Selamün aleyküm
Bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim çünkü yanlış bir anlaşılmaya sebebiyet vermek istemiyorum.
Bu kitabı gerçekten çok seviyorum.
Yani anlatsam kelimeler yetmez.
Zihnimde canlanan sahneleri bir görseniz.
Ama yazamıyorum.
Başka bir kitabı yazabiliyorum ama şuan bunu yazamıyorum. Dışardan bakılınca belki de o kitap okunduğu için bunu boşvermiş ve ikinci plana atmış gibi göründüğünün farkındayım. Ama benim için durum kesinlikle bu değil.
Sadece yazmaya çalıştığımda ruhum sıkılıyor. Bir yandan çok istiyorum ama sayfayı açtığım zaman o sözcükler bir türlü dökülmüyor.
Çünkü benim hayal kırıklığı yaşadığım bir nokta var ki o da şu: Bu kitabı okuyan çoğu kişi bir önce ki kitabı okumuştur. Cihangir ve Muaz'ı yazarken yazdığım gibi yazamıyorum. O hava yok. Belki de var ama ben hissedemiyorum. Saçma bir şekilde espriler yazmak ve sizi güldürmek istiyorum ama kitabın teması bu değil? Çok karamsar ve öyle de olması gerek. En azından belli bir müddete kadar.
Bu yüzden arka planda hiç yazmadan bu kitabı yayınladığım ve okuyanları hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm. Çünkü ben bildiğim bir evreni yazacağımı düşünerek başladım kitaba.
Bera, Enise, Burç ve İnşirah. Bir duvara tosladım. Onların ruh halinde yazabilmem gerekiyor.
SEB evreninde kaosla harmanlanmış mizahi anlatımımı bırakmam gerekiyor.
Çünkü bu kitap gerçek bir dram kitabı.
O yüzden bir süre bu kitabı kaldırmayı düşünüyorum.
Sonra hazır olduğumda yeniden yayınlayacağım ve o zaman bu şekilde bir sorun yaşamayacağız inşallah.
Okuyan herkesten içtenlikle özür diliyorum.
-zey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asillerin Düşüşü (Ara Verildi)
Short StoryPsikopat bir gencin ruhunu bulma hikayesi... Son Evlilik Bükücü'den tanıdığınız karakterlerin çocuklarının hikayesi