- Na jó, hol van!? - Rontott be haragosan az AquaGlory-palota egyik termének ajtaján Rhys.
A teremben Emil és Wade ültek egy asztalnál, és épp egy tervhez készültek a viharszörny megfékezésére.
A lány mivel mindig nagyobb biztonságban érzi magát csukjával a fején, most is rajta volt, és a váratlan látogatástól meg sem tudott szólalni.Nem úgy, mint Rhys.
- Te...! - Mordult Emil-re, felé közeledve.Wade felállt, és visszalökte, mielőtt elért volna a lányhoz.
- Mi bajod van? Sőt, nem is, mit keresel itt?Rhys elővett egy pecsétes és az uralkodók által aláírt papírt.
- Ez! Emiatt a kis görcs miatt lefokoztak és ide irányítottak!Wade hunyorítva beleolvasott a papírba, majd megszólalt.
- Nahát, ilyenem nekem is van, király!- A francokat! Egy rohadt kutyát csináltak belőlem! Méghogy én, mint egy kis mitugrász örzője?! Nevettséges!
- Nekem nem gond, úgyis csak addig kaptam meg a posztot, amíg apám fel nem épült. Így legalább lesz érdekes feladatunk is.
- Fogd be! A magad nevében beszélj! Én rohadtul megdolgoztam azért hogy ott legyek ahol- ja igen, már nem vagyok, miattad! - Morgott ismét Emil-re nézve és felé dobbantva.
- Oké oké, nyugodj meg! - Próbálta visszatartani Wade, amíg Emil felemelte a széket amin ült, és áttipegett vele az asztal túloldalára.
- Tudjuk Rhys. Felfelé nyalsz lefelé taposol, és csak azért voltál ott ahol. Mert amilyen lobbanékony vagy, nem engednélek még állatok közelébe sem, nemhogy emberekhez. - Szólalt meg hirtelen egy hideg, harmadik férfi hang.
- Fogd be a pofád Yule!! - Rivallt rá a forrófejű Aarushaoul-i a talpig hófehér férfira.
- Neked Yule Aubin Blanche vezérezredes. Én még a jelenlegi rangommal vagyok itt. Ja, és... - Mutatta fel ő is a levelét. - Én szintén a gyermek védelméért és a tervei elősegítésére szolgálok. - Ekkor a lányra nézett, és barátságosan elmosolyodott. - Hamár úgyis mind itt vagyunk, nem mutatkoznál be?
Emil felállt és tisztességes távolságra a többiektől levette a csukját a fejéről.
- A nevem...Emil Neira. Nagyon örülök...Rhys sóhajtott.
- Neira? Ez meg milyen név!? Ráadásul ez csak egy gyerek mégis mit tudhat ez?!Yule erre befogta a füleit.
- Baj van a hallásoddal? Minek üvöltözöl?Rhys felé fordult felháborodva.
- Ha a helyemben lennél-!- Akkor sem csinálná ezt. - Vágott közbe Wade.
Yule bólintott.
- Így van. Azt senki sem mondta, hogy nem kaphatod vissza a posztodat, és mivel már több évszázada háború sincs így most szinte felesleges a munkánk. Most csak arra kell koncentrálnunk, hogy Emil kisasszonynak segitsünk.- Chh. Legyen. De azt leshetitek hogy majd őrző-védő szerepet játszok egy olyan kis senkinek mint amilyen ő... - Mondta hangján pedig tisztán lehetett érezni az ellenszenvet, az utálatot és a lenézést.
Ekkor szipogást hallottak, amire rettentő sebességgel kapták fel a fejüket, még Rhys is.
A fiatal Emil elég valószínű, hogy megbántódott, legalábbis nagyon elszomorodott a hallottaktól, mert buzgón törölgetni kezdte a könnyeit.
Miután látták, szinte ropogó nyakkal, idegesen fordultak vissza Rhys felé.- M-Most mi van? - Próbálta Rhys leplezni a zavarát keresztbe tett kézzel.
- Gondolkodj már! Hisz még csak gyerek, és egy bombát kell készítenie, hogy megmentse azokat a helyeket amikhez nem is tartozik. Gondolod neki több kedve van itt lenni? - Mordult rá ezúttal Wade.
Rhys röviden elgondolkodott, sóhajtott, majd elindult. Egyenesen a még mindig pityergő Emil-hez sétált.
- Hé...bocs.Emil még mindig a könnyeit törölte, amikoris kizökkentette, amint Rhys a lapockája felé nyúlt.
Emil ekkor elkapta a karját, és a majdnem három fejjel magasabb férfit átdobta maga felett.
Érkezéskor Rhys behorpasztotta a fapadlót, és ahogy felfelé nézett, a kislány arcát látta, amint ijesztően dühös arckifejezéssel bámult rá, amitől még a harcos szemei is megremegtek.Yule ekkor elnevette magát, Wade pedig csak épphogy vissza bírta tartani a nevetést.
- Ja, igen. Utálja ha hozzáérnek. Nem olvastad végig a levelet?- Ez...Ez a része valahogy...kimaradt. - Mondta kissé sokkolt állapotban a volt hadvezér.
Emil a másik két férfihez sétált megvetően otthagyva Rhys-t a földön, majd visszament az asztal azon részére, ahol a térkép, egy összeszerelési útmutató és csomó alkatrész volt egy dobozban.
Megfogta az útmutatót, belerakta a dobozba, és magát a dobozt majd kisétált vele az ajtón.
A bent maradt három egymásra nézett, aztán rögtön utána rohantak.- Hová mész most!? - Kérdezte hangosan Wade.
Emil megállt és feléjük fordult.
- Azt akarod hogy a kastélyban szereljem össze a bombát? - Miután látta a megértő tekinteteket, Yule-ra nézett. - Aubin, ugye? Velem jönnél kérlek? A többiek meg ürítsék ki Ashbel környékét, a viharszörny ott fog legközelebb megjelenni.- Az meg hol van? - Nézett Wade a mellette állóra.
- Az...a város ahol születtem. - Válaszolt Rhys lefagyott tekintettel.
Eközben Emil és Yule kiértek a kastélyból, majd a férfi beszédet kezdeményezett.
- Nem akarok kellemetlenkedni, de hogyhogy rám esett a választásod?- Nyugodt vagy. Amire nagy szükségem van most. És egy igen forró eszközhöz jól jön egy olyan, aki tud jégmágiát használni. - Válaszolta Emil.
- Hogy? Ezt meg honnan tudod?? Még a családomnak se mondtam el.
- Néha...megérzek dolgokat. Főleg ha mágiáról van szó. Ez ilyen családi dolog, apám is képes volt rá.
- Valóban? Ez elképesztő! És egyébként mi szél hozott Aquaglory-ba?
- Egy...nőt keresek. - Mondta a lány érzelemmentesen.
- Ismered is?
- ...Bárcsak nemet mondhatnék. - Válaszolt elnyomott dühvel és keserűséggel.
Yule látta, hogy jobb nem kérdezni többet Emil hátteréről, ezért témát váltott.
- Egyébként a robbanóanyagot értem, mivel a viharszörny a hőmérséklettől függ és ezzel megingathatnánk. De minek a méreg?Emil a férfira emelte nagy, halványkék szemeit.
- A viharszörny nem olyan mint egy rendes vihar. Nem keletkezik. Valaki létrehozza. És ezt a személyt akarom elaltatni.- Hogyan?? Akkor a méreg amiről beszélsz...
- Igen, egy nagyon erős altató. Az egyik legerősebb. Képes megölni valakit ha túl sokat kap. Ezért hívom méregnek.
- És honnan szerzünk ilyet?
- Már van ilyenem. - Fordult el a lány.
- Honnan? Az ilyen szereket az emberkereskedelemhez és emberrabláshoz használják-- - Harapta el Yule a mondatot mintha rájött volna valamire.
- Elloptam. Már hét éve nálam van és még sosem bontottam ki. Ha ettől nyugodtabb leszel. - Mosolyodott el Emil.
Yule lelassított és hangot adott a megérzésének.
- Engem inkább az érdekelne, hogy rajtad használták-e valaha...
YOU ARE READING
Tündérmese a Bosszúról. |Javítás Alatt|
FantasyEgy fél szárnyú tündér, három kísérő és egy csomó rejtély és megoldásra váró feladat. Három különböző királyság, mind a saját katasztrófáival néz szembe, ám egy valamin közösen osztoznak. A víz, a szárazság és a hó királyságának közös határán egy hó...