Sıla işinin erken bittiğini görünce bugün annesinin doğum günü olduğu aklına geldi ve hızla eşyalarını toplayıp tam kapının kulpunu tutacakken patronu elini yumuşakça tutar ve dudakları yavaşça açılır.
Patron: Sıla Hanım nereye böyle hızlıca iyi akşamlar demeden tatlım.
Sıla gülümseyerek: Pardon patron bugün biraz acelem var da o yüzden iyi akşamlar diyemedim Atlas ah pardon patron .
Patron: Acelenin sebebi ne acaba.
Sıla: Bugün annemin doğum günü hem sizi görmüşken sizi de beklerim.
Patron: Tamam sağol tatlım bekle benim araba ile gidelim otobüs ile gitme.
Sıla gelmemesini beklerken adam saniyede tamam demişti ve sıla biraz üzgün şekilde tamam patron dedi. Tam o sırada Sıla'nın kalbine bir ok saplanmış gibi oldu ve bunu garipsedi. Patron gelip ikisi de arabaya bindiler ilk olarak Atlas benzin istasyonundan benzin aldı ve tekrar yola koyuldu ama o sırada hep Sıla'nın güzel suratına baktı çünkü Sıla somurtuyordu.
Atlas: Ne oldu Sıla evet dememi beklemiyor muydun
Sıla belli etmeden. Hayır asla seni seviyorum zaten çünkü en iyi arkadaşımsın dedi Atlas bozuntuya vermeden başını onay verir gibi salladı. Sıla Atlas'a pasta alacağı yeri tarif ediyordu. Saat 19.30'tu Atlas sonunda pastaneyi buldu ve arabayı park ederek Sıla ile pastaneye girdiler ve o saniye Sıla'nın gözüne çilekli bir pasta çarptı çünkü annesi çileğe bayılıyordu ve dediği ilk şey şu pasta olsun lütfen dedi . Sıla ile Atlas o pastayı alıp tekrar yola koyuldular ve evin önünde durdular. Sıla hala somurturken Atlas elini tuttu ve dedi ki.
Atlas: Sıla istiyorsan gide bilirim
Sıla birazcık bağırarak: Hayır dedim ya patron gitme kal.
Atlas sıkıntı ile tamam be ne bağırıyorsun dedi ve tartışma burda bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK ÇIĞLIKLAR
FantasySILA BİR GÜN KENDİ HATASI YÜZÜNDEN VE O GÜN YAŞADIKLARI YÜZÜNDEN HAVA ALMAYA ÇIKMIŞTI AMA O HAVA SILAYA ÇOK KÖTÜ ÇARPTI. O KAZA SILANIN HAYATINI DEĞİŞTİRECEĞİ ÇOK BELLİ BAKALIM SILA BU EVRENDE AH PARDON BAŞKA BOYUTTA UYANACAĞINI SÖYLEMEMİŞTİM DEMİ...