Kim Taehyung
Sinirden deliye dönmüş gibiyim. Gözüm dönmüş gibi hastanede jungkook'un odasını arıyorum. Kaza yerine en yakın bizim hastanemiz olduğu için buraya getirmişlerdi. Bogum'un sadece kolunun kırıldığını ve jungkook'un ciddi hasar aldığını öğrendiğimden beri iyi değilim.
Bogum'u öldürme arzusuyla dolup taşıyorum. Arkamda yoongi ve namjoon odanın yerini tarif ediyorlardı ama zaten ben biliyorum.
Nihayet jungkook'un odasını bulduğumda içimden dualar ederek kapıyı açtım. İçeriye girmeden öylece duruyordum.
İki tane yatak yan yana dizilmişti. Sol tarafa jungkook sağ tarafta ise bogum vardı. Kapının kolunu sertçe bırakıp sarsak adımlarla jungkook'un yanına ilerledim. Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuş ve şişmişti.
Nihayet jungkook'un yanına geldiğimde tekrar gözlerimden yaşlar süzüldü... Ağzımı arladım ama konuşamadan geri kapattım.
"J-jungkook."
Sonunda ağzımı açıp konuşmayı başarabilmiştim. Ancak o beni duymadı.
"Jungkook kalk hadi.. Daha benim odamı temizleyeceksin.. Jungkook kalk artık!!"
Dedim ağlamaklı sesimle.
"Jungkook bu bir emirdir hemen kalk o yataktan!!"
Dedim dik durarak... Ama cevap vermedi.. Jungkook'un yüzündeki çizik ve morlukları görünce Bogum'u daha da çok öldürmek istiyorum. Bunu jungkook'a onun yaptığı aklıma gelince kafamı kaldırıp Bogum'un yatağına baktım. Onun oturup jungkook'u izlediğini görünce daha da sinirlendim. Oturduğum yerden kalkıp üstüne yürüdüm.
Yakasına yapışıp yüzüne yumruk attım.
"BUNLARIN HEPSİ SENİN SUÇUN LAN!! ŞEREFSİZ! JUNGKOOK'U ORAYA DAVET ETMESEYDİN BUNLAR OLMAYACAKTI!!!"
Diyerek bir yumruk daha indirdim yüzüne. Jungkook'umun yüzü, onun yüzünden çizik ve morluklar içindeyken onun yüzü nasıl böyle parlaya bilir?? Aklım almıyor.
Delicesine Bogum'un yüzüne yumruklarımı geçiriyordum. Namjoon ve yoongi beni durdurmaya çalışıyordu ama başaramıyorlardı.
"T-taehyung?"
Jungkook'un sesi ile durdum. Hızlıca Bogum'un üstünden kalkıp jungkook'a doğru ilerledim. Yatağın yanına geldiğimde ellerini ellerimle buluşturdum.
"Jungkook iyisin değil mi? Bir yerin falan ağrıyor mu? Eğer ağrı-"
"Taehyung ben gayet iyiyim. Hiç bir sorun yok." diyerek ayağa kalkmaya çalıştı. Hızlıca eğilip belinden tutum ve doğrulmasına yardım ettim.
"Teşekkürler." Dedi ve arkasına iyice yaslandı.
"Taehyung?" Dedi. Kafamı ona çevirip cevap verdim.
"Hm?"
"Biraz önce benim yüzümden Bogum'u vurdun."
"Evet? Ne olmuş yani? Yoksa halla onu mu koruyorsun? Jungkook ne saçmalıyorsun sen!"
"Buna gerek yoktu diyecektim."
"Ah, sikicem beynimi."
"Taehyung, benim yüzümden oldu.."
"Ne? Nasıl yani?"
"Bogum arabayı kullanırken bir anda benim oturduğum tarafın kapısı açıldı. Her halde iyi kapatmadım. Neyse, kapım açılınca Bogum bir bana bir de önüne bakmaya çalışıyordu. Ancak yanlış bir karar verdi ve direksiyonu bırakıp benim kapımı kapatmaya çalıştı. Ancak direksiyon sola kırdı ve büyük bir ağaca çarptı. Kapı açık olunca haliyle ağacın dalı yüzlerimi çizdi. Yani onun suçu yok tamamıyla benim suçum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F4//Taekook
Fantasi( TAMAMLANDI ) "Üzgünüm, bir daha olmayacak. Gerçekten, lütfen affedin beni." "Af dilemek istiyorsan evime gelip çalışmaya başla. Zaten anca o kadar parayı ödeyebilirsin." "Hayır, sizinle asla çalışmam. Parayı bulmayı başaracağım ve sonra da bir da...