KEŞKE BİLMESEYDİM

29 3 0
                                    

Sıla'nın o an kulaklarına --sen bizimsin ve bizimle kalacaksın sözleri çaykalandı----Sıla o an koruma büyüsünü kendisi yapmadığını anladı bunu karanlıktakiler yaptı diyerek fısıldadı.

MUHTAR VE BURAK

Onlar o ateşler içinde kalan Sıla'yı ve o bağırışları at arabasın da düşünüyorlardı.

Burak: Allah'ım lütfen sen onu bize bağışla o bizim kurtarıcımız lütfen onu yaşat.

O an araba durdu ve imparatorun görkemli sarayına babalı oğlu göz kamaştırarak baktılar.

Muhafız: Hadi geldik inin

Muhtar ve Burak hızlı adımlarla arabadan indiler ve sarayın yolunu tuttular. En son imparatorun huzuruna çıktılar ve saygıyla boy eğildiler. Muhtar söze başladı

Muhtar: İmparatorumuz bi.... sözünü bitirmeden imparator sözünü kesti ve sinirle

İmparator: Siz ne yaptınız salak herifler sizin yüzünüzden diğer türlerle büyük bir savaş patlak verebilirdi geri zekalılar.

Muhtar ne olursa olsun saygısını bozmadı ve tekrar şansını denedi

Muhtar: İmparatorum biz her zaman yardım ederiz biliyorsunuz ben günahsız birini öldüremem demişti ki içinden-- acaba türü yok olmuş düşman cadıların soyundan geldiğini söylesem mi-- diyerek düşündü ama bunun yanlış bir fikir olduğunu anladı.

İmparator: Bu ne saygısızlık senin karşında arkadaşın yok sen ne hakla cevap verirsin bağırarak atın bu iki salağa zindana. Muhtar tekrar konuşmak istese de imparator eli ile susturdu. 

Muhafızlar onları zindana atmak için götürürken orda olan oğlu olan Alder'e --sakın böyle insanlara acıma cezasını ver.--

İmparator: Oğlum bu cadıyı sen bana bulacaksın bulduğun gün bu imparatorluk senindir.

Alder: Ciddi bir şekilde--Tamamdır o iş bende baba bana güven-- der ve odasına çıkarak eşyalarını toplamaya başlar.



SOĞUK ÇIĞLIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin