23. Bölüm

309 21 21
                                    

Jeon Jungkook

Bay Kim'in yazdığı bu mektup beni hem üzdü hemde mutlu etti. Sanırım evet, Ben Jeon Jungkook değilim. Bay Kim'in de dediği gibi ben Kim Jungkook'um. Gözlerimdeki yaşı silip Taehyung'a baktım.

Oda aynı benim gibi Ağlayarak okuyordu.. Babasının ona ne dediğini gerçekten merak ettim. Taehyung'da bitirip gülerek kafasını kaldırdı. Bana bakınca gülümsemesi daha da büyüdü. İkimizde birbirimize gülüyorduk.. İkimizinde içi ne kadar kırılmışsa dışıda bir o kadar mutluydu..

Onu seviyordum. Beni seviyordu. Ve biz bunu hiç bir şeye değiştirmezdik.

Seo-jun kalkınca herkes kalktı bende dahil.

"Biz gidelim. Başka bir şey var mı?"

"Yok Bayan Kim."

"Tamam o zaman, Taehyung? Jungkook? Gudelim mi?"

"Hmhm."

"Hadi o zaman ben önden gideyim. Abla sende Jungkook ile gelirsin."

"Tamam."

Taehyung ikimize de bakıp gitti. Muhtemelen araba ile ilgili işleri vardı bu yüzden erken iniyordu.

Ben ve Seo-jun sonradan gidiyorduk. Merdivenlerden inerken Seo-jun konuştu.

"Sana bir soru sorabilir miyim?"

"Tabiki de." Halla iniyorduk. Bu Merdivenler çoğaldı mı? yoksa bana mı öyle geliyor?

"Taehyung'u neden seviyorsun? Yani onu nasıl sevdin."

"Kavga ederek."

"Kavga ederek mi?"

"Aslında Bogum'dan hoşlanıyordum.. Ama Taehyung Bogum'dan önce davranıp beni kapmaya çalışıyordu. Bunu biliyorum çünkü çok ama çok belli ediyordu."

Gülerek söylediğime Seo-jun'da güldü.

"O her zaman böyle. Hiç değişmiyor.."

"Ama şöyle ki, ondan hoşlanmam onun parası veya şöhreti değil. Bir balıkçı olsa onu yine severdim. Hatırlıyor musun? Bana, onunla kaderlerinizin birleşeceğini ve asla ayrılmayacağımızı söylemiştin."

"Unutmam mümkün mü?"

Güluyorduk. Tanrım, gülüşümüz hiç yüzümüzden düşmüyordu ki.

"O gerçekten tatlı ve iyi biri. Dünya'ya tekrar gelecek olursak yine onu severdim. O benim hayatım oldu artık.. Ondan çok hoşlanıyorum, oda aynı şekilde benden.. İleride onunla evlenmeyi düşünüyorum."

"Ne!?"

"Ne ne?"

"Sen ciddi misin?"

"Evet, neden bu kadar şaşırdın ki?"

"Bu ülke sizi kabul etmezse?"

"Kabul etmesinler. Biz birbirimizi kabuk etmişiz zaten. Onların sorunu değil."

"Jungkook.. Kardeşim gerçekten ama gerçekten çok şanslı. Babam haklıymış."

"Ne konuda?"

"Hiç.."

Trip atar gibi kafamı diğer tarafa çevirdim. Telefonum çalınca çantamdan çıkardım.

"Alo? Edendim Taehyung?"

"Ablam... Ablam yanında mı?"

"Evet, şuan aşağıya geliyoruz."

F4//Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin