Jeon Jungkook
Bogum'un attığı konuma gelmiştim. Ancak onu göremiyorum. Konum attigi yer Seol denizi ve karşısındaki parktı. Böyle şeyler seçmekte gerçekten çok uzman biri.. Bana ne diyeceğini düşünürken arkamdan bir ses duydum.
"Jungkook!!"
Arkamı döndüm ve Bogum'un koşarak yanıma geldiğini gördüm. Elimle ona salladım. Karsima gelince soluklandı.
"Gel şu bankta oturalım."
Biraz soluklanması lazımdı.
"Gelmene çok ama çok sevindim."
"Tabiki de gelecektim. Ee bana ne anlatacaksın."
"Sabırsız ve çocuksu kişiliğine bayılıyorum"
Söylemeyecegini anlayarak dudaklarımı sarkıtım.
"Ve bu dudaklarını bu şekilde yapman da hoşuma gidiyor. Neyse fazla zamanım yok. Sana anlatmam gerek şeyler var. Ve ben bunları söylemeden gitmek istemiyorum."
Gitmek?? Ne demek istiyor? Peki neden yakın arkadaşları değilde ben?
"Uzatmak istemiyorum... Ben senden halla hoşlanıyorum..."
Ne!?
"C-ciddi misin?"
"Evet.. Ancak sen Taehyung ile mutlusun.. Bu yüzden seni üzmek istemiyorum... Yani şey, bak ben Yurt dışına gidiyorum. Temeli.."
"NEE!! YURT DIŞINA MI? TEMELI MI?.. Ama neden.. Nenden beni bırakıyorsun?"
"Üzgünüm.."
"Hayir.. Hayir... Seni de kaybetmek istemiyorum hayir.."
"Jungkook..."
"Hayir dedim!! Hayir!!"
Ağlayarak bağırıyordum. Ne demek temeli gitmek? Ne demek beni bırakacak? Hayir.. Bu olamaz... Olmamalı. Evet belki Taehyung ile birlikteyiz ancak bunun yapması gerekmiyor! Hemde hiç..
"B-ben Taehyung ile birlikteyim diye mi beni bırakıyorsun.. Ama sende biliyo-"
"Jungkook.. Dinle beni.. Ailem orada ve beni çağırıyorlar.. Gitmem gerekiyor.. Biliyorum senin içinde zor. Ancak beni de anla... Sevdiğim kişi en yakın arkadaşımla birlikte. Ve diğer arkadaşlarımı, okulumu, evimi, odamı bırakıp bilmediğim bir ülkeye, şehire gidiyorum.. Bu benim içinde çok zor.. "
"Üzgünüm... Üzgünüm belki cimrilik yapıyorum ancak beni.. arkadaşlarını bırakmanı istemiyorum.."
"Jungkook.. Lütfen benim için işleri daha da zorlaştırıyorsun.."
"Ama.."
"Aması yok Jungkook... Artık gitmem gerekiyor.. Seni asla ama asla unutmayacağım. Senden hoşlanıyorum jungkook... Seninle sevgili olmak istiyorum ancak bu mümkün değil.. Ben buralarda oldukça rahatsız olacaksınız.. "
Kafamı hayır anlamında sallayıp ağlıyordum. Basimi eğmiştim.
"Hayir..."
"Üzgünüm.."
Bogum banktan kalkıp geldiği yöne doğru gidiyordu. Aniden durdu. Kafamı ona doğru kaldırıp baktım.
"Evet biliyorum.. Belki çok anılarımız yok ama... Anılarımızı saklamanı istiyorum.. Beni ve anılarımızı unutma olur mu?.. Kendine çok iyi bak jungkook. Diğerlerine çok dikkat et olur mu.. Hepinizi seviyorum..."
Daha da çok ağladım. Kafami eğip hayir diyerek başımı sallıyordum. Bogum giderken halla ağlıyordum. Birden ayağa kalktım ve kafamı Bogum'a doğru çevirdim. Aramızdaki mesafe iyice açılmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F4//Taekook
Fantasy( TAMAMLANDI ) "Üzgünüm, bir daha olmayacak. Gerçekten, lütfen affedin beni." "Af dilemek istiyorsan evime gelip çalışmaya başla. Zaten anca o kadar parayı ödeyebilirsin." "Hayır, sizinle asla çalışmam. Parayı bulmayı başaracağım ve sonra da bir da...