Oy ver canisi 🎀🎀💖💝💞💕
• • •
Eve, Türkiye'ye geri dönüyorduk. Ben ise onların yüzüne nasıl bakabileceğimi düşünüyordum.
Kaan'ın özel uçağıyla gidiyorduk. Adam para sıçıyordu. Her yerde, her şeyi vardı. Ben de yanında gariban gibi duruyordum.
Başım ağrıyordu. Gözlerimi kapatıp uykuya dalmayı denedim. Olmuyordu.
"Beni öptüğünü hâlâ aklım almıyor." Dedi Kaan sırıtırken.
"Aklını sikeyim.." diye mırıldandım. Duymadı. Duysa da umrumda değildi. "Telefonum nerede?"
"Bende."
"Ver." Cebinden çıkardığı telefonumu bana uzatınca ona yandan bir bakış atarak elindeki telefonu aldım.
Telefonu açtığımda karşıma çıkan +99 bildirime bakarken yutkundum.
Hemen Pelin'in numarasına basıp mesajlara girdim.
Siz;
Pelin, ben bir bok yedim.Anında çevrimiçi oldu.
Pelin;
Boş ver şimdi boku.
İyi misin?Siz;
Değilim.
Çok iğrenç hissediyorum.
Ne yapacağımı bilmiyorum.Pelin;
Neredesin?Siz;
Türkiye'ye geliyoruz.Pelin;
Ne?
Geliyoruz derken?Siz;
Kaan'la..Pelin;
Neredeydiniz ki?Siz;
Finlandiya'da.Pelin;
Arıyorum, aç.Çok kısa bir süre sonra Pelin'in aradığını görünce bakışlarım Kaan'a kaydı.
Aramayı kabul ettim.
"Defne," dedi beklemediğim bir ses. "Geri zekalı!"
Bartu mal mal yükselirken gözlerimi devirdim.
"Ne var?"
"Ne mi var? Kızım aptal mısın sen? Ne bok yediğinin farkında mısın? Kocaman adamı ne hâle getirdin!"
"Sikeyim o kocaman adamı! O beni ne hâle soktuğunun farkında mı? Nasıl bana bu konuda yalan söyleyebilir?"
"Ne yaptı da böyle bir şey yaptın?" Diye bağıran sesini duydum Bartu'nun.
Söyleyeceğim şeyi yuttum. Ardından, "O ne bok yediyse karşılığını verdim. Çok merak ediyorsan ona sor." Dedim telefonu kapatmadan önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505
Fiksi RemajaKaan yüzünden kısıtlanan Defne, halasının davetinde yabancı bir adamla karşılaşır.. .