Alder:Sıla hangi kokuyu kullanıyorsun
Sıla:Lale kullanıyorum.Alder şaşırsada belli etmedi çünkü aklına Sıla'nın ilk okul günü geldi.O gün Sıla duştan çıktıktan sonra Alder Sılaya çok güzel papatya koktuğunu söyledi ve Sıla güldü bu benim parfümüm dedi.Alder bu anıyı hatırladığında hemen Sıla'ya bir soru yöneltti
Alder:Sıla hiç papatya seviyor musun?
Sıla at koşarken:Hiç sevmiyorum özellikle kokusu hiç güzel değil de neden sordun
Alder:Hiç merak ettim sorun yok.Hadi attan inelim artık saraya geri dönelim ve öğle yemeğimizi yiyelim.
Sıla:Bencede tamam atır durdur.Alder atı durdurur Sıla ile kendisi iner ve ikisi saraya doğru yol alırlar.Alder yolda arkada giderken bir soru aklını yiyodu.Eğer Sıla eskiden papatya kokuyosa ve papatyayı seviyorsa ama şuan Sıla papatyayı sevmiyorsa ve koku olarak lale kullanıyorsa bence bu gerçek Sıla değil zaten belliydi Atlas beni savaşırken beni öldürebilirdi ama beni öldürmedi çünkü o beni sadece oyaladı artık herşey ortaya çıktı bu Sıla gerçek Sıla değil dedi ve yoluna devam etti.Saraya vardıklarında Alder hiç bir şey belli etmeden soru yöneltti.
Alder son yemeğini seçsin bakalım:Sıla ne yemek istersin
Sıla:Balık ve yanına yeşillik olsun
Alder:Peki ben aşçıya söyleyeyim.Alder söyledikten sonra 30dk sonra masa hazırlandı ve yemekler Sıla ile Alder'in önüne kondu.Sıla afiyet ile yerken Alder daha donuk ve daha yavaş yiyordu.
Sıla Alder'i fark etti ve:Neden donuksun Alder.
Alder:Ne biliyim bir anda oldu.Sıla tamam demiş gibi kafasını salladı ve yemeğine geri döndü.45 dk sonra ikisi doyduktan sonra Alder ağzını açtı
Alder:Sıla seni seviyorum.Sıla şok olmuştu ama buda planın içinde olduğu için pekte şaşırmadı ve Sıla'da karşılık verdi
Sıla:Bende seni seviyorum.
Alder:Tamam ikimizde ortak noktada buluştuğumuza göre herkes akşam marifetlerini göstersin dedi ve Sıla'ya göz kırptı ve masadan kalktı.Sıla bu lafı anladığı gibi yatak odasına koştu ve hemen kendini duşa attı.Duştan çıktıktan sonra lale kokusunu sürdü saçını saldı kırmızı geceliğini giydi ve bacağına bir bıçak yerleştirdi eğer Alder Sıla'ya yakınlaşmaya çalışırsa planladığı gibi bıçağı Alder'in kalbine saplıycak.Sıla geceliğinin tülünü bağladıktan sonra kapısı çaldı.
Alder:Girebilirmiyim
Sıla:Tabi ki Alder gel.Alder içeriye geldiğinde Sıla gözlerine inanamadı Alder'in üstü yoktu ama kasları cezbediyodu.Alder de Sıla'nın güzelliğine hayran kalmıştı.
Alder:Hep bu günü bekledim Sıla
Sıla:Bende Alder.Alder daha fazla dayanamadı ve Sıla'nın gözlerine bakarak üzerine yavaşça yürümeye başladı.Artık Alder Sıla ile burun burunayken Alder ilk Sıla'nın üzerindeki tülün ipini yavaşça çözdü ve tülü yavaşça Sıla'nın omzundan indirdi artık Sıla sadece gecelikle kalmıştı.Alder Sılayla tam öpüşcekken Sıla'nın dudaklarını es geçti ve Sıla'nın kulağına eğildi ve söze başladı.
Alder:Sıla asla böyle bir kız değil.Ve biliyormusun ben hiç salak yerine koyulmayı sevmem ve siz beni salak yerine koydunuz.
Sıla'nın dudakları kıvrılarak:Aferin sana yakışıklı beklediğimizden erken farkettin zekimişsin.
Alder:Hepimiz zekiyiz ama ben sizi bulmadım siz kendinizi bana ifşaldınız Sıla papatyaya bayılır ama sen sevmediğini söyledin ben zeki değilim siz salaksınız dedi ve Alder kurt pençesini Sıla'nın kalbinden geçirdi Sıla acı içinde olsa bile lafına devam etti.
Sıla:Kız bizim elimizde asla onu bulamiycaksın prens dedi ve yere yığıldı ardından bir siyah duman olarak kayboldu geriye sadece kırmızı kalbi ile geceliği ve bıçak kaldı.Alder içinden eğer ben hamle yapmasam sen benimi bıçakliycaktın salak.
ATLAS
Atlas sözüne devam etti.
Atlas:Sıla biz seni neden istediğimizi biliyorsundur.Biz seni gerçek gücünün farkında olmadığın için ve yanlış tarafta olduğun için seni istiyoruz ve her dayim senin iyiliğin için.
Sıla:Atlas öncelikle beni düşündüğünüz için teşekkürler ama......Atlas lafın bitmesine izin vermeden kendi lafına devam etti.
Atlas:Sana özellikle ben ders vericem.Her gün erken sabah kalkacaksın,her gün antrenman yapıcaz,her zaman arkandayım beraber her şeyin üstesinden gelicez ama seninde bize güvenmen lazım ve bize yardımcı olucaksın.
Sıla mecbur kalmış gibi olsada kafasını onaylar gibi salladı.
Alder:Anlaştık ozaman hadi gel sana bir sürprizim var.Sıla heycanlandı ve hemen ayağa kalktı ve Alder'in eli ile gösterdiği yoldan yürümeye başladı.Sıla yolda sessizce giderken Alder'e bir soru yöneltti.
Sıla:Atlas ben yokken neler yaptın.Atlas şaşırsada soruya bir cevap vermek istedi.
Atlas:Seni geri kazanmak için çok planlar yaptım ve en sonunda kurt adamlarla anlaşma yaptım ve seni geri kazandım.Atlas cevabını verdikten sonra Sıla ile bembeyaz bir cennete girdiler Sıla gördükleri üzerine heyecanla.
Sıla:Bunlar papatyamı ve bunlar çok ama bunları sevdiğimi çok az kişi bilir bu saray kimin
Alder:Bu saray ve bu bahçe benim Sıla.Kurt adamlarla plan yaptığımız zaman senin için diktim ve beğendiğine sevindim.
Sıla:Sen salakmısın tabiki beğendim dedi ve Atlas'ın boynuna atladı ve Atlas'ın yanağına bir öpücük kondurdu.
Sıla:Hadi Atlas içine girelim dedi ve Atlas'ı çekiştirmeye başladı ve en sonunda Atlas ile kendisini papatyaların ortasında ikiside yatmışlardı ve Atlas'ın eli Sıla'nın eli ile buluştu ve sonunda ikiside göz göze geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK ÇIĞLIKLAR
FantasiSILA BİR GÜN KENDİ HATASI YÜZÜNDEN VE O GÜN YAŞADIKLARI YÜZÜNDEN HAVA ALMAYA ÇIKMIŞTI AMA O HAVA SILAYA ÇOK KÖTÜ ÇARPTI. O KAZA SILANIN HAYATINI DEĞİŞTİRECEĞİ ÇOK BELLİ BAKALIM SILA BU EVRENDE AH PARDON BAŞKA BOYUTTA UYANACAĞINI SÖYLEMEMİŞTİM DEMİ...