Alder ne yapacağını bilmiyordu ama en son aklına babasının yanına gitmek geldi.Nasıl gideceğini düşünürken aklına kurt olmak geldi çünkü kurt formunda çok hızlıydı ve ardından kurt adama dönüştü.Alder yolda giderken Sılanın şu an ne durumda olduğunu merak ediyodu ama elinden bir şey gelmiyodu son çare yoluna devam etti.Alder ayın çıktığı zaman sarayın yanında bir karanlık yerdeydi çünkü dışarda biri onu görse her şey çok kötü sonuçlar doğura bilirdi.Alder insan formuna dönüştü ama kıyafetleri yırtılacağını hesaba katmamıştı.Dönüştükten sonra kıyafetsiz kaldı ama bir şey farketti ay ışığında kasları daha güzel görünüyodu.Alder ne yapacağını bilmeden etrafı taradı ve sarayın etrafında bir muhafız gördü.Alder ses çıkararak muhafızı kendine doğru çekti.Muhafız ses ardından Alderin olduğu tarafa yöneldi ve kafasını aşağı eğmişken bir yumruk yüzünü yalamıştı ve muhafız ardından bayılmıştı.Alder ardından muhafızın kıyafetlerini giymiş saraya giriş yapmıştı.
SILA
Sıla uyandığında bir yatağa bağlıydı ve boğazı çok ağrıyordu.Sıla etrafı inceledikten sonra aklına kaçırıldığı zaman geldi ve neden boğazının ağrıdığını anlamışken bir ayak sesi bu ayak sesi her duyulduğunda korkutuyodu.Ve kapının kulpu yavaşça oynadı ve kapı gıcırdayarak açıldı Sıla hemen uyuma taklidi yaptı.İçeriye giren biraz sesiz durarak onu inceledi ve yakından daha güzelmişsin çıtır dedi.Sıla gözünü açmak istemsede çıtır sözünden sonra aklına gelen tek kişi var dı o da Alderin dövdüğü çocuktu ve Sıla daha çok dayanamadı ve gözlerini açtı.
Sıla:Seni pislik
İçeriye Giren Çocuk:Aaaaaa ne kadar ayıp
Sıla:Sus be önce sen kendi yaptığına bak
İçeriye Giren Çocuk:Sus ben Brok memnun oldum
Sıla:Şansa bak hiç memnun olmadım seni salak.Brok ağzından yanlışıkla
Brok:Sen bak benim kuzenime hiç böyle insanları sevmez.
Sıla:Ne kuzeni be
Brok:Ama sen hiç birşey bilmiyon
Sıla:Neyi.Brok keyifli şekilde geçmişi anlatmaya başlar.
ALDER
Babasının huzuruna çıkar ve olanları anlatır
İmparator:Nasıl imparatorun koruma altında olan kızı kaçırırlar bu yaptıkları bir savaş ilanıdır.Şimdi sen istediğin kadar yanına asker al ve kızı ara.
Alder:Ama nereyi baba saklanmaları için çok yer var.
İmparator geçmişi hatırlar ve Ay Işığı Ormanında olabilirler der ve Alder onaylayarak başını sallar ve odadan çıkar.
Bilgi:Ay Işığı Ormanı Geçmişte Drak yani imparator Emma ile bu ormanda birlikte olmuşlardır.
4-5 GÜN ÖNCE
Atlas tek başına Alderi yenip Sılayı kaçıramayacağını anladı ve kendine ortak arayışına başladı.Aklına tonlarca insan geldi ama o bir kişi hepsine bedeldi o kişide Richard dı.Çünkü onların imparatorla bir geçmişi vardı Atlasda bu geçmişi bildiği için onu seçti.1 gün sonra Atlas Ay Işığı Ormana gitti ve kurt adamların hükümdarı olan Richard da anlaşma sundu anlaşma Atlas anlaşmada Sılayı istiyodu yardım olarak saldırdama kulanılcak kurt adamları çoğaltcaktı mesela 10 kişi ise 20 kişi yapıcaktı.Richard anlaşmayı kabul etti ve 1 bir gün sonra planı devreye soktu.Atlassın istediği gibi kız kaçırıldı.
ALDER
Alder istediği kadar asker alıp ilk yolları Ay Işığı Ormanı oldu.Ormana vardıklarında hepsi kurtların yaşadığı bölgeye gittiler ama hiç hoş karşılanmadılar çünkü yıllardır kurt adamlar insanları sevmiyolar ama Alder bir prens olduğu için ona karşı gelemiyorlardı.
Alder:Beni hükümdarınıza götürün
Muhafızlar:Tamam bizi takip edin
Hepsi muhafızları takip edince sonunda hükümdarın huzuruna çıkmışlardı ve lafı hükümdar açmıştı.
Hükümdar(Richard):Ben kurt adamların hükümdarı Richard sizi buraya hangi rüzgar attı prens
Alder:Bilmiyormuş gibi davranma Richard kızı siz kaçırdınız
Richard tam ağzını açacakken arkadan bir ses evet biz kaçırdık dedi ve bu kişi Alderin dövdüğü çoçuktu Alder şok olmuştu senin burda ne işin var
Brok(Alderin dövdüğü çocuk):Neden ben de senin gibi prensim ben kurt adamların prensiyim
Alder şok olmuştu ama bozuntuya vermedi.Bana kızı verin
Alderin dövdüğü çocuk:Öncelikle ben Brok ve vermessek ne olcak prens
Alder:Eller ve silahlar konuşur
Brok:Tamam konuşsun bakalım der ve yüksek bir ses ile uladı.Ve tüm kurt adamlar askerlerin üzerine yürümeye başladı ve savaş başladı.Savaş başladıktan sonra hükümdar ve Brok gözden yok oldu ve onların yerine Atlas boy göstermişti.Herkes savaşırken Alderin gözü Sılayı önceden kaçırmaya çalışan kişideydi Alder suratında pençe izini görünce gülümsedi ve ikincisine hazırmasın dedi.
Atlas:Bir dakika dedi ve parmağını çıtlattı ve ikisi başka bir yere ışınlandılar
Atlas:Hadi bakalımder ve savaş başlar ve ilk darbe Atlastan gelir.Atlas Aldere büyü ile yukarı kaldırıp yere çarpar Alder yerde yatarken Atlasın elinde sarı bir güç toplanır ve Alderin üstüne atar bombaymış gibi patlar ve Alderin vücudu zarar görür.Atlas savaşın bittiğini düşünerek arkasına dönmüştüki Alder arkadan Atlasın üstüne atladı ve Atlası yere yatırdı ve pençeler yağdırdı en son bu acıya dayanamayan Atlas parmağını tekrar çıtlatır Alder eski yere gelmişken bu sefer ortada Atlas yoktu tabi tekrar kaçtı der ve savaşı muhafızların yendiğini anlar mutlu olur ve emir verir tüm odaları arayın der herkes odaları ararken bir muhafız
Muhafız:Kız burda prensim burda
Alder hızlıca odaya geçer ve bağlı olan Sılayı çözer.Alder saraya gideceklerini söyler ve Alder ile Sıla ve tüm geriye kalan muhafızlar yola düşerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK ÇIĞLIKLAR
FantasySILA BİR GÜN KENDİ HATASI YÜZÜNDEN VE O GÜN YAŞADIKLARI YÜZÜNDEN HAVA ALMAYA ÇIKMIŞTI AMA O HAVA SILAYA ÇOK KÖTÜ ÇARPTI. O KAZA SILANIN HAYATINI DEĞİŞTİRECEĞİ ÇOK BELLİ BAKALIM SILA BU EVRENDE AH PARDON BAŞKA BOYUTTA UYANACAĞINI SÖYLEMEMİŞTİM DEMİ...