21. Bölüm

294 26 7
                                    

Kim Taehyung

Dün akşam gördüklerim beni, yıkılmaya hazırlanmış bir eve dönüştürdü. Bütün her şey bir balyoz gibi üstüme düşmüştü. Jungkook'u gördüm. Onu o kıyafetle.. yaptığını gördüm.

Siktir!! Beynim yanacak.

Jungkook karşımda halla kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu.. Ancak onun dediklerine inanamıyorum.

"Taehyung.. Doğruyu söylüyorum lütfen inan bana.."

"PEKİ PARAYA İHTİYACIN VARSA NEDEN BANA SÖYLEMEDIN!!? SANA SEVE SEVE VERECĞIMI
BILIYORSUN!"

Rahatça konuşabiliyordum çünkü kendi özel odama gelmiştik. Buradaki kapılar ve pencereler ses geçirmezdi. Yani rahatça konuşabilirdik.

"Neden? Neden bunu yapıyorsun? Sen bana çok yardım ettin. Artık kendi sorunlarımı kendim çözebilirim!"

"BUNA ÇÖZMEK Mİ DİYORSUN SEN? BU ÇÖZMEKTEN DAHA DA ÖTE.. SENİN BU YAPTIĞIN ŞEY YALAN'DI."

Evet kesinlikle orada olanlara karışmıyorum. Sonuçta bunu jungkook değil o Piç şerefsiz adam yapmıştı. Ama anlayamıyorum.. Neden bana yalan söyledi? Doğruyu söyleseydi en azından yardımcı olurdum.. Tamam, paramı istemiyor olabilir ama onun yanında olsaydım en azından içim rahat olurdu...

"Ne yalanı?"

"Hatırlamıyorum deme.."

Tich cidden hatırlamıyor mu!!? Ahh sikicem böyle işi..

"Dün hastayım numaraları yapmanlar... Beni ikna etmek için çabalaman. Sırf oraya gelip seni orada görmeyeceğim bildiğin için yaptın bunu değil mi? Ama, biliyor musun? Ben oraya zaten gelmiştim."

"N-nasıl yani.."

"Sen hastayım diyince bende hemen arabayı bahçeye koydum. Neden sana iki saniyede oradayım diye mesaj atayım ki? Gelmem en az kaç dakika sürer? Evet, hasta olsaydın iki dakikada orada olurdum. Amcak Sen hasta değilmişsin.."

"D-devam et... Her şeyi anlamak ve çözmek istiyorum."

Dudağımın kenarını yukarıya doğru kaldırdım.

"Evin içine girmiştim bile.. Ancak sen gelme diyince geri döndüm. Ve bil bakalım ne oldu? Annen beni gördü."

"Siktir..."

Ağzının içinden söylediğini sanıyorsa gerçekten çok yanılıyordu.

"Orada ne yaptığımı sordu.. Bende seni sordum iyimisin diye.. Ancak annen orada olmadığını biriyle görüşmeye gittiğini söyledi. Başta çok sinirlendim ve kıskandım. Çünkü sen buluşma saatimizde başkasıyla birlikte gitmiştin... Daha da kötüsü bana hastayım diye yalan söylemiştin.. Her şeyi anlamıştım. Ama bir türlü, nereye gittiğini? kiminle gittiğini? Anlamadım. Annene yerini sordum, adresi hiç düşünmeden verdi.. Çünkü annen biliyordu orada sana bir zarar vereceklerini. O bara gelmiştim ben... Bende oradaydım.. Nasıl anlatsam.. Hmmm. O yiyişen çiftlerden biri bendim."

"N-ne!!!? Taehyung sen.. Sen nasıl yaparsın böyle bir şeyi?..."

"Hım, sen yaparken güzel ama.. Merak etme, biz buna kamera hilesi diyoruz. Senin baktığın açıdan biz yiyişiyorduk evet. Ancak her şey öyle değildi. Sadce kafamızı oynadık o kadar."

Seni seviyorum jungkook... Sana bir türlü kızamıyorum... Ancak hatanı anlaman için sana iyi bir ders vermem gerekiyor.. Bunu nasıl yaparım bilmiyorum ama ilk olarak sana iyice bir kızacağım.

F4//Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin