilgilendiriyorsun!"

"Neden acaba?"

"HER ŞEYİ ÖĞRENMEYECEĞİMİ Mİ SANDIN?"

"Aslında, O piç velet Karşıma çıkmasaydı bunlar başımıza gelmezdi."

"NE DİYORSUN DÜZGÜNCE KONUŞ!"

"Diyorum ki senin oğlun Karşıma çıkmasaydı planım daha da güzel olacaktı. Fakat o velet geldiğinden beri planım altüst oluyor.. Fransa'ya gönderdim ve evlendirecekken apartopar buraya geldin! Eger gelmeseydin, daha da doğrusu o şerefsiz arkadaşların olmasaydı Fransa'da evlenip orada yaşayacaktın! Ancak sen onları seçip buraya geldin. Yani yine planlarımı bok götürdü."

Tich!

"Siktir be!! SEN NE HAKLA BENİM SEVGİLİME PİÇ DERSİN!!? VE ARKADAŞLARIM HAKKINDA TEK KELIME BILE ETME! YOKSA SENİN SONUN OLURUM!!"

"Haha ne!!? Beni öldürür müsün? Bekliyorum hadi! Öldürsene beni!"

Gülerek ona baktım.

"Hadi! HADİ!!!"

Belimden çıkardığım silahın namlusunu o cadının kafasına tutum. Evet onu gerçekten öldürmeyi düşünüyorum. Bir insan annesine bunu nasıl yapar demeyin ben yaparım! Ablama, sevgilime ve arkadaşlarıma hatta çevremdeki bir kimseye yazar verirse karşısında beni bulacaktır..

"Yok sik! Bune lan?!"

"Hm? Beğenmedin mi? Dur bekle arabada çelik renkli olan vardı. Onu getireyim."

"Sen, sen benim oğlum olmazsın."

"Bencede olamam. Yani hastanede falan karıştırmışlar beni."

"TAEHYUNG DERHAL O ELİNDEKİ SİKTİĞİMİN SİLAHINI İNDİR!"

"Niye korkuyorsun? Seni vuracağımdan mı? Bence de korkmalısın. Çünkü beni sen yetiştirdin.. Bana, asla korkmamı, birine dalaşıp ondan intikam almam. Hatta gerekirse birini bile öldürmemi söyledin."

" O kişi ben değildim salak!"

"Tich tich, işleri daha da zorlaştırıyorsun."

Kendimden emin bir şekilde tetiğe gittim. Yavaşca parmağımla basarken konuşmayı da ihmal etmedim.

"Yolun sonu! Anneciğim.."

"Sakın!"

Dinlemeyerek daha da hızlandım. Kendimden emin bir şekilde tam tetiğe bastım.

"So-"

"SİKTİR!!"

****

Jeon Jungkook

Seo-jun ile oturuyorduk. Ne o tek bir kelime etmişti nede ben. Susuyorduk.. Gerçeği bile bile susuyorduk.. Bir anne kendi öz kızını öldürecekti.. Kendi soyundan olan torununu öldürdü.. Peki ya Taehyung? Ona da bir şey yapar mıydı?"

F4//Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin