Aslı telefonu eline alır ve merak içerisinde hızlıca kilidi açar.
053********: Merhaba (Kaan)
053*******: Merhaba, kimsiniz? (Aslı)
053******: ahğ! Kendimi tanıtmayı unuttum, Kaan ben 😁 (Kaan)
053******: Bu senin numaran mı? (Aslı)
053*****: Evet (Kaan)
053*****: o zaman kaydediyorum. (Aslı)
053****: Kaydet. (Kaan)Kaan (iç ses)
Kaydet de profil fotoğrafına rahatça bakıp, hasret gidereyim..Kaan: Ee nasılsın?
Aslı: iyiyim, sen nasılsın?
Kaan: bende iyiyim.
Kaan: resmini bitirdin mi diye soracaktım?
Aslı: Bitirdim sayılır, neden sordun?
Kaan: Hiç..öylesine..merak ettim sadeceAslı (iç ses)
Neden merak etti ki bunu?Kaan: çok güzel çizim yapıyorsun.
Kaan: Bana sırrını söyler misin? 😊
Kaan: nasıl bu kadar iyi çizebiliyorsun?
Aslı: özel bir şey yapmıyorum ki, benimkisi doğuştan bir yetenek 😁
Kaan: Evet doğuştan güzelsin..
Aslı: anlamadım?
Kaan: yani şey..çizim yeteneğin diyecektim.
Aslı: 😂😁
Kaan: ha bu arada sana küçük bir şey sorabilir miyim?
Aslı: Sor bakalım kuçük bir şey ?
Kaan: Yarın müsait misin? diyecektim.Aslı bu mesajı telefonun üst bildirim kısmından okur fakat sohbete ne cevap verebileceğini bilmediği için bir türlü geri dönemez ve biraz düşünmeye başlar.
Odada dönmekten neredeyse başı dönmek üzereydi ki en son yatağının kenarına oturur ve telefonunu açarak üst bildirimdeki görünen sohbete tıklayarak dönüş yapar.
Aslı: Ya şeyy ben yarın müsait değilim ama.
Kaan ise bu esnada odasında yatağının üzerinde oturmuş bir şekilde dizini sallayarak ondan gelecek haberi dört gözle beklemekteydi.. derken telefonunun mesaj bildirim sesi odada yankılandı..Ve sohbete heyecanla sohbete dönüş yaptı ancak bu heyecanı kısa sürecekti...
Kaan,Aslı'nın göndermiş olduğu mesajı görünce yüzü düştü ve ağzı Düz bir çizgi halini aldı..
Kaan bir süre mesaja öylece baka kaldı..
Kaan: peki. Öyleyse başka zaman görüşürüz.
Aslı: evet müsait olduğumda görüşürüz.
Kaan: iyi geceler o zaman.. ben daha fazla rahatsızlık vermiyim.
Aslı: iyi geceler..Aslı (iç ses)
Galiba çocuğun moralini bozdun şuan Aslı.. Aferin sana !! ayrıca yarın müsaitsin, neden yalan söyledin ki!!! Senin kendinle zorun mu var?? Ama napıyım yaaa utandım ve çok istekli gibi görünürüm diye korktum.
Hemen Büşra 'yı aramam lazım benim..(Büşra Aranıyor)
Büşra cevap verir:
—Aloo! (Uykuludur)
—Alo Büşra bu saatte aradığım için kusura bakma yaa! (Telaşlı) (Aslı)
—yoo sorun değil (uykulu) (Büşra)
—YA! BÜŞRA BEN BİR ŞEY YAPTIM SANIRIM! (Aslı)
Büşra, bu cümleyi duyduktan sonra yatağında doğrularak Yan tarafında bulunan beyaz çekmecenin üzerindeki gece lambasını açar ve yatağının başlığına yaslanarak sorusunu yöneltir.
—Ne yaptın? (Kafasını kaşır) (Büşra)
—YA KAAN VARYA (Aslı)
—Ee ne olmuş Kaan'a? (Büşra)
—EESİ KAAN BANA YAZDI (derin bir nefes alarak söyler) (Aslı)
—Ya kızım tek tek söyleme düzgün anlat şunu! (Kaşlarını çatar) (Büşra)
—Tamam, Kaan bana yazdı ne yapıyorsun gibisinden ve en sonunda yarın müsait olup, olmadığımı sordu. (Aslı)
—EE SEN NE DEDİN? (Heyecanlı) (Büşra)
—Ben müsaitim olmadığımı söyledim. (Lafı ağzında geveleyerek konuşur) (Aslı)
—NE anlamadım! Sesin düzgün gelmiyor! (Büşra)
—Ya ben dedim-ki yarın müsait değilim dedim! (Korkarak söyler) (Aslı)
—NE! AFERIN BENİM ZEKİ KIZIMAAA İYİ B*K YEDİN!(Büşra)
—ya napiyim bir anda ne diyeceğimi bilemedim, çok istekli görünmek istemedim. (Aslı)
—Çocuk sonra ne dedi pekii? (Büşra)
—Ne diyecek peki öyleyse başka zaman görüşürüz diyip iyi geceler dedi. (Aslı)
—Aferin ASLI! çocuğu gerçekten üzmüşsün (Büşra)
—Üzdüm demi? (Aslı baş parmağını ısırır)
—ÜZDÜN TABİİ! (Büşra)
—yaa napıcam ben!! (Aslı)
—AYRIL KANKA! (Büşra hafiften güler)
—Ne ? (Aslı)
Büşra kikirder..
—Napıcan, akışa bırakıcan KANKA (Büşra)
—Ve çocuk bir daha yazarsa önce bana haber ver çünkü senin aklın o an camdan uçup gidiyor! (Büşra)
—Haklısın! (Aslı parmağını ısırmaya devam eder )
—Neyse kanka benim çok uykum var ben yatıyom (esner) (Büşra)
—iyi yat BÜŞRA!! Beni de bu düşüncelerin içinde yalnız bırak! (Aslı)
—Kanka dün gece düzgün uyuyamadım vallaya ondan çok uykum var. (Büşra)
—Peki, iyi geceler Büşbüşüm. (Aslı)
—İyi geceleerr! (Büşra)Aslı sakince yatağına oturur ve bir süre öylece yere baka kalır ama en sonunda pembe renkli, çiçek desenli yorganını kaldırarak içine girer, tavana bakarak düşüncelerin arasında yavaşça uykuya dalar...
Kaan (iç ses)
Neden kabul etmedi ki ?? Acaba bir işi mi var gerçektende? Evet! Evet! Kesinlikle kızın bir işi vardı o yüzden öyle dedi. Tabi oğlum Kaan kız demedi mi hem müsait olunca görüşelim diye e demekki yarın müsait değil, öbür gün müsait olur.
Ama ya başka bir şey varsa??
Ya yarın o Soner denilen herifle buluşacaksa!!! Yok ya Sanmam. AMA YA BULUŞURSA? bugün sonuçta durakta ikisini birlikte gördün Kaan! Varya o Soner'i ben şimdi.... neyse ağzını bozma oğlum Kaan kendine gel sakin ol!! Öyle bir şey olmayacak kafanda kuruyorsun!! Evet evet kafamda kuruyorum ben.. en iyisi yatağıma girip yatmak..Kaan odanın içinde dönmekten vazgeçer ve karşısındaki pencerenin kenarında bulunan yatağına yönelerek, gri renkli Düz çizgili desenlere sahip yorganını kaldırarak içine girdi ve sağ tarafında bulunan gece lambasını da hızlıca kapattı ve kendini uykunun kollarına bıraktı..
Derken...bırakabildi mi sizce dersiniz?
Malesefki Kaan Bey kendisini rahatça uykunun kollarına bırakamadım çünkü hala aklı Aslı da idi. Sağa dönüyor gece lambasının ışığın seyrediyor olmuyor, sola dönüyor soğuk duvara bakıyor gene olmuyor yok. Anlaşıldı bu gece Kaan Bey'imize uyku yoktu. Telefonunun kilidini açtı sohbetlere girdi, Aslı'ya mesaj atıp atmamakta Kararsız kaldı ama en sonunda tabi ki atamadı...
En sonunda dayanamayıp yatağında kalkarak yatağının kenarındaki pencereye yönelerek kulpunu yukarı doğru çevirdi ve açtı. Kafasını pencereden dışarıya doğru uzattı derin bir nefes aldı, gecenin serinliğini ve o hafif rüzgarını içine çekti ve geri bıraktı. Dışarıda kimseler yoktu sadece evin bahçesinde olan çınar ağacının, yaprak hışırtıları duyuluyordu. Kaan'ın gözleri çekmecesine doğru kaydı ve oraya doğru bir adım atarak çekmeceyi açtı ve arada sırada içtiği sigaradan bir dal aldı ve tekrar pencereye yöneldi. Aklına babası ile olan kötü anıları doluşmaya baslamıştı, o anlar aklına geldikçe sigarasını daha sert ve daha hırslı içmeye başladı. İçi ürperiyordu Kaan'ın, ama gecenin serinliğinden mi yoksa o kötü anılardan dolayı mıydı? Bilmiyordu.
Ne yapacağın da bilmiyordu, yorgun ve dolmuş gözlerle ağacın yapraklarına bakmaya devam etti, canı yanıyordu, canı çok yanıyordu hem aşktan hem de hayattan. Ama en çokta babası ile olanlar canını yakıyordu. Ne vardı sanki normal baba-oğul gibi olsaydılar, ne vardı sanki normal aileler gibi huzurla yaşayıp gitselerdi.. ama yok o da olmadı..Kaan'ın elleri titriyordu, ellerine usulca baktı. Sigarası bitmek üzereydi,tek bir nefeste içine çekti ve ciğerlerini usul usul yaktı ama yanan sadece ciğerleri değildi ki...Arkadaşlar merhaba!
Uzun zamandır yeni bölüm atamadım sağlık problemlerim nedeniyle. Umarım yeni bölümümü beğenirsiniz! ❤
Yeni bölüm için lütfen beklemede kalın ve oy vermeyi unutmayın lütfen, desteğinize ihtiyacım var❤🌸
Sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Altında
General FictionGözlerim, gözlerine hapsolmuş, kalbim kalbine kenetlenmiş...onun bana her bakışında gölgede bile kavrulmuştum.. Aşk bu muydu?