Sıla ile Violat kulak çınlatan zilin ardından eşyalarını toplamışlardı.
Violet:Hadi be Sıla
Sılanın bir sıkıntısı vardı eşyalarını eksiksiz topladığından emin olmak için sırasının etrafında dört dönüyodu en son Violet sıkıntısından Sılanın kolundan tutarak sınıftan çıkardı.İkiside okul merdivenlerinden inerken Violet Sılayı çekiştirdiği için merdivende Sıla yakışıklı biyoloji öğretmenine çarpmıştı ve dışından Allah neler yaratıyo be demişti ama dışından söylediğinden farkında değildi ve bu cümleyi duyan biyoloji öğretmeni ile Violet ağzı açık şekilde dinlemişti.
Biyoloji öğretmeni:İltifat ettin sanırım
Sıla:Tabiki hocam
Violet bu sohbete daha fazla dinlemek istemiyodu tam sohbeti bölecekken tüm okulu inleten bir tehdit yükseldi.O saniye Violet ile Sıla heyecan ile okul bahçesine çıkış yaptı ve arkada kalan hoca hiçbir şey duymamış gibi mırıldanarak yeter bu okulun kavgalarından bıktım diyerek merdiven basamaklarını çıktı.Dışarda büyük bir kalabalık vardı o saniye kulaklarda bir ses çakılandı be ses Alderindi.Sıla koşarak kalabalığın arasına daldı ve insanları kaktırmaya başladı ve arkada kalan Violet sadece izlemekle yetindi.Sıla kalabalığı deldiği zaman yerde yatan bir kurt adam üstünde ise tekbir hasar almayan Alder vardı.
Alder:Kim çıtırmış bir daha söylesene?
Dayak yiyen çocuk:Kimse abi
Alder bu sözün ardından sinirini çıkarmak için bir kaç tane daha yapıştırmaya devam ederken Sıla ayırmak istesede yaklaşamıyodu o sıra gözüne Jason çarptı ve hemen yanına gidip hemen ayırmasını istedi ama Jason bunun yasak olduğunu demiştiki Alder yerden kalkıp ve Sılanın kolundan tutup at arabasına çekiştirdi Sıla içinden gören beni süpürge sancak süpürmediğim yer kalmadı biri oraya çekiştirir biri buraya ve sonunda ikiside at arabasına atlayıp evinin yoluna tutmuştu.
Dayak yiyen çocuk(Brok):Seninle görüşücez yapmacık sen daha kim olduğumu bilmiyosun bay prens dedi ve kendi başına ayağa kalktı ve kendi at arabasına atladı.Bunları sadece izleyen Violet ile Jason yaşananlara şaşırmıştılar ve bu kavga bitince Violet ile Jason dahil hepsi evlere dağıldı.Sıla arabanın içinde Alderi süzüyodu ve artık dayanamadan sordu
Sıla:Ne oldu Alder neden kavga etdin
Alder o sinirle:Heee oldu bide annemmiş gibi sana hesab vercem demi
Sıla:Aman zaten senin o keyfini soranda suç
5---10 dakika sonra Alder sakin bir dille
Alder:Okula seni almaya geldiğimde o çocuk sana çıtır dedi bende onu uyardım ama tekrarlayarak hala sana çıtır demeye devam etti bende çıldırdım ve ona bir kafa attım zaten sümük gibi yere yapıştı salak öyle işte aman sen bunları boşver ilk okul günün nasıldı bakalım
Sıla:Heeee oldu bide annemmiş gibi sana hesab vereyim.İkiside bu cümle sonrasında gülmüştü ama Sılanın içinde kan ağlamıştı aklına ilk okul günü ailesi ile yaptığı kahvaltı gelmişti ve ardından gülüşü sönmüştü.
Alder:Bişey mi oldu Sıla
Sıla:Hayır sadece aile mi özledim o kadar.Alder diyecek bir şey bulamadı ve sustu ve bu yolculuk eve kadar sessizdi.
Dayak yiyen çocuk(Brok)
Arabasına atladığı gibi ormana yol almıştı.Ormana geldiğinde babasının karşısında boy eğdi çünkü babası adı gibi(Richard) güçlü bir hükümdardı o bu kurt adamların hükümdarıydı.
Richard şaşkınlıkla:Bu yüzünün hali ne be
Brok:Okulda kavga ettim
Richard:Kimden dayak yedin
Brok:Alder
Richard:Ahh kimsenin bilmediği o kuzeninle
Brok:Baba bu bardağı taşıran son damlaydı artık bir şey yapalım
Richard:Kavga neden çıktı
Brok:Ben bu yeni cadıya çıtır dedim diye
Richard:Kim bu cadı
Brok:İmparatorun koruduğu hem öğrendiğime göre bu imparator cadıya ormanda bir ev vermiş
Richard:Mükemmel bu ev herkes en değerlesinden korkar o zaman biz ona darbeyi en yakınından cadıyı kaçırarak vereceğiz.
Richard yanındaki muhafızlara:Bugün cadıyı evden kaçırcaz hazırlıklı olun
Alder ile Sıla eve vardığında Sıla kendini hemen sıcak bir banyoya attı.Sıla düş alırken Alder de kahvesinden yudumladı.
20 dakika sonra
Sıla tam duştan çıkarken havlunun olmadığını anladı ve kafasını duvardan duvara vurdu ve istemesede Aldere seslendi Alder kahvesini yudumlarken bir ses onu çağırıyordu ve bu sesin Sılanın olduğunu anladı ve banyoya yöneldi.
Sıla:Alder kapının önüne havlu koysana
Alder:Tamam koyarım
Alder havluyu kapının önüne koyup aşağı inmişti ve ayak seslerinden Sıla Alderin gittiğini anlamıştı ve kapıyı yavaşça açıp havluyu kendine doladı.
1 saat sonra ikiside kahvelerini yudumluyolardı ve Alderin içi rahat değildi çünkü ona hiç sevgilisi oldu mu sormak istiyodu ve en sonunda sonunda dayanamadı
Alder:Sıla hiç sevgilin oldu mu
Sıla bu soruya şaşırsada cevap vermek için dudaklarını aralamışken evde kurt ulumaları yankılanmıştı ve ardından camları kırıp içeriye giren insana benzer canavarlar girmişti ve bunlar kurt adamlardı Alder hemen savunma pozisyonu almıştı ve üstüne bir anda ikiden fazla kurt adam saldırmıştı Alder hepsini teker teker savaşırken Sıla donup kalmıştı tam kaçmak isterken biri Sılanın saçını tutup yere düşürmüştü ve Sıla acı içinde bağırmıştı.Yerden Sılayı biri zorla kaldırmıştı ve Sıla kaçmak için yardım et çığlıklarını atıyodu.Alderin kulağına Sılanın yardım et sesi dolmuştu Sıla bir kurt adamın kucağında zorla tutuluyodu ve bu adam okulda dövdüğü çocuktu ve o çocuk elini kolunu sallayarak evden çıkmıştı ve gittikçe gün batımında yok olmuşlardı.Alder onları yakalamak için üstüne gelen tüm saldıranları püskürtmüştü 30 dakika sonra Alder son kişiyide boğduktan sonra evin ceset dolduğunu fark etti ama en üzücü şey Sıla elinden gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK ÇIĞLIKLAR
FantasySILA BİR GÜN KENDİ HATASI YÜZÜNDEN VE O GÜN YAŞADIKLARI YÜZÜNDEN HAVA ALMAYA ÇIKMIŞTI AMA O HAVA SILAYA ÇOK KÖTÜ ÇARPTI. O KAZA SILANIN HAYATINI DEĞİŞTİRECEĞİ ÇOK BELLİ BAKALIM SILA BU EVRENDE AH PARDON BAŞKA BOYUTTA UYANACAĞINI SÖYLEMEMİŞTİM DEMİ...