6. Bölüm

54 7 51
                                    

Oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayın 💅💅

• • •

Banyodan çıkıp içeriye geçtik. "Hadi oyun oynayalım." Gökçe'nin dediğine gülerek cevap verdi Barış. "Ne oynayalım?" Ben söylemesem de anlaşılıyordu Barış'ın Gökçe'yi sevdiği ama neyse.

"DC oynayalım ama farklı bir şekilde." Diye bir fikir sundu Pelin. "Mesela ben Fırat'a bir soru soracağım, o cevap vermek istemediğinde bir shot dikecek." Dedi. "Aynı şey cesaretlikte de geçerli, söyleyeceğim şeyi yapmak istemezse de dikecek. Ama herkesin sınırlı sayıda shot hakkı olacak."

"Olur." Diyerek ayaklandı Azra. "Votka mı tekila mı?" Durakladı. "Limon kesmekle uğraşamam votka getiriyorum." Deyip mutfağa geçti.

Kısa bir süre sonra Azra elindeki tepsinin üzerinde sekiz shot bardağı ve iki votka şişesi ile salona geldi.

Herkes ortadaki büyük sehpanın etrafına toplaşınca el mecbur bende sehpanın önüne oturdum. Sağımda Pelin, solumda Giray oturuyordu. "Herkesin on shot hakkı var." Dedi Pelin.

Azra, bardakları doldurup önümüze bıraktı, ardından Bartu'nun yanına geçti. "Şişeyi ben çeviriyorum." Dedi Bartu, ardından şişeyi çevirdi. Şişenin bir ucu Gökçe'ye diğer ucu Fırat'a gelmişti, Fırat sinsi bir gülüşle Barış'a baktı, Barış ise Fırat'a yapma der gibi bakıyordu. Fırat, "D mi C mi?" Diye sordu Gökçe'ye. "D." Dedi Gökçe.

"Barış'ı seviyor musun?" Fırat'ın sorduğu soruyla ağzım şaşkınlıkla açıldı. Bakışlarım Barış'a kaydı, gözlerini kapatmış, sakin kalmaya çalışıyordu.

Gökçe bu soruya cevap vermek yerine önündeki bardağı kafasına dikti, dokuz hakkı kalmıştı. Utançtan yüzü kızarmıştı, belli oluyordu.

"Of ya," diye sızlandı Fırat. "Oyunun heyecanı kaçtı, kaldıralım şu bardakları." Tabii ki kimse kaldırmadı, Barış Fırat'a tip bir bakış attı.

Bartu tekrar şişeyi çevirdi, şişenin bir ucu Bartu'ya, diğer ucu bana gelmişti. "D mi C mi?" Diye sordu Bartu. "D." Dedim ve ekledim. "Boş boş şeyler sorma şu şişeyi kafana geçiririm."

"Kaan'ı sevmeyi denedin mi?" Böyle bir soruyu beklemiyordum. Yutkundum.

"Evet." Dedim. "Ama olmadı, olamazdı zaten." Diyerek gözlerimi devirdim. "Adamı gebertmek için an kolluyorum artık."

Giray'ın bakışlarını üzerimde hissedince ona döndüm, ona döndüğüm an bakışlarını kaçırdı. Önüme döndüm.

Bartu tekrar şişeyi çevirdi. Şişenin bir ucu Pelin'e, diğer ucu Barış'a geldi. "D mi C mi?" Diye sordu Barış. "C." Dedi Pelin.

"Tırnaklarını çıkar." Dedi sırıtarak Barış.

Pelin gözlerini devirdi. "Protez bunlar gerizekalı."

"O zaman en sevdiğin bir makyaj malzemeni kır." Pelin dehşetle Barış'a baktı.

"Ya sen benim makyajlarımdan ne istiyorsun?" Dedi anında çirkefleşerek, makyaj malzemeleri hassas noktasıydı.

"C demeyecektin." Dedi Barış.

Pelin, Barış'a yandan bir bakış atıp önündeki bardağı kafasına dikti. "Kendimi keserim makyaj malzemelerime zarar vermem."

Onlar didişirken ben önümdeki bardağı kafama dikip yenisni doldurdum.

Bartu tekrar şişeyi çevirdi. Bir ucu Azra'ya, diğer ucu Giray'a gelmişti. "D mi C mi?" Diye sordu Azra. "D." Dedi Giray.

505Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin