11. Bölüm

28 4 9
                                    

Eveetttt nerede kalmistikkkksss

• • •

Otelin içinden gelen bir patlama sesi ile irkildi Defne.

Kaan ise afallamıştı.

"Kaan'ı bana bırakın." Dedi Bartu.

"Hayır." Dedi Giray. "Sen Defne'nin yanına git. Kaan'ı ben alırım. Altay, sende benimle gel."

Bartu, Defne'nin yanına ilerlerken Defne hâlâ şok olmuş şekilde alev alev yanan otele bakıyordu.

Kaan ise ortalıklarda yoktu.

Bartu elini Defne'ye uzattığı an Defne geriye çekildi.

Uzun bir süre kim olursa olsun temas istemiyordu Defne.

Bartu afallarken, "Ne oluyor?" Dedi Defne anlamayarak.

"Gördüğün gibi." Dedi Bartu. "Prenses Kaan'ın cici babasının oteli yanıyor."

"Delirdiniz mi siz?" Dedi Defne dehşetle. "Kaan nerede?"

"Giray'ların yanında."

"Ne yapmaya çalışıyorsunuz?"

"Kaan'ın hayatını sikiyoruz."

Afalladı Defne. "Onun hayatı mahvolunca benim hayatım düzelecek mi sanıyorsun?"

"Hayır ama benim içim rahatlayacak." Dedi Bartu sinirle. "Yürü çıkalım şuradan."

...

"Kaan nerede?" Diye sordum biz arabayla giderken.

Yaptıkları şey akıl alır gibi değildi.

"Sen niye bu kadar merak ediyorsun Kaan'ı?" Dedi arabayı kullanan Bartu.

"Seni ilgilendirmiyor." Diye mırıldandım.

Nereye geldik bilmiyordum ama araba durdu.

Ormanın içindeydik. Karşımda üç katlı bir ev ve yanında küçük bir kulübe vardı.

Arabadan indim. Eve doğru ilerlerken, "Azra'lar içeride." Dedi Bartu. Adımlarım yavaşladı.

İçeriye girdiğimde cidden herkesin burada olduğunu gördüm. Onların üzerinde rahat şeyler varken ben elbise ve topuklular ileydim.

Koltuğa yayılmış Giray'ı ve davette gördüğüm adamı görünce anlamayarak kaşlarımı çattım. "Kaan nerede?" Diye sordum ikisine.

"Sikeceğim Kaan'ı." Dedi arkamdan Bartu.

Azra, sehpanın üzerinde duran yarım kalmış soda şişesini Bartu'ya fırlattı. "Küfür etme dedim sana kaç kere." Bartu, yüzüne fırlatılan şişeyi havada kapıp sehpaya geri bıraktı.

"Kaan nerede? Bir daha sormayacağım." Dedim sabırsızca.

"Yandaki kulübedeler." Dedi Pelin.

505Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin