Bölüm-3

24 9 0
                                    

Aslı'nın arkadaşlarıyla görüşmesinin üzerinden tam 3 gün geçmişti, fakat bu 3 gün boyunca Kaan okula gelmemiş, Aslı ise meraklı gözler ile hep onun oturduğu sıraya doğru bakmıştı. Hoca derse ara verince Aslı hemen dışarı çıkıp Kiraz ağacının olduğu alana doğru yürümeye başladı. Kiraz ağacı Baharın gelmesiyle ne de güzel çiçekler açmıştı. Aslı ağacı  tam altına oturdu.
Aslı (iç ses)
Acaba bir şey mi oldu? Sana ne Aslı sana, ne oluyor kendine gelir misin lütfen!
Ama ne yapayım merak ettim üç gün boyunca okula gelmeyince.

Aslı gözleri ile etrafı süzerken gözü karşısındaki banka kayar ve o çok görmek istediği kişiyi sonunda görür. Tabi ki de görmek istediği kişi Kaan'dır Ama bir sorun var, Kaan'ın yanında sarı saçlı bir kız oturmaktadır. Bunu fark eden Aslı, gözlerini iyice kısarak kızı süzmeye başlar.
Aslı (iç ses)
Giyinmeyi unutmuş heralde, şuna bak şuna nasılda sırnaşıyor çocuğa! AMA YA SEVGİLİSİ ISE!
Aman banane sevgilisiyse, hem sevgilisi olabilir bu çok doğal bir şey Aslıcım.
Kaan buraya bakıyor! Başka bir yere bak Aslııı!! Sakin ol sakin ol

Aslı, Kaan'ın ona baktığını görünce eli ayağı birbirine girer ve hemen bakış açısını değiştirir.

Kaan (iç ses)
Ne oldu? Niye başını çevirdin ASLI?? Buraya baksan da o güzel gözlerini görsem. Üç günüm sensiz nasıl geçti bilemezsin...

Elif (Kaan'ın yanındaki kız)
ee var mı hoşlandığın bir kız?
Kaan bu esnada Aslı'ya dalgın ve aşık bir şekilde bakmaktadır.
—Anlaşıldıı var birileri (Elif)
—Efendim, ne dedin ? (Kaan)
—Diyorum ki, hoşlandığın birileri var galiba (Elif)
—Evet, ama bir türlü açılamadım kıza. (Kaan)
—kim bu şanslı kız peki? (Elif)
—karşıdaki ağacın altında oturuyor (Kaan)

Aslı (iç ses)
Şimdi ikisi de bana bakıyor!! Niye bakıyorlar bunlar ya!!

—Peki ne zamandan beri hoşlanıyorsun ? (Elif)
—uzun zamandır hoşlanıyorum (Kaan)
—Bir sene? (Elif)
—Evet bir yıl var belki de fazla bile olabilir (Kaan)
— Ve sen hâlâ kıza açılmadın mı? (Elif)
Kaan iç geçirerek:
—Evet (Kaan)
—Aferim sana ya kıza başka biri açılsa ne yapacaksın o zaman? (Elif)
—Ya dur Elif sende üstüme gelme lütfen! (Kaan)
—Ama gerçekler bunlar Kaan'cıım! (Elif)
—Nasıl bir arkadaşsın sen ya insan biraz destek olur. (Kaan)
—Kusura bakma ama dost acıyı söyler Kaan'cım. (Elif)
—Senin dersin yok mu? Gitsene ya hadi hadi dersine git sen (Kaan)
—peki gidiyorum ama şunu bil yakında sen açılmazsa o kıza birisi açılacak gör de bak ahanda şuraya yazıyorum (Elif)
—tabi tabi canım arkadaşım hadi görüşürüzzz (Kaan)
Görüşürüz Kaan Bey! çok yakında gelirsin yanıma sen.. (Elif)

Elif arkasını döner ve gider. Bu sırada Aslı ise çoktan oradan uzaklaşmıştır.
....

Ders başlamış ve tahtada şunlar yazmaktadır "Aşk kavramı sizde neyi çağrıştırmaktadır, çiziniz."
Herkes hummalı bir şekilde çalışmalarına başlamış, sakin ve odaklanmış bir şekilde resim çizmekteydi. Kimisi kırık kalp çizmekte.. kimisi bankta oturmuş yaşlı bir çift.. kimisi de evcil hayvanını çizmekte idi..
Kaan ise Aslı'ya benzer bir kadın çizmekteydi, Aslı da meraklı bir şekilde hem onun çizdiği resime bakıyor hem de kendi çizdiği bisiklete binmiş bir çifti çizmeye çalışıyordu. Kaan ise arada sırada çaktırmadan Aslı'ya bakıyor, kendisine bakmadığını görünce önüne tekrardan dönüyordu. Aslı ise onun kendisine baktığını fark edince kıpkırmızı kesilmiş, eli titreyerek resim çizmeye başlamıştı.
Vaay Aslı çok güzel çizmişsin kıızz! (Büşra)
Büşra az daha bağır istersen canım arkadaşım! (Aslı)
Kaan, Büşra'yı duymuş olacak ki hafifçe başını çevirerek çaprazında oturan o çok sevdiği, onu görünce kendinden geçtiği kıza bakmaya başladı.
Büşra, Kaan'ın Aslı'ya baktığını görünce pis sırıtışını yüzüne takarak Aslı'ya bir omuz atar bir yandan da resmini çizmeye çalışır.
Büşra dişlerinin arasından konuşarak:
— Sana bakıyor, senin ki! (Büşra)
Aslı da başına hafifçe kaldırır ve Kaan'ın gözleri ile karşılaşır, Kaan yanakları kızarır ve hemen önüne döner.
—Bak kıpkırmızı oldu! (Büşra)
—Büşraa, hayal kurma lütfen! (Aslı)
—Ben gördüklerimi söylüyorum, hayal kurmuyorum bir keree. (Büşra)
—Ne çiziyor acaba ? (Büşra) Der ve başını yukarı doğru kaldırarak bakmaya çalışır
—Bir kız çiziyor gibi ama..(Büşra)
Aslı da meraklanarak bakmaya çalışır.
—Sen niye bakıyorsun, umursamadığını sanıyordum? (Büşra) Der ve güler.
—yanii... Evet öyle umursamıyorum. (Aslı)
—Haha tabi tabi kesin öyledir. (Büşra)
—çok konuşma Büşra'm hadi önüne dön hadi arkadaşım (Aslı)
—çık kınışma Büşra'm hedi inine din vidı vıdı.. (Büşra, taklit eder)
....
Arkadaşlar, dersi burada bitirmem gerekiyor acil bir toplantım çıktı. Haftaya devam ederiz, imzalarınızı atmayı unutmayın. (Hoca)
Büşra ile Aslı hızlıca eşyalarını toplayarak sınıftan çıkarlar. Bu sırada Kaan ise çizmeye devam eder.

—Aslı, ben diğer arkadaşlarımla buluşacağım, o yüzden hızlıca gitmem gerekiyor (Büşra)
—Tamam canım, görüşürüz. (Aslı)
—Haberleşiriz. (Büşra)
Olur. (Aslı)

Aslı (iç ses)
Bende bir annemi arayayım bakalım napıyor.
A telefonum! Tabi ya masanın üstünde kaldı kesin!
...
Aslı hızlıca sınıfa girer ve yalnız olmadığını fark eder, dikkatini masanın üzerindeki tuvaldeki resim çeker.
(Temsili görsel)

Kaan ise camdan dışarıyı seyretmektedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaan ise camdan dışarıyı seyretmektedir.
—çok güzel çizmişsin. (Aslı)
Kaan, Aslı'nın sesini duyunca hızla arkasını döner ve hafifçe gülümseyerek cevap verir:
—teşekkür ederim.
Arada kısa bir sessizlik oluşur...
Kaan Aslı'ya baktıkça kızarır ve heyecanlanıp ne yapacağını bilemez ve kafasını kaşıyarak Aslı'ya tekrardan bakar
Aslı sessizliği bozarak sırasına doğru yönelir:
—Iı şey.. telefonum..telefonumu unutmuşum da onun için geldim.
Aslı hızlıca telefonunu alır ve bir saniye kadar duraksar, sırtı Kaan'ın yüzüne dönüktür.
Aslı (iç ses)
Ahh kalbim ne oluyor sana niye hızlı atıyorsun bu kadar! Huhhh (sesli nefes verir.)
—bir şey mi oldu? (Kaan)
Ha? Şey.. yok bir şey olmadı, görüşürüz. (Aslı)
—Görüşürüz (Kaan)
...
Bir süre sonra Kaan da sınıftan çıkar ve kampüsün çıkışına doğru yürümeye başlar, durakta Soner'i görür ters ters bakış atar.
Fakat o da ne! Soner'in  arkasında tanıdık bir sima var, ASLI
Soner Aslı ile sohbet etmekteydi, Kaan kıskanç kıskanç bakışlar atarak çaktırmadan onlara yaklaşarak ne konuştuklarını dinlemeye çalışır fakat tam o esnada otobüs gelir ve otobüse beraber binerler, Kaan ise fark edilmemek için hızla sırtını otobüse döner ve biraz uzaklaşır...

Evet  arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik! Lütfen OY vermeyi unutmayın, desteğinizi esirgemeyin, iyi günler dilerim hoşcakalın 🥰❤

Kiraz AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin