HAYATIN DENGESİZLİĞİ

43 4 0
                                    

Sıla arabadan hiddetle çıkarak eve doğru yol aldı. Arkasından Atlas öylece baka kaldı. Sıla'nın ailesi müstakil bir evde yaşıyordu. Sıla anahtarını sessizce çıkarmıştı ki kapı rüzgar sayesinde aralandı.

Sıla kapının açık olduğunu görünce içinden-ama nasıl annem har zaman kilitlerdi-diyerek mantık yürüttü.

Arkasından o sıra Atlas rüzgarı ile geldi.

Atlas: Hadi Sıla gir attık derken Sıla başına geleceklerden habersizce iyi ki doğdun meleğim diyerek odaya girmişti ki oda dağılmış ve yerde meleğim dediği annesi gerçekten de melek olmuştu çünkü yerde annesinin kalbinden bir kurşun geçmiş şekilde yerde yatıyordu teni beyazlamış bir haldeydi ve sağ kolunun yanında ise bir silah vardı ve Sıla bu her şeyi bir saniye içinde gördü ve düşündü. Sıla o şokla sesi çıktığı kadar bağırmıştı ama o bağırışları annesini kaldırmadı ve o anda dudaklarından meleğim gerçekten de melek oldu sözleri döküldü.

ATLAS

O bağırışı duyduktan sonra elindeki pasta yere düştü ve direk sesin geldiği yöne doğru koştu ve ilk gördüğü şey  Bahar Teyzesinin gri ve ruhsuz bedeni ile karşılaştı ve gördüğü şeyler  bu ciddi adamı bile ağlattı. Yerde bağırmaktan çıldıracak gibi görünen Sıla'ya baktı ve direk ona sarıldı ve ona ben varım artık diyebildi ama  Sıla üzüntüsünden ne yaptığını bilmiyordu ve bir  anda gök gürüldedi ve kendi güneş gibi sıcaklaşmıştı o zaman Atlas hayır Sıla dur kendini kara büyüye teslim etme dedi ve Sıla ne yaptığını anlamadığı şeyi bir şekilde durdurdu .Bu gücü kaldıramadı ve bayıldı Atlas ne yaptığını bilmeden Sılayı yatağına yatırdı ve polisleri aradı. Polisler 20dk sonra eve gelmişlerdi ve Atlas onlarla ilgileniyordu.

SILA

Gözleri yavaşça aralandığında yatağında olduğunu fark etti olanları hatırladı ve kısa süreliğine dalmıştı  aşağı kattan sesler geldiğini duyunca sessizce yatağından doğruldu tam o sırada bir söz dikkatini çekti 

Polis: Silahın üstünde kocasının DNA izi var.

Atlas: Ama bu olamaz polis bey kadının kocası başka ülkede.

Polis: Demek ki gelmiş  ve size iyi bir haberim var burayı çeken kamerayı bulduk.

Atlas: Hadi izleyelim polis bey

Kamera kaydını açarlar eve saat 19.00 siyah ve plakasız bir araba yanaşıyor ve içinden kadının kocası değil başka bir adam iniyor.

SILA

Aslında babasının olmadığını duyunca rahatladı ama aklını bir şey takılmıştı babasının DNA  nerden buldular ve annemden ne istediler derken canını rahatlamak istedi ve dışarı çıkmak  istedi ama aşağıda polisler vardı aklına fikir geldi ve o an fikrini gerçeklerştirdi.Odasının penceresinden atlayıp gizlice Atlasın arabasına bindi ve gaza yüklendi araba sesini duyan Atlas dışarı çıkmıştı ki arabayı Sıla'nın sürdüğünü gördü ve arkasından

Atlas: Sıla dur yapma kara büyü seni ele geçirmek istiyor.

Sıla duymazlıktan gelerek yoluna devam etti.

1 SAAT SONRA

Sıla bir orman yolundaydı ve bir dağlık bir yer buldu ve orda durdu ve temiz hava aldı.

00.30 SAAT SONRA

Sıla garip şekilde siyah gölgeler görüyordu ve korkarak arabasına atladı ve tekrar yola koyuldu. Biri ona ismini garip bir şekilde sayıklıyordu ve Sıla delirdiğini düşündü ve hayatına saydırdı ve o sırada virajı alamadı ve uçurumdan aşağı uçtu uçarken attığı çığlıklar tüm ormanda yankılandı.

SOĞUK ÇIĞLIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin