SILA
Yemeği yedikten sonra ona ayarlanan yatağa geçti ve göz perdesi yavaş yavaş kapanmaya başladı.Sıla rüyasında annesi onu bir ormana çağırıyordu.
Bahar(Sıla'nın Annesi):Kızım ormana gir ki geleceği gör.Ama Sıla korkuyordu ve o ormana girmek istemiyordu ama o gelecek kelimesi kulağa güzel geliyordu ve Sıla merak sebebiyle ormana girdi ve ormanda kendisi bir tahtta oturuyor ve ve muhtarın anlattığı cadılara benzeyen insanlar vardı ama bunlar sim siyahtı ve Sıla'nın aklına düşman cadılar geldi ve korkuyla irkildi tam arkasına dönecekken cadılar bir ağızdan kraliçem demeye başladılar.
Bahar:Kızım yanındakilere dikkat et ki geleceğini karatma dedikten sonra Sıla'nın rüyası sona ermişti.Sıla güneşin daha yeni aydınlandığını gördü ve telaşla yatağından kalkarak içinden artık buradaki misafirliğim sona erdi dedi ve o evden çıktı ve tekrar yollara düştü
BURAK VE MUHTAR
Cezaları bitmişti ve ikiside saraydan çıkmıştı.
Burak: Ne yapacağız baba
Muhtar: Yanmış evimize gideceğiz ve halkımıza yardım edeceğiz.
Burak: Acaba baba kız şimdi ne yapıyor.
Muhtar: Umarım iyidir ama gerçek rengini söylerse onu bu boyutta yaşatmazlar.
Burak korkarak inşallah
ATLAS
Muhtara yapıştırdıktan sonra ilk işi karşı köyü araştırmaya gitti. Köyde gördüklerinden sonra kalbi parçalanmıştı çünkü yerde yatan insan ölüleri mi dersin yoksa ağlayan yemek bulamayan insanlar mı dersin.Atlas bir köylü kadın bulunca
Atlas: Merhaba hanım efendi acaba burda ne oldu böyle
Kadın:Ne olcak delikanlı bir vicdansız yüzünden evimizden olduk sokakta kaldık.
Atlas:Bu köyün muhtarı nerde
Kadın: Dün muhafızlar götürdü
Atlas:Bana olanları baştan anlatırmısın
Kadın:Biz geçen gün ormanda bir genç kız bulduk. Bu kızı muhtar dediki yaralarını saralım ve imparatora götürelim dedi bizde kabul ettik.Bu kız muhtarın evinde 1 saat geçirdi geçirmedi köyde çığlıklar yükseldi meğerse karşı köyün muhtarı bizi imparatora şikayet etmiş bu yüzden kızı bulmak için evleri yakıyorlarmış.
Atlas:Kız nerde bilen var mı
Kadın: Yok oğlum da sen niye bunları soruyon
Atlas:Hiç teyze meraktan
STEVEN
Güneşin aydınlanması ile kalkmıştı ve yatağında doğrularak Sıla'nın odasının yolunu tutmuştu ve Sıla'nın odasına vardığında içeriye günaydın insan demişti ki yatak bom boştu.Steven üzülerek dışarı çıkarken yatağın üzerinde bir şey farketti ve bu bir nottu notun üstünde Steven ne olur bu notu okuduktan sonra bana darılma ben aslında önceden nesli tükenmiş düşman cadılardanmışım bende bu öğrendiğimde çok şaşırmıştım eminim sende şaşırdın ama gerçek bu sana iki kere yalan söyledim çünkü eğer gerçeği bilirseniz kötü şeyler olacağına düşündüm ve bana lütfen darılma arkadaşım yazan Sıla.Steven not bittiği saniye notu yok etti ve hiç bir şey olmamış gibi odadan çıktı.Odadan çıkarken bol şanslar Sıla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK ÇIĞLIKLAR
FantasySILA BİR GÜN KENDİ HATASI YÜZÜNDEN VE O GÜN YAŞADIKLARI YÜZÜNDEN HAVA ALMAYA ÇIKMIŞTI AMA O HAVA SILAYA ÇOK KÖTÜ ÇARPTI. O KAZA SILANIN HAYATINI DEĞİŞTİRECEĞİ ÇOK BELLİ BAKALIM SILA BU EVRENDE AH PARDON BAŞKA BOYUTTA UYANACAĞINI SÖYLEMEMİŞTİM DEMİ...