Edureira és Aarushaul találkozása az egyetlen olyan határmosódás, ami kilóméterekig tart a hatalmas hőmérséklet különbség miatt.
- Szóval a köztes rész szinte dzsungel? - Kérdezte Kai miközben vonszolta magát a lova mellett sétálva.
- Ezt már vagy fél órája akartam kérdezni, miért nem ülsz fel a lovadra? - Nézett Yule értetlenül a hercegre.
- Ja. Ráadásul le is lassítasz minket
vele. - Értett egyet Rhys.- Mert a sok lovaglástól fáj a királyi hátsóm. - Nyafogta Kai, miközben egyik kezével a derekát dörzsölte.
- Még csak herceg vagy nem? - Gúnyolódott kicsit Yule.
- Mindjárt jobban fog fájni ha leszállok innen és felrúglak az Edureira-i hegyekig! - Morogta Rhys.
- Hagyjátok már abba! - Szólt rájuk erélyesen Emil. - Így is kezd zsongni a fejem...
Erre mind a hárman elhallgattak, amíg Kai meg nem törte a csendet.
- Hé! És az miért számít, ha neki fáj valamije?!= Fogd már be!! - Kiabált rá egyszerre a másik két férfi.
Rhys és Kai kicsit lemaradtak a lovakkal, majd Kai beszélgetést kezdeményezett.
- Hogyhogy a lány azzal a fickóval megy állandóan? Ráadásul mögotte ül.- Miért? Üljön át eléd? - Vigyorodott el Rhys gúnyolódva.
- Nem! Csak feltűnően sokat vannak együtt. Gondolod kedveli a srácot? - Súgta oda Kai.
- Az a lány szerintem képtelen a szeretetre, bizton állíthatom neked. De azért én is szívesen átültetném a lovamra. - Jegyezte meg Rhys vidáman.
- Ezt meg hogy érted...? - Hökkent meg Kai.
- Gyertek már fiúk! Mit piszmogtok ott hátul?! - Kiabált nekik Yule kissé ingerülten.
- O-ó, azthiszem a kiskedvenc meghallotta. - Gúnyolódott Rhys, majd megbökte fekete kancáját, hogy gyosítson.
Elérték a határmosódás szélét, amikoris a sűrű növényzetbe beérve érezhetően nagy volt a hőmérséklet változás. A forró nyári 43C° -ból mindössze 18C° lett néhány kilométer megtétele alatt.
Látszólag nem nagyon viselt meg ez senkit, sőt, jól esett nekik a hideg a kánikula után.
Emil viszont nem volt túl jó bőrben. Félájultan dőlt az előtte ülő Yule hátának.A férfi meglepődve a váratlan érintéstől hátranézett, és megszólította a lányt.
- Emil...? Baj van?A lány bal kezével belemarkolt Yule ruhájába.
- Mele...gem-- - Hirtelen elvesztette a maradék erejét is, és leesett a lóról, de mielőtt földet ért volna, Yule gyorsan utánaugorva elkapta és a saját testével védte a lányt a földetéréstől.Rhys és Kai lovai megijedtek a váratlan eséstől és megtorpantak, gazdáik pedig leszálltak róluk.
- Mi van vele? - Kérdezte Rhys megdöbbenve.
- Nem tudom, de tűz forró! - Mondta Yule aggódva.
- Az hogy lehet? Az előbb még semmi baja sem volt a melegben sem. - Jegyezte meg Kai.
- Az mindegy, most viszont le kell vinnünk a testhőjét, nem maradhat így! - Emelte fel Yule a lányt.
- Neki szabad ilyet? - Tette döbbenetében Kai az arcára a tenyerét, miközben rájuk mutatott Rhys-re nézve.
- Engem hidegen hagy. - Válaszolta vállvetve Rhys, majd megfogta a lova kantárját és sietős léptekkel Yule után ment. - Hozd a tiédet meg a másikat is! - Kiáltott a hercegnek.
- Mi vagyok én, szolga?! - Háborodott fel Kai.
Belső iránytűje egy tó felé vitte Yule-t. Óvatosan a partjára fektette Emil-t, a saját köpenyét levette, és fogával elszagatta, hogy ki tudjon tépni belőle egy darabot. Ezután kimert két markával némi vizet, amit jégmágíával lehűtött., és a kitépett fehér anyagra öntötte a kezeiből.
Mire a másik két férfi utolérte, Yule akkor rakta rá a rongyot Emil homlokára.- Na? - Érdeklődött röviden Kai.
- Nem értem mitől lett ilyen hirtelen tűzforró. - Fordult Yule magába.
- Most miért akadtál ki ennyire egy hirtelen jött láztól? - Kérdezte Rhys.
- Mert ez nem láz. - Válaszolta Yule a férfira nézve teljes meggyőződéssel. - Nézz már rá. Meg se mozdul! - Yule ezután a vizes rongyot Rhys-nek dobta.
- Ugh, ez meleg. - Jegyezte meg Rhys egy csöppnyi undorral.
- Igen, és két perccel ezelőtt hűtöttem le jégmágiával. Elhiszed végre? - Mordult rá Yule.
Végül Kai is megszólalt.
- De akkor mégis mit csináljunk? Valamit tennünk kell, mielőtt ráolvadnak a ruhái is. - Példálózott az irracionális elképzeléssel Kai.- Ez az! - Kiáltott fel Rhys, mint akinek van egy jó ötlete. - Vetkőztessük le, és mehet a tóba!
- Hülye vagy?! - Kérdezte Yule idegesen.
- Ez nem is rossz ötlet. - Gondolkodott el a herceg.
- Mi van??! - Kezdett Yule kiakadni, miközben kezével egyre jobban takarta el a lányt védve.
Rhys közbeszólt.
- Nee, ne, hallgass végig! Nem kell pucérra, csak hogy ne legyen rajta annyi réteg, a tavat meg lehűtöd mágiával, és úgy engedjük bele.Yule röviden végiggondolta, majd rábólintott.
- Rendben. De csak én leszek mellette.- Persze, ki más? - Kérdezte Kai szarkasztikusan.
- Szerintem jó ötlet. - Mosolyodott el Rhys miközben Yule-ra nézett. - Csak nehogy a kíváncsiságod előtörjön.
- Ezt meg mire véljem...? - Lett hirtelen fagyos Yule tekintete.
- Ugyan már. Szerintem te sem vagy teljesen vak. Mindenkinek van belső hangja. A tiéd mit sugall, amikor arra a lányra nézel? - Hergelte Rhys a férfit.
- Nekem erre nincs időm... - Vette Yule az ölébe a lányt ignorálva a kérdést, aztán elindult vele a még sűrűbb növényzet felé. - És aki a közelbe mer jönni, herceg vagy sem, nem fogok habozni, hogy megtoroljam. - Vetett feléjük Yule gyilkos pillantást, majd eltűnt a sűrűben.
- Ejha, komolyan veszi a gyerek méltóságát. - Jegyezte meg felemelt szemöldökkel Kai.
Mikor Yule úgy érezte elég messze vannak, letette a lányt, és a hosszú pólóján és fehérneműin kívül mindent levett róla. Ezután saját bakancsát is a parton hagyva lépdelt be a még mindig eszméletlen lánnyal a tó vizébe.
Alkonyatig ott volt vele, és hűtötte a vizet, miközben tartotta.- Hála az égnek. Már nem olyan forró. - Könnyebbült meg a fiatal férfi.
Szemei a lány csupasz lábaira tévedtek, amiről észbe kapva rögtön levette a tekintetét.
- Hogy értette hogy vak vagyok? Tud valamit amit én nem? - Beszélt magában elvörösödve.A víz halk hullámzását hallgatva nézte a mostmár nyugodt arcú lányt, miközben elsimította Emil arcából a haját.
" Hogy mit súg a belső hangom, amikor ránézek...? " - Merült mélyen magába, rövid idő után pedig közelebb hajolt Emil-hez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tündérmese a Bosszúról. |Javítás Alatt|
FantastikEgy fél szárnyú tündér, három kísérő és egy csomó rejtély és megoldásra váró feladat. Három különböző királyság, mind a saját katasztrófáival néz szembe, ám egy valamin közösen osztoznak. A víz, a szárazság és a hó királyságának közös határán egy hó...