𒆩
"Bir gün her şey yoluna girerse, Umarım hala hevesim kalmış olur"
-Anonim
Bölüm Şarkısı: Mehmet Güreli - Kimse Bilmez
𒆩
Aktunç'un beklenmedik Sözü söylemesinin ardından geçen beş dakika bana bir saat gibi gelmişti. Ben olayların şaşırtıcı gidişatını anlamlandırmaya çalışırken, her saniye sonsuzluğa uzanıyordu ve amansızca devam ediyordu. Alparslan bu huzursuz ortamdan uzaklaşıp İçki kadehleri getirmek üzere ayağa kalktı. Salonda bulunan İçki dolabından kadeh ve viski çıkarırken her zamanki ağır tavrını belli ediyordu. Hemen bakışlarımı ondan ayırıp çekingence Dilşah denilen kıza baktım. Bana artık bakmıyordu ama ne düşündüğünü de merak ediyordum. Gözleri, Aktunç'a dikkatle bakarken Aktunç ona bakmıyordu. Alparslan içkileri doldurmakla meşgulken ben gerçeküstü bir kabusun içinde sıkışıp kalma hissinden kurtulamadım. Kendimi Esma ablanın sakinleştirici varlığının özlemini çekerken, onun sihirli bir şekilde ortaya çıkıp beni bu garip durumdan kurtarmasını diledim. Rahatsızlığıma rağmen, etrafımda gelişen etkileşimleri sessizce gözlemleyerek kendimi tarafsız bir ifadeyi korumaya zorladım. Aktunç'un tavrı hala anlaşılmazdı, Dilşah'la şakalaşırken gözlerinde hiçbir şey yoktu. Sanki hepimiz dikkatle düzenlenmiş bir performansın oyuncularıydık, her birimiz iç karışıklığımızı gizlerken maskelerimizi korumaya çalışıyorduk. Ama ben Dilşah'a her şeyi anlatmakta kararlıydım. Mutfağa veya başka bir yere giderse yalnız bir anında ona anlatacaktım. Alparslan içkilerle geri dönüp Dilşah ve Aktunç'a uzatırken Bana bakmadan koltuğa oturdu. Dilşah'ın bakışları bir an bana doğru kaydı, sonra dikkatini tekrar Aktunç'a çevirdi. Aklından hangi düşüncelerin geçtiğini, bu kafa karıştırıcı karşılaşmadan ne gibi sonuçlar çıkarabileceğini merak etmeden duramadım. Sanki sıkıntımı hissetmiş gibi Aktunç'un bakışları bir an benimkilerle buluştu. Bana bir şey söylemesini beklerken o sessiz kalmayı seçmişti.Alparslan, kibar bir gülümsemeyle dikkatini Dilşah'a çevirmişti.
"ee anlat bakalım, neler yaptın hazır yurt dışına gitmişken?
Dilşah'ın yanıtı kısa olmuştu. Kısa kestirip attığını biliyordum çünkü en çok merak ettiği başka konu vardı. Ne kadar saçma sapan duruma düştüğümün işkencesini yaşarken, Dilşah'ın bakışları Aktunç'a kaydı.
"Ah, bu arada" diye ekledi kayıtsızca, "İdil'le ne zamandır çıkıyordunuz Aktunç?"
Merak ettiği konu Aktunç'tu. Nedeni çok merak ediyordum ama Bunu öğrenmeye çalışsam büyük ihtimalle bana Aktunç daha çok kızardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN KÖTÜ KABUS
RomanceNe işe bulaştığının farkına çok geç varan İdil'in zorlu kaçış hikayesi... Gölgeli hayatında bürünmüş bir dünyada tesadüf bir tanıklık İdil'in mafyanın gizli entrikalarının içine sürükler. Loş bir otoparkta bir cinayete tanık olunca tehlikeli bir oyu...