20. Bölüm İntikam(SEZON FİNALİ)

7 1 0
                                    

Ve Sezon finali ile sizlerleyim, umarım bu bölüm daha çok hoşunuza gitmiştir, elimden geldiğince yazım hatalarımı düzeltmeye çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve Sezon finali ile sizlerleyim, umarım bu bölüm daha çok hoşunuza gitmiştir, elimden geldiğince yazım hatalarımı düzeltmeye çalıştım. Bu Sezon finalinden sonra ekimin sonunda yeni sezonu yine cumartesi günü Yayımlayacağım. O zamana kadar bir kaç halletmem gereken problemlerim var (kişisel) bu zamana kadar sabırla bekleyen herkese teşekkür ederim iyi ki varsınız. Yeni bölüm hakkında düşüncelerinizi yazmayı ve yıldıza basmayı unutmayın iyi okumalar şimdiden 🌸

odadaki sessizlik ağırlaştı, üzerime fiziksel bir ağırlık gibi bastırdı. Kanepeye çöktüm, zihnim korku ve kafa karışıklığıyla dönüyordu. Aktunç'un tehlikeli olduğunu biliyordum ama bu tamamen başka bir şeydi. Şimdi anlamadığım bir savaşın ortasındaydım, göremediğim düşmanlarla çevriliydim. göğsüm kaygıyla sıkışıyordu. Ellerimi titremelerini engellemek için birbirine kenetledim, kendimi şu ana odaklamaya çalışıyordum. Nottaki tehdit edici sözler kafamda tekrar tekrar yankılanıyordu ve içimde tekrar paniğin kabardığını hissedebiliyordum. Zihnim yarışırken kanepeye geri döndüm. "İçeride kal" emri, hayatım üzerindeki kontrolünün artık bir başka hatırlatıcısıydı. Dışarıdaki Korumalar, dikkatli gözler beni korumak için burada değillerdi, kaçmamamı sağlamak için buradaydılar. buradan kaçmaya çalışsam da kaçmamaya çalışsam da ölme ihtimalim olduğu için daha çok sinirli ve stresliydim... bi an önce bu olayı bitmesini ve hemen ardından Aktunç ile anlaşmamızın bitmesini her şeyden çok istiyordum. Pencereye baktım, ay ışığının zemine hafif gölgeler düşürdüğünü gördüm. Dışarıda her şey sessiz hissettirse de, gölgelerde gizlenen bir şeyin her zaman izlediği hissinden kurtulamıyordum. Kısa mesaj tehdidi hala zihnimde tazeydi. *"Karını izliyoruz..." Sözcükler yankılandı, beni her taraftan çevreleyen tehlikeyi daha da artırdı. Kanepeye çöktüm, dizlerimi göğsüme çektim, her zamankinden daha savunmasız hissediyordum. Nasıl oldu da buraya geldim? Bu mafya hayatı ile o korunaklı duvarların hemen ötesinde beliren bilinmeyen tehlikeler arasında sıkışıp kaldım? Zihnimin kontrolden çıkmasını engellemeye çalışırken dakikalar saatlere dönüştü. Evdeki her ses beni zıplatıyordu ve döşeme tahtalarının her gıcırtısında kalbim hızla çarpıyordu. Bir şekilde kaçmak istiyordum ama yoktu. Sonunda dışarıdaki tanıdık bir araba motorunun sesini duyduğumda, Aktunç'un geri döndüğünü haber veren, rahatlama ve korku karışımı bir his kapladı içimi. Hemen ayağa kalktım, onunla tekrar yüz yüze gelmekten  başka seçeneğim olmadığını biliyordum. Ön kapı açıldı ve işte oradaydı ifadesi okunaksızdı, varlığı emrediciydi. Tek kelime etmeden içeri girdi ve kapıyı arkasından sert bir şekilde kapattı. Olduğum yerde donup kaldım, bir şey söylemesini, herhangi bir şey söylemesini bekliyordum. Yüzü birkaç saniye beni inceledikten sonra konuştu.

“Uyumadın mı bu saate kadar?

“Uyuyamadım.

Aktunç bana acınası mı bakıyordu yoksa bana mı öyle geliyordu bilmiyordum ama ikinci kez benimle normal ses tonuyla konuşuyordu ve artık yüzü sert değildi.

EN KÖTÜ KABUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin