Aslı (iç ses)
yeni bir dönem başlamak üzere.. yeni bir dönem, yeni umutlar, yeni hayaller ve kimisi içinde yeni sayfalar açıldı. Bakalım bu dönem bizi neler bekliyor acaba. Neyse çıkalım bakalım yurttan, ya bu otobüs durağını da ne kadar uzak yere yapmışlar ya yürü Allah yürü bitmiyor, bitmeyen yol mu olur? Resmen bitmeyen yol yapmışlar! Hele şükür kara göründü sonunda. Bu ne bee durak ana baba günü resmen bugün herkesin mi dersi var? Benimkide soru yav, akıllım yeni dönemin ilk günü ya hani ondan olabilir mi acaba? Aboov yeni gelen öğrencilere bak bunlar ne yemiş böyle, hepsi de deve gibi maşallah bir ben heralde 1.55'te takılı kaldım. Ne güzel işte orta boyluyum bak ne uzunum ne de kısayım 1.5 metreyim oh miss. Hem ne o öyle deve gibi kızlar, zürafa gibi oğlanlar...heh sonunda otobüsümüz de teşrif ettiler.Aslı, zürafa oğlanlar ve deve gibi kızların arasında otobüse binmeye çalışır, en sonunda otobüsün en sevilmeyen kısmı olan "Orta" kısımda sıkışıp kalır ve tahmin edersiniz ki boyu, tutunacağı demire yetişmez. Otobüsün Ani frenleri ile bir o yana bir bu yana gidip durur.
Aslı (iç ses)
Öhhğk ter kokusundan baygınlık geçireceğim vallaya.. deodorant icat edildi haberiniz var mı gençler diye bağıracağım şimdi. Birde otobüsün orta kısmında sıkışmayı nasıl başardın Aslı'yaa helal olsun sana kızım. 1.55 olmak çok güzel diyorsun bir de, güzel miymiş Aslıcım? BOYUN TUTUNMAN GEREKEN YERE YETİŞMİYOR, BOYUN TUTUNMAN GEREKEN YERE YETİŞMİYOR! anlata biliyor muyum?
Ani frenler yüzünden de kusucam şimdi yaa...
Oh be son bir durak kaldı..Otobüs kampüsün durağına yanaşır yanaşmaz, öğrenciler çil yavrusu gibi hızla her yere dağılmaya başladılar bizim Aslı'mız ise en son bitkin bir şekilde otobüsten iner ve durağın az ilerisindeki, tabelasında kocaman harflerle "Güzel Sanatlar Fakültesi" yazan binaya doğru koşar.
Aslı (iç ses)
-Günaydın Fatoş abla
-sana da günaydın kızım (temizlik görevlisi)Ayy bugün hangi ders vardı? Aslı'ya alem kızsın yemin ederim. Okula geliyorsun ders ne bilmiyorsun.. hey gidi Aslı heey hey.. aklın bir karış havada e tabi alıştın yaz boyunca tembel tembel yatmaya. EYVAH!
Bugün Pimpirik Osman'ın dersi var ve ben 5DK GEÇ KALDIM! Evet arkadaşlar hikayenin sonuna gelmiş bulunmaktayız mezar taşıma Pimpirik Osman'nın gazabına uğradı yazarsınız artık.. ay ne saçmalıyorum ben! yürü Aslı yürü..Aslı 2.kata çıkar ve koridorun sonundaki sağ tarafta bulunan krem rengindeki kapıya iki kez tıklatır ve içeriden onay veren bir ses gelir.
-GEL (pimpirik Osman)
-Hocam kusura bakmayın geç kaldığım için, özür dilerim.
Pimpirik osman başı ile Aslı'yı onaylar. Aslı ise şaşkın bir yüz ifadesi ile en arkada cam kenarındaki sıranın boş olduğunu görür ve oraya oturur.Aslı (iç ses)
Bu hocaya ne olmuş böyle? Allah Allah iyi gününde galiba, Yoksa Pimpirik Osman ve sakin karşılamak?? İkisi de Yan yana gelmeyecek iki kelime. Neyse şans benden yana bugün galiba.- Evet gençleeer, yeni döneminiz hepiniz için hayırlı uğurlu olsun.
-Merak etmeyin bugün çok tutmayacağım sizi.
-Bu dönem neler yapacağımızdan kısaca bahsedeceğim....
30 dk sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Altında
General FictionGözlerim, gözlerine hapsolmuş, kalbim kalbine kenetlenmiş...onun bana her bakışında gölgede bile kavrulmuştum.. Aşk bu muydu?