Kim Taehyung"SİKTİR!!"
"ANNANI SIKEYIM!!"
Karşımda gözlerini kocaman açmış bir şekilde duran cadı kadın vardı. Ancak neden buraya gelmişti ki? Yoksa yine mi? Hayır, ben varken asla ama asla...
"NE İŞIN VAR LAN BURDA!!"
Jungkook korkudan bana daha da yaklaşmıştı. En son ona dediklerim aklıma gelince içimden kendime bin bir tane küfür ettim. O, bu kadından korkuyorudu.
"NE İŞIN VAR DEDIM SANA!!"
"Taehyung... Neler oluyor neden bağirıyo-"
Siktir! İşte büyük sorun.. Ablam odasından çıkmıştı. Ablam korkup bir iki adim geriye giderken o kadın yanına yaklaşmaya çalıştı. O da bir adım atınca ben buyuk bir adım atıp bağırdım.
"SAKIN!! SAKIN ONA YAKLAŞAYIM DEME!"
Jungkook'un kolunu tutup Ablama doğru gittik. Koşar adımlarla ablamın yanına varınca durduk. Jungkook Ablama sarılmış bir şekildeydi. Artık onları koruyacak olan bendim..
"Taehyung.."
"Ne diyeceksin sen yine!!!"
"Artık sesini indirebilir misin?"
"SİKTİR!"
"NE İÇİN GELDİN!"
"Aslını söylemek gerekirse Arkadaki ablam dediğin kişiyi ve şu sümsük sevgilini öldürmek için geldim. Ee tabi seni de unutmadım. Sana ayrı bir eziyet edeceğim!"
"Sen, sen nasıl böyle olabildin?! Karşıma geçmiş salak saçma konuşuyorsun."
"Salak saçma değil. Adeta güzel hatta mükemmel ötesi bir plan."
Eli yavaşça beline gitti. Aklımda planlarım olduğu için belimdeki silahı çıkarmadım. Bir anda belindeki silahı çıkarıp namlusunu bizim üzerimizde gezdirdi.
"Artık yolun sonu.."
Kafamı kapı tarafına çevirdim. Oraya uzunca bakıp güldüm. Kafamı yavaşça ona doğru çevirdim.
"Bence.. Bizim için değilde senin için tamamıyla yolun sonu... Üzgünüm annecik ancak bunu mahkemede delil olarak kullanacağız."
"Delil?"
Kapıda bekleyen polisve jandarma hızlıca içeriye girdi. Elerindeki silahı cadının kafasına doğrultular. O daha ne olduğunu anlayamadan onun elindeki silahı hızlıca tutup yere attım. O ellerini havaya kaldırınca bana baktı. Aklima ablam ve jungkook gelince arkamı döndüm.
Ablam yere oturmuş ağzını eliyle kapatmış bir şekilde ağlıyordu. Jungkook ise onu sarılıp ağlıyordu. Eğer bu polisler burda olmasaydız yemin ederim ki bu kadını sırf onları üzdü diye öldürürüm!
Cadıyı götürürken bağırıyordu.
"Sizi tekrar bulacağım ve hiç zaman kaybetmeden sizi öldüreceğim!"
"Yaparsin canim!"
Arkamı dönüp ablam ve jungkook'a tekrar baktım. Elleri ve ayakları titriyordu. Ikisinin de.. Yere çöküp Kollarımla ikisini de içime çektim sardım. İkisinin de saçına öpücük bırakıp daha da sıkı sarıldım.
"Hadi kalkalım."
İkisinin de kolunu tutup kaldırdım. Gülümsememi büyütüp karşimdakilere baktım.
"Abla.. Polisi aramakla çok ama çok iyi ettin."
"B-ben ihbar etmeseydim zaten onu ihbar edenler olacaktı. En azından bu zevki ben yaşamalıydım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F4//Taekook
Fantasy( TAMAMLANDI ) "Üzgünüm, bir daha olmayacak. Gerçekten, lütfen affedin beni." "Af dilemek istiyorsan evime gelip çalışmaya başla. Zaten anca o kadar parayı ödeyebilirsin." "Hayır, sizinle asla çalışmam. Parayı bulmayı başaracağım ve sonra da bir da...